abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18393974
Sinds een paar dagen chat ik met een hele lieve jongeman, maar hij durft niet af te spreken. Hij zegt dat hij het niet vetrouwt ook al vindt hij me lief klinken. Liever gaat hij met Nederlanders en raadt mij aan hetzelfde te doen, want dat zou veel minder risico's met zich meebrengen. Hij is bang dat ik uit de school zal klappen wanneer het even niet botert tussen ons. Hij meent te weten hoe Turkse jongens in elkaar steken, het zijn allemaal roddelkutjes.

Het is toch van de gekke dat wij moslimhomo's zo door het leven moeten hier in Nederland anno 2004. In angst te moeten leven en niet jezelf te mogen zijn omdat een klein groepje hardnekkig weigert zich aan te passen aan de hier geldende normen en waarden en zo ons als het ware terroriseert. Nou, ik vind het wel genoeg geweest zo. Ik ben het zat mezelf te moeten verloochenen.

Het gekwets, gescheld, verbanning en verstoting zal mij niet meer weerhouden er openlijk voor uit te komen. Een moslimhomo ben ik en ik val op andere moslimhomo's. Nee, ik ga niet kiezen tussen de islam en mijn homoseksuele gevoelens. Men moet dat maar gewoon accepteren. Als ik gestreeld en gekust wil worden door een lekkere, sterke, behaarde, besneden man dan moet ik dat zelf weten. Wat is er nou ergs aan de liefde te bedrijven met iemand waar je stapel op bent? Dat zouden juist veel meer mensen moeten doen op deze aardkloot.

'Blanke' Nederlanders, op welke manier denken jullie te kunnen bijdragen aan de emancipatie van moslimhomo's? Ik weet het, de grootste strijd zullen wij zelf vanuit de moslimgemeenschap moeten leveren, maar een steuntje in de rug willen jullie ons toch niet onthouden?
pi_18394198
Breken met de islam is een van de weinige opties die definitief werkt vrees ik. De meeste moslims zijn trouwens tegen homoseksualiteit door hun geloof. Wat is jouw reden om die 2 naast elkaar te kunnen zien?
pi_18394233
*steund*

Alleen eeeuhm tja blank man hetro... sorry.... maar ik vind dat je goed bezig bent

_Fuck The System_
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_18394340
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:54 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
*steund*

Alleen eeeuhm tja blank man hetro... sorry.... maar ik vind dat je goed bezig bent

_Fuck The System_
Idem hiero
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:00:34 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18394399
Het steuntje in de rug dat de nederlandse mentaliteit geeft, is denk ik de tolerantie die wij schijnen te hebben. voor de rest zijn er veel organisaties en stichtingen zoals het coc die veel te maken krijgen met problemen zoals jij ze vertelt. er zijn een hoop moho's die met dit feit te maken hebben.

Je kan bij het COC en aanverwante verenigingen kijken of je deze discussie kan maken. ze kunnen eventueel tips geven. Misschien is dit ook een ontmoetingsplaats voor jou met andere homo's met die cultuurproblemen!

het is geen reclamepraatje, want ik ik kom er zelf nooit, maar het is een mogelijke stap voor je om te kijken hoe anderen er mee omgaan!
put
your
clothes
on!
pi_18394836
veel meer steun als accepteren dat ook bij jullie homosexualiteit voorkomt kunne we niet geven, mijn ex vriendje is ook moslim en heeft er nogal wat hinder aan ondervonden hij werd door veel andere moslims met de nek aangekeken en is ook eens giga in elkaar getrapt.
helaas zijn er veel moslims die opmerkingen als lager als een varken gewoon als waarheid aannemen mits ze door de imam geroepen zijn.

veel sterkte kerel
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  dinsdag 13 april 2004 @ 18:55:12 #7
83835 There_is_only_One
He is known through reason!
pi_18398304
Turkje moet je hier ook hetzelfde zielige verhaal gaan ophangen als op Lokum.nl? Je zult hier overigens wel de steun krijgen die je zoekt, maar jah, sommige hier op het forum vinden dierensex ook kunnen, dus....

Was je teleurgesteld in Lokum op de reacties daar op jou vraag?

Laat ik ff alles samenvatten voor jou:

Moslimhomo's bestaan niet, punt. Je bent homo of moslim, punt.
Een moslim dient zich te houden aan de regels van de Islam, anders kun je jezelf geen moslim noemen, punt.
De moslimgemeenschap zal jou nooit accepteren als moslim maar wel als medemens, punt.

En oh ja.... die strijd die je wilt leveren in de moslimgemeenschap heb je zelfs al verloren in Turkse Forum en is ook niet te winnen.

Van de stichting "Een penis hoort niet thuis in de anus".
Eeuwigheid is al begonnen
pi_18399201
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef There_is_only_One het volgende:
Een moslim dient zich te houden aan de regels van de Islam, anders kun je jezelf geen moslim noemen, punt.
De moslimgemeenschap zal jou nooit accepteren als moslim maar wel als medemens, punt.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:53 schreef There_is_only_One het volgende:
Moslim zijn betekent dit:

1) Zeggen van: er is geen god dan God en Mohammed is zijn dienaar en boodschapper
2) Salaat (het aanbidden van God)
3) Zakaat (geld geven aan de armen, als je zelf daartoe in staat bent)
4) Vasten in de maand Ramadan
5) Pelgrimstocht naar Mekka (als je gezondheid dat toelaat en financieel daartoe in staat bent)
Ik zie hier niks over penissen en anussen tussen staan.
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:26:45 #9
83835 There_is_only_One
pi_18402576
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

[..]

Ik zie hier niks over penissen en anussen tussen staan.
Waar is dat andere stuk in dat bericht van mij, de geloofsartikelen? Je dient namelijk de Koran te accepteren als God's Woord. En in de Koran staan de volgende verzen:

And Lut, when he said to his people, 'Do you commit an obscenity not perpetrated before you by anyone in all the world? (7:80)
(Lut said to his people,) 'You come with lust to men instead of women. You are indeed a depraved people.' (Qur'an, 7:81)

His people came running to him excitedly-they were long used to committing evil acts. He (Lut) said, 'My people, here are my daughters. They are purer for you. So have fear of Allah and do not shame me with my guests. Is there not one rightly-guided man among you?' (Qur'an, 11:78)
They said, 'You know we have no claim on your daughters. You know very well what it is we want.' (11:79)

The people of the city came, exulting at the news. (15:67)
He (Lut) said, 'These are my guests so do not put me to shame.' (15:68)
(Lut said,) 'Have fear of Allah and do not dishonour me.' (15:69)
They said, 'Did we not forbid you to play host to anyone at all?' (15:70)
He said, 'Here are my daughters if you are determined to do something.' (15:71)
By your life! They were wandering blindly in their drunkenness! (15:72)

(Lut said to his people,) 'Of all beings, do you lie with males. (26:165)
'Leaving the wives Allah has created for you? You are a people who have overstepped the limits.' (26:166)

They said, 'Lut, if you do not desist you will be expelled.' (26:167)
He said, 'I am someone who detests the deed you perpetrate. (26:168)

(Lut said to his people,) 'Do you come with lust to men instead of women? You are a people who are deeply ignorant.' (27:55)

Do you lie with men and waylay them on the road and commit depravities within your gatherings?' the only answer of his people was to say, 'Bring us Allah's punishment if you are telling the truth.' (29:29)

De islam is niet onverdraagzaam tegenover homo's, maar Turkje moet niet aankomen met "ik ben moslim en homo". Turkje is gewoon aan het uitdagen net zoals op Lokum.nl en zijn username zegt genoeg, of is dat ook een afwijking van zijn homo zijn?
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:39:28 #10
83835 There_is_only_One
pi_18402913
Dit waren zijn woorden op Lokum.nl:

Sinds een paar dagen chat ik met een hele lieve jongeman, maar hij durft niet af te spreken. Hij zegt dat hij het niet vetrouwt ook al vindt hij me lief klinken. Liever gaat hij met Nederlanders en raadt mij aan hetzelfde te doen, want dat zou veel minder risico's met zich meebrengen. Hij is bang dat ik uit de school zal klappen wanneer het even niet botert tussen ons. Hij meent te weten hoe Turkse jongens in elkaar steken, het zijn allemaal roddelkutjes.

Het is toch van de gekke dat wij moslimhomo's zo door het leven moeten hier in Nederland anno 2004. In angst te moeten leven en niet jezelf te mogen zijn omdat een klein groepje hardnekkig weigert zich aan te passen aan de hier geldende normen en waarden en zo ons als het ware terroriseert. Nou, ik vind het wel genoeg geweest zo. Ik ben het zat mezelf te moeten verloochenen.

Het gekwets, gescheld, verbanning en verstoting zal mij niet meer weerhouden er openlijk voor uit te komen. Een moslimhomo ben ik en ik val op andere moslimhomo's. Nee, ik ga niet kiezen tussen de islam en mijn homoseksuele gevoelens. Men moet dat maar gewoon accepteren. Als ik gestreeld en gekust wil worden door een lekkere, sterke, behaarde, besneden man dan moet ik dat zelf weten. Wat is er nou ergs aan de liefde te bedrijven met iemand waar je stapel op bent? Dat zouden juist veel meer mensen moeten doen op deze aardkloot.

'Blanke' Nederlanders, op welke manier denken jullie te kunnen bijdragen aan de emancipatie van moslimhomo's? Ik weet het, de grootste strijd zullen wij zelf vanuit de moslimgemeenschap moeten leveren, maar een steuntje in de rug willen jullie ons toch niet onthouden?

Bron: http://www.lokum.nl/_forum/messages/1207/13576.html?1081805276

Knip en plak werk, om vervolgens achterover te zitten en te kijken wie er zich kwaad over maakt.
pi_18402967
Dus met andere woorden: 10% van de mensen kunnen per definitie geen moslim worden/zijn, tenzij ze hun ware aard ernstig geweld aandoen door zich anders voor te doen en hun complete seksualiteit te ontkennen?

En ik denk niet dat een mens mag oordelen over wie een moslim is/mag zijn en wie niet, is dat geen taak voor Allah zelf? Maar nu het goed uitkomt, omdat je homo's misschien zelf wel eng of vies vindt, mag je opeens wel oordelen zeker over wie wel een goede moslim is en wie niet? Zit jij op de troon van Allah ofzo, weet jij hoe Allah zal oordelen, aangezien jij zelf het oordeel zowat al uitspreekt? Want wat gebeurt er met niet-moslims? Die branden toch in de hel?

dinsdag 13 april 2004 @ 21:41:30 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18402987
-edit - nietstoevoegende opmerking verwijderd.

[ Bericht 95% gewijzigd door Schorpioen op 13-04-2004 21:42:54 ]
pi_18402996
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:39 schreef There_is_only_One het volgende:
Knip en plak werk, om vervolgens achterover te zitten en te kijken wie er zich kwaad over maakt.
Ja, jij. En je laat je er enorm door kennen, vriend.
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:41:40 #14
83835 There_is_only_One
pi_18404733
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef Schorpioen het volgende:
Dus met andere woorden: 10% van de mensen kunnen per definitie geen moslim worden/zijn, tenzij ze hun ware aard ernstig geweld aandoen door zich anders voor te doen en hun complete seksualiteit te ontkennen?
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand heeft ooit wetenschappelijk kunnen bewijzen dat homo zijn iets te maken heeft met de "ware aard", het enige wat soms als bewijs wordt aangevoerd is dat homo's claimen "vroeger vaak met poppetjes gespeeld te hebben". Alsof ik nooit een pop in handen heb genomen. De geestelijke crisissen die homo's doormaken spreken voor zich. Het hele gedoe om sexualiteit is niks anders dan te veel vrije tijd en "alles gedaan te hebben", als je het mij vraagt.
quote:
En ik denk niet dat een mens mag oordelen over wie een moslim is/mag zijn en wie niet, is dat geen taak voor Allah zelf?
Dat is inderdaad een taak voor God. Maar de eigenschappen van een moslim staan vast. Criminele marokkanen of turken moeten ook niet komen met ik ben een moslim, want dat zijn ze niet, tenzij ze veranderen. Dit is overigens geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Moslim betekent "overgave aan God" niet "overgave aan sexuele uitspattingen". Je kunt nu eenmaal niet zeggen ik ben een dierensex liefhebber en een moslim want die richting zal het waarschijnlijk ook weer lopen, of niet? Dan gaan mensen namelijk denken dat de Islam dat goedkeurt, wat niet zo is. Het oordeel is bij God.
quote:
Maar nu het goed uitkomt, omdat je homo's misschien zelf wel eng of vies vindt,
Eng vind ik ze niet, geloof me! Vies vraag je? Wat vind jij van een penis die uit een anus komt?
quote:
mag je opeens wel oordelen zeker over wie wel een goede moslim is en wie niet?
Nee, het heeft niks te maken met wie een goede moslim is en wie niet. Het gaat erom wie een moslim is en wie niet. Jij hebt het over goed en slecht en dus automatisch over paradijs en hel. In overleveringen van de Profeet zegt hij dat er zelfs ongelovingen zijn die God in het paradijs laat gaan uit zijn Barmhartigheid. Ook is er een overlevering van een ongelovige arme man die een hond te drinken gaf terwijl hij zelf dorstig was en alleen daardoor het paradijs is binnengelaten. Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.
quote:
Zit jij op de troon van Allah ofzo, weet jij hoe Allah zal oordelen, aangezien jij zelf het oordeel zowat al uitspreekt? Want wat gebeurt er met niet-moslims? Die branden toch in de hel?
Zie uitleg boven. Ik oordeel niet, maar als ik een dief iets zie jatten, mag ik hem zeker geen dief noemen want dat is ook oordelen. Nogmaals dit is geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Over het branden van de niet-moslims in de hel, zie boven.
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:44:24 #15
83835 There_is_only_One
pi_18404816
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:41 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja, jij. En je laat je er enorm door kennen, vriend.
Verklaar.....hoe bedoel je??
pi_18405567
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:41 schreef There_is_only_One het volgende:

Je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand heeft ooit wetenschappelijk kunnen bewijzen dat homo zijn iets te maken heeft met de "ware aard", het enige wat soms als bewijs wordt aangevoerd is dat homo's claimen "vroeger vaak met poppetjes gespeeld te hebben". Alsof ik nooit een pop in handen heb genomen. De geestelijke crisissen die homo's doormaken spreken voor zich. Het hele gedoe om sexualiteit is niks anders dan te veel vrije tijd en "alles gedaan te hebben", als je het mij vraagt.
Dus jij wil in volle ernst beweren dat homoseksualiteit een "fase" is, een kronkel in de hersenen, waar je van genezen kan worden ofzo? Jij denkt werkelijk dat het iets van de laatste tijd is en dat het iets te maken heeft met "niks omhanden hebben"? Meen je dit echt serieus, of zit je gewoon een geintje te maken?
quote:
Dat is inderdaad een taak voor God. Maar de eigenschappen van een moslim staan vast. Criminele marokkanen of turken moeten ook niet komen met ik ben een moslim, want dat zijn ze niet, tenzij ze veranderen. Dit is overigens geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Moslim betekent "overgave aan God" niet "overgave aan sexuele uitspattingen". Je kunt nu eenmaal niet zeggen ik ben een dierensex liefhebber en een moslim want die richting zal het waarschijnlijk ook weer lopen, of niet? Dan gaan mensen namelijk denken dat de Islam dat goedkeurt, wat niet zo is. Het oordeel is bij God.
De bijbel wordt ook erkend door moslims. Het zou je goed doen als je daar eens iets uit ging lezen, bijv het stuk over de balk en de splinter. Of de eerste steen enzo. "Het oordeel is aan God, maar als je het niet erg vind druk ik wel alvast het stempel erop, en we zullen die persoon ook alvast even excommuniceren"
quote:
Eng vind ik ze niet, geloof me! Vies vraag je? Wat vind jij van een penis die uit een anus komt?
Wat vind jij van een penis die uit een kut komt? Pis of poep, wat maakt het uit?
quote:
Nee, het heeft niks te maken met wie een goede moslim is en wie niet. Het gaat erom wie een moslim is en wie niet. Jij hebt het over goed en slecht en dus automatisch over paradijs en hel. In overleveringen van de Profeet zegt hij dat er zelfs ongelovingen zijn die God in het paradijs laat gaan uit zijn Barmhartigheid. Ook is er een overlevering van een ongelovige arme man die een hond te drinken gaf terwijl hij zelf dorstig was en alleen daardoor het paradijs is binnengelaten. Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.
Als God oordeelt en niet de mens, en er blijkbaar zelfs niet-moslims het paradijs in kunnen komen (dus ook praktiserende homo's!!), wie ben jij dan om te zeggen "jij bent moslim en jij niet"? Wat voor een zinloos, stigmatiserend en polariserend onderscheid is het dan?
quote:
Zie uitleg boven. Ik oordeel niet, maar als ik een dief iets zie jatten, mag ik hem zeker geen dief noemen want dat is ook oordelen.
Je mag wel iemand een dief noemen als iemand iets gestolen heeft, net als dat je een man die met andere mannen neukt een homo mag noemen, maar dat is iets anders dan zeggen: God heeft het verboden en als je het doet zal je verstoten worden uit de gemeenschap. Dat is lekker naastenlievend he. Wat ik helemaal kwalijk vind is dat de link met criminaliteit gelegd wordt. Toont wel aan over hoe je tegen iets volkomen normaals als homoseksualiteit aankijkt. 10% van de bevolking is homo, TIOO. Of je het nou leuk vindt of niet, ook 10% van alle moslims is homo, maar die worden of verstoten door hun bloedeigen broeders, waardoor ze volledig tussen het wal en schip terechtkomen en misschien wel voor hun leven getekend worden, of ze moeten tegen hun natuur ingaan en hun eigen aard negeren omdat er in een of ander kutboek staat dat het niet mag, terwijl ze er niemand mee kwaad doen. Omdat het boek geschreven is door homofoben wordt 10% van de mensen in het verdomhoekje getrapt en een stempel opgedrukt ("genees maar van je duivelse ziekte") of geexcommuniceerd.

Het christendom begint op dit punt heel langzaam een klein beetje te emanciperen, heeft nog een lange weg te gaan, maar de islam heeft wat dit betreft helemaal nog middeleeuwse opvattingen.
pi_18407242
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef Mariel het volgende:
Breken met de islam is een van de weinige opties die definitief werkt vrees ik. De meeste moslims zijn trouwens tegen homoseksualiteit door hun geloof. Wat is jouw reden om die 2 naast elkaar te kunnen zien?
Interessante notie van jou.
I´m back.
pi_18407303
quote:
Turkje moet je hier ook hetzelfde zielige verhaal gaan ophangen als op Lokum.nl? Je zult hier overigens wel de steun krijgen die je zoekt, maar jah, sommige hier op het forum vinden dierensex ook kunnen, dus....

En oh ja.... die strijd die je wilt leveren in de moslimgemeenschap heb je zelfs al verloren in Turkse Forum en is ook niet te winnen.

Knap staaltje onverdraagzaamheid vind ik dit.
I´m back.
pi_18407502
Voor de TS.

Ook christenen hebben hetzelfde pad belopen als jij. Nog maar zo'n 20-30 jaar geleden werd door een doorsnee christen gereageerd zoals The_only_one reageert. Wrs. ben je een voorhoede en wellicht zal de strijd (om acceptatie) niet 20 of 30 jaar duren, maar korter.

Deze strijd om acceptatie wordt wellicht bemoeilijkt door het feit dat zoveel moslims zoveel kms buitengaats en omdat hun identiteit hier ter discussie staat nog roomser zijn dan de paus. Ik bedoel, ook homoseksualiteit komt natuurlijk in moslimlanden en onder moslims voor, maar het past niet bij de identiteit die men zich wil aanmeten tov het decadente Westen (vol met kippenneukers e.d.).

Veel homoseksuele christenen vielen van hun geloof af om overigens vervolgens nog niet echt geaccpeteerd te worden. Zo ver was men nog niet.

Als jij ongelovige wordt staat er veel meer op het spel (verstoting door de directe omgeving). Anderzijds wordt je als homoseksueel nu wel geaccepteerd in ons land. Mag je ervoor uitkomen en ernaar leven en is dus dat weer een voordeel.

Persoonlijk denk ik dat indien het gaat om homoseksuele moslims de publiciteit gezocht dient te worden. Het fenomeen moet bekend worden gemaakt. Hoezeer dit ook wrs. zeer negatieve reacties oproept.

Het is dus maw niet gemakkelijk, vrees ik. Iig sterkte.
I´m back.
pi_18407607
quote:

Volgens sommige stromingen binnen de Islam zijn Westerse technologieën, waar jij op dit moment gebruik van maakt, voor de ongelovigen.

Jij bent ongelovig

Hoe voelt dit nou?

en punten noteer je met een " . "

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 14-04-2004 01:07:56 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18407642
En Turkje verdient alle steun, als ik homo was gaf ik hem een kus op z'n mond
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18407692
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:41 schreef There_is_only_One het volgende:
Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.
Nou, laat dat dan maar rustig aan God over, die is er vast beter in de intenties van homo's te doorzien dan jij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 14 april 2004 @ 01:16:30 #23
83835 There_is_only_One
pi_18407782
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dus jij wil in volle ernst beweren dat homoseksualiteit een "fase" is, een kronkel in de hersenen, waar je van genezen kan worden ofzo? Jij denkt werkelijk dat het iets van de laatste tijd is en dat het iets te maken heeft met "niks omhanden hebben"? Meen je dit echt serieus, of zit je gewoon een geintje te maken?
Verklaar waarom er mensen zijn die eerst hetero waren, vervolgens bij hoog en laag beweerde dat ze homo waren, en daarna weer van "gedachte" veranderen (want dat is het blijkbaar)om weer als hetero te leven? Verklaar waarom er mensen zijn die eerst hetero, vervolgens homo en daarna bi zijn? Verklaar waarom sommige mannen opeens als homo uit de gevangenis komen? Verklaar waarom sommige mannen hetero's zijn en vervolgens transseksueel worden? Verklaar....al deze shit voor mij. Als het in hun "aard" zit, hoe komt het dan dat ze zo wisselvallig zijn? Ook heb ik documentaires en talkshows gezien waarin homo's weldegelijk toegaven dat het een fase was en dat ze weer hetero waren. Ze mogen van mij alles doen wat ze willen, het oordeel is bij God, maar ze kunnen niet claimen moslim te zijn.
quote:
[..]

De bijbel wordt ook erkend door moslims. Het zou je goed doen als je daar eens iets uit ging lezen, bijv het stuk over de balk en de splinter. Of de eerste steen enzo. "Het oordeel is aan God, maar als je het niet erg vind druk ik wel alvast het stempel erop, en we zullen die persoon ook alvast even excommuniceren"
Wij moslims erkennen de evangelie zoals die geopenbaard werd aan Jezus (vzmh), niet zoals die nu is opgetekend door de mensen. Het oordeel is aan God. Volgens jou mogen we zeker een dief die op heterdaad is betrapt ook niet beoordelen maar overlaten aan God? Wederom dit is geen vergelijking. Je kunt nu eenmaal niet een christen zijn en tegelijkertijd een moslim of wel? Je kunt niet de kerstman en tegelijkertijd sinterklaas zijn of wel? Beide verschillen daar waar ze verschillen, toch? Je kunt dus ook geen homo zijn en tegelijkertijd een moslim! Waarom? Simpel, een homo leeft 24uur per dag als homo, toch? Of kan hij/zij hun "geaardheid" uit/aan zetten? Volgens jou niet! Dus dat zou betekenen dat die "moslimhomo" 24uur per dag in zonde leeft en tegen de regels indruist van de islam! Hoe kan iemand nu een moslim en homo zijn terwijl hij/zij weet dat de Koran hem/haar verdorven noemt. Sommige dingen gaan gewoon niet samen!
quote:
[..]

Wat vind jij van een penis die uit een kut komt? Pis of poep, wat maakt het uit?
Pis? sorry hoor maar ik dacht dat pis toch wel uit een andere gaatje komt dan daar waar de penis naar binnen gaat.
En by the way mij maakt het niet uit, zolang mij maar niet gevraagd wordt wat ik ervan vind. Want dan zeg ik het gewoon.
quote:
[..]

Als God oordeelt en niet de mens, en er blijkbaar zelfs niet-moslims het paradijs in kunnen komen (dus ook praktiserende homo's!!), wie ben jij dan om te zeggen "jij bent moslim en jij niet"? Wat voor een zinloos, stigmatiserend en polariserend onderscheid is het dan?
Ik zie dat jij mij niet begrijpt. Ik zeg niet dat homo's niet in het paradijs komen, want in de islam mag je als moslim nog niet eens zeggen "hij/zij gaat naar de hel" want de Profeet leerde ons dat misschien God juist die persoon naar het paradijs laat gaan en degene die oordeelde over het "ongeziene" juist misschien wel zelf naar de hel gaat. Maar nogmaals wat zichtbaar/bewijsbaar is kun je beoordelen. En moslim zijn kent nu eenmaal bepaalde eigenschappen (gehoorzaamheid aan God), begrijp dat dan. Je kunt niet tegelijkertijd een christen en een moslim zijn. Het is tegenstrijdig. Criminele marokkanen zijn ook geen moslims, omdat ze zich niet houden aan de regels van de islam. Een atheist kan zich ook niet een atheïstische moslim noemen.
quote:
[..]

Je mag wel iemand een dief noemen als iemand iets gestolen heeft, net als dat je een man die met andere mannen neukt een homo mag noemen, maar dat is iets anders dan zeggen: God heeft het verboden en als je het doet zal je verstoten worden uit de gemeenschap. Dat is lekker naastenlievend he.
Die verzen die ik hier geplaatst heb, wat zeggen die? Dat God het goed vind? Het heeft niks te maken met naastenliefde, want een homo kan misschien wel beter gedrag vertonen dan een hetero, maar wij als moslims kunnen geen veranderingen tolereren in ons geloof. Sorry, maar als wij vandaag homo's als moslims zouden accepteren betekent het dat we morgen dierensexliefhebbers ook moeten kunnen accepteren als moslims. Sorry er zijn grenzen, die wij niet zullen overschrijden. "Turkje" mag homo zijn en leven in ons midden als medemens maar niet als moslim. Hij kan natuurlijk wel meedoen aan de religieuze plichten, daar niet van. Maar zichzelf moslim noemen en dan 24uur per dag in zonde leven dat door hetzelfde geloof dat hij dan aanhangt verkondigd wordt??
quote:
Wat ik helemaal kwalijk vind is dat de link met criminaliteit gelegd wordt.
Wat typte ik na elke zin daarover? "Het is geen VERGELIJKING". Ik typte niet voor niks die zinnen erachter.
quote:
Toont wel aan over hoe je tegen iets volkomen normaals als homoseksualiteit aankijkt.
Jij mag dat "normaal" vinden, en jij zal ook morgen degene zijn die dierensex en pedofilie en dergelijke dingen ook "normaal" zal vinden.
quote:
10% van de bevolking is homo, TIOO.
Van mijn part mag het 99,999999procent zijn, waarbij ik als enige hetero op aarde leef, dan nog kan niemand mij wijs maken dat het "normaal" is, anders zou ik mezelf voor de gek houden en ik ben iemand die niet graag zichzelf voor de gek houdt.
Iedereen mag van mij homo zijn en er los op leven, mij zul je niet zien klagen, geloven me. Ik ben verantwoordelijk voor mezelf en koester ook geen haatgevoelens voor wie dan ook, want er bestaat niks dommers dan haat koesteren voor iemand.
quote:
Of je het nou leuk vindt of niet, ook 10% van alle moslims is homo, maar die worden of verstoten door hun bloedeigen broeders, waardoor ze volledig tussen het wal en schip terechtkomen en misschien wel voor hun leven getekend worden, of ze moeten tegen hun natuur ingaan en hun eigen aard negeren omdat er in een of ander kutboek staat dat het niet mag, terwijl ze er niemand mee kwaad doen.
Het zijn geen moslims! Begrijp dat nu eens, het is heel simpel! Moslim zijn kent eigenschappen!

Zelfs de autochtonen homo's komen in geestelijke crisissen terecht terwijl vele van hen geaccepteerd worden, waarom? Omdat zij zelf van binnen ook wel weten dat het niet klopt?

Enneh.....misschien doen ze zichzelf kwaad ermee zowel op het korte als lange termijn?
quote:
Omdat het boek geschreven is door homofoben wordt 10% van de mensen in het verdomhoekje getrapt en een stempel opgedrukt ("genees maar van je duivelse ziekte") of geexcommuniceerd.
Jij mag geloven dat het Boek geschreven is door homofoben, of zelf hopen dat het door homofoben is geschreven. Maar helaas voor zij die dit hopen!
Homo's springen anders wel snel over naar een andere "geaardheid", waarom?
quote:
Het christendom begint op dit punt heel langzaam een klein beetje te emanciperen, heeft nog een lange weg te gaan, maar de islam heeft wat dit betreft helemaal nog middeleeuwse opvattingen.
Ach ja, het christendom............
Gek dat die middeleeuwse opvattingen nog steeds aangehangen worden door hooggeschoolden. Hoe zou dat komen? Waar zijn de grenzen Heer Schorpioen? Kun jij die stellen? Of is God niet de juiste persoon daarvoor? Of denk jij dat er geen grenzen zijn? Want dan kunnen we natuurlijk meteen in elke gat die we vinden onze penis in steken, zo werkt het toch?
pi_18407793
god is dood.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 14 april 2004 @ 01:23:28 #25
83835 There_is_only_One
pi_18407841
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Volgens sommige stromingen binnen de Islam zijn Westerse technologieën, waar jij op dit moment gebruik van maakt, voor de ongelovigen.

Jij bent ongelovig

Hoe voelt dit nou?

en punten noteer je met een " . "
Het voelt goed wanneer een kind spreekt tot een volwassene, want dan denkt de volwassene, ach wat is dat kind dom en ik wijs. Ga je verdiepen in de islam of hou je mond, want je weet niks over de islam. De islam bestaat uit de koran en sunnah en niet uit de ideeen van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')