quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:54 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
*steund*
Alleen eeeuhm tjablank man hetro...
sorry.... maar ik vind dat je goed bezig bent
_Fuck The System_![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef There_is_only_One het volgende:
Moslimhomo's bestaan niet, punt. Je bent homo of moslim, punt.
Een moslim dient zich te houden aan de regels van de Islam, anders kun je jezelf geen moslim noemen, punt.
De moslimgemeenschap zal jou nooit accepteren als moslim maar wel als medemens, punt.
Ik zie hier niks over penissen en anussen tussen staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:53 schreef There_is_only_One het volgende:
Moslim zijn betekent dit:
1) Zeggen van: er is geen god dan God en Mohammed is zijn dienaar en boodschapper
2) Salaat (het aanbidden van God)
3) Zakaat (geld geven aan de armen, als je zelf daartoe in staat bent)
4) Vasten in de maand Ramadan
5) Pelgrimstocht naar Mekka (als je gezondheid dat toelaat en financieel daartoe in staat bent)
Waar is dat andere stuk in dat bericht van mij, de geloofsartikelen? Je dient namelijk de Koran te accepteren als God's Woord. En in de Koran staan de volgende verzen:quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier niks over penissen en anussen tussen staan.
Ja, jij. En je laat je er enorm door kennen, vriend.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:39 schreef There_is_only_One het volgende:
Knip en plak werk, om vervolgens achterover te zitten en te kijken wie er zich kwaad over maakt.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand heeft ooit wetenschappelijk kunnen bewijzen dat homo zijn iets te maken heeft met de "ware aard", het enige wat soms als bewijs wordt aangevoerd is dat homo's claimen "vroeger vaak met poppetjes gespeeld te hebben". Alsof ik nooit een pop in handen heb genomen. De geestelijke crisissen die homo's doormaken spreken voor zich. Het hele gedoe om sexualiteit is niks anders dan te veel vrije tijd en "alles gedaan te hebben", als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef Schorpioen het volgende:
Dus met andere woorden: 10% van de mensen kunnen per definitie geen moslim worden/zijn, tenzij ze hun ware aard ernstig geweld aandoen door zich anders voor te doen en hun complete seksualiteit te ontkennen?
Dat is inderdaad een taak voor God. Maar de eigenschappen van een moslim staan vast. Criminele marokkanen of turken moeten ook niet komen met ik ben een moslim, want dat zijn ze niet, tenzij ze veranderen. Dit is overigens geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Moslim betekent "overgave aan God" niet "overgave aan sexuele uitspattingen". Je kunt nu eenmaal niet zeggen ik ben een dierensex liefhebber en een moslim want die richting zal het waarschijnlijk ook weer lopen, of niet? Dan gaan mensen namelijk denken dat de Islam dat goedkeurt, wat niet zo is. Het oordeel is bij God.quote:En ik denk niet dat een mens mag oordelen over wie een moslim is/mag zijn en wie niet, is dat geen taak voor Allah zelf?
Eng vind ik ze niet, geloof me! Vies vraag je? Wat vind jij van een penis die uit een anus komt?quote:Maar nu het goed uitkomt, omdat je homo's misschien zelf wel eng of vies vindt,
Nee, het heeft niks te maken met wie een goede moslim is en wie niet. Het gaat erom wie een moslim is en wie niet. Jij hebt het over goed en slecht en dus automatisch over paradijs en hel. In overleveringen van de Profeet zegt hij dat er zelfs ongelovingen zijn die God in het paradijs laat gaan uit zijn Barmhartigheid. Ook is er een overlevering van een ongelovige arme man die een hond te drinken gaf terwijl hij zelf dorstig was en alleen daardoor het paradijs is binnengelaten. Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.quote:mag je opeens wel oordelen zeker over wie wel een goede moslim is en wie niet?
Zie uitleg boven. Ik oordeel niet, maar als ik een dief iets zie jatten, mag ik hem zeker geen dief noemen want dat is ook oordelen. Nogmaals dit is geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Over het branden van de niet-moslims in de hel, zie boven.quote:Zit jij op de troon van Allah ofzo, weet jij hoe Allah zal oordelen, aangezien jij zelf het oordeel zowat al uitspreekt? Want wat gebeurt er met niet-moslims? Die branden toch in de hel?
Verklaar.....hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:41 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, jij. En je laat je er enorm door kennen, vriend.
Dus jij wil in volle ernst beweren dat homoseksualiteit een "fase" is, een kronkel in de hersenen, waar je van genezen kan worden ofzo? Jij denkt werkelijk dat het iets van de laatste tijd is en dat het iets te maken heeft met "niks omhanden hebben"? Meen je dit echt serieus, of zit je gewoon een geintje te maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:41 schreef There_is_only_One het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand heeft ooit wetenschappelijk kunnen bewijzen dat homo zijn iets te maken heeft met de "ware aard", het enige wat soms als bewijs wordt aangevoerd is dat homo's claimen "vroeger vaak met poppetjes gespeeld te hebben". Alsof ik nooit een pop in handen heb genomen. De geestelijke crisissen die homo's doormaken spreken voor zich. Het hele gedoe om sexualiteit is niks anders dan te veel vrije tijd en "alles gedaan te hebben", als je het mij vraagt.
De bijbel wordt ook erkend door moslims. Het zou je goed doen als je daar eens iets uit ging lezen, bijv het stuk over de balk en de splinter. Of de eerste steen enzo. "Het oordeel is aan God, maar als je het niet erg vind druk ik wel alvast het stempel erop, en we zullen die persoon ook alvast even excommuniceren"quote:Dat is inderdaad een taak voor God. Maar de eigenschappen van een moslim staan vast. Criminele marokkanen of turken moeten ook niet komen met ik ben een moslim, want dat zijn ze niet, tenzij ze veranderen. Dit is overigens geen vergelijking maar een voorbeeld ter verduidelijking. Moslim betekent "overgave aan God" niet "overgave aan sexuele uitspattingen". Je kunt nu eenmaal niet zeggen ik ben een dierensex liefhebber en een moslim want die richting zal het waarschijnlijk ook weer lopen, of niet? Dan gaan mensen namelijk denken dat de Islam dat goedkeurt, wat niet zo is. Het oordeel is bij God.
Wat vind jij van een penis die uit een kut komt? Pis of poep, wat maakt het uit?quote:Eng vind ik ze niet, geloof me! Vies vraag je? Wat vind jij van een penis die uit een anus komt?
Als God oordeelt en niet de mens, en er blijkbaar zelfs niet-moslims het paradijs in kunnen komen (dus ook praktiserende homo's!!), wie ben jij dan om te zeggen "jij bent moslim en jij niet"? Wat voor een zinloos, stigmatiserend en polariserend onderscheid is het dan?quote:Nee, het heeft niks te maken met wie een goede moslim is en wie niet. Het gaat erom wie een moslim is en wie niet. Jij hebt het over goed en slecht en dus automatisch over paradijs en hel. In overleveringen van de Profeet zegt hij dat er zelfs ongelovingen zijn die God in het paradijs laat gaan uit zijn Barmhartigheid. Ook is er een overlevering van een ongelovige arme man die een hond te drinken gaf terwijl hij zelf dorstig was en alleen daardoor het paradijs is binnengelaten. Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.
Je mag wel iemand een dief noemen als iemand iets gestolen heeft, net als dat je een man die met andere mannen neukt een homo mag noemen, maar dat is iets anders dan zeggen: God heeft het verboden en als je het doet zal je verstoten worden uit de gemeenschap. Dat is lekker naastenlievend he. Wat ik helemaal kwalijk vind is dat de link met criminaliteit gelegd wordt. Toont wel aan over hoe je tegen iets volkomen normaals als homoseksualiteit aankijkt. 10% van de bevolking is homo, TIOO. Of je het nou leuk vindt of niet, ook 10% van alle moslims is homo, maar die worden of verstoten door hun bloedeigen broeders, waardoor ze volledig tussen het wal en schip terechtkomen en misschien wel voor hun leven getekend worden, of ze moeten tegen hun natuur ingaan en hun eigen aard negeren omdat er in een of ander kutboek staat dat het niet mag, terwijl ze er niemand mee kwaad doen. Omdat het boek geschreven is door homofoben wordt 10% van de mensen in het verdomhoekje getrapt en een stempel opgedrukt ("genees maar van je duivelse ziekte") of geexcommuniceerd.quote:Zie uitleg boven. Ik oordeel niet, maar als ik een dief iets zie jatten, mag ik hem zeker geen dief noemen want dat is ook oordelen.
Interessante notie van jou.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef Mariel het volgende:
Breken met de islam is een van de weinige opties die definitief werkt vrees ik. De meeste moslims zijn trouwens tegen homoseksualiteit door hun geloof. Wat is jouw reden om die 2 naast elkaar te kunnen zien?
Knap staaltje onverdraagzaamheid vind ik dit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef There_is_only_One het volgende:
Turkje moet je hier ook hetzelfde zielige verhaal gaan ophangen als op Lokum.nl? Je zult hier overigens wel de steun krijgen die je zoekt, maar jah, sommige hier op het forum vinden dierensex ook kunnen, dus....
Was je teleurgesteld in Lokum op de reacties daar op jou vraag?
Laat ik ff alles samenvatten voor jou:
Een moslim dient zich te houden aan de regels van de Islam, anders kun je jezelf geen moslim noemen, punt.
De moslimgemeenschap zal jou nooit accepteren als moslim maar wel als medemens, punt.
En oh ja.... die strijd die je wilt leveren in de moslimgemeenschap heb je zelfs al verloren in Turkse Forum en is ook niet te winnen.
Van de stichting "Een penis hoort niet thuis in de anus".
Volgens sommige stromingen binnen de Islam zijn Westerse technologieën, waar jij op dit moment gebruik van maakt, voor de ongelovigen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef There_is_only_One het volgende:
Turkje moet je hier ook hetzelfde zielige verhaal gaan ophangen als op Lokum.nl? Je zult hier overigens wel de steun krijgen die je zoekt, maar jah, sommige hier op het forum vinden dierensex ook kunnen, dus....
Was je teleurgesteld in Lokum op de reacties daar op jou vraag?
Laat ik ff alles samenvatten voor jou:
En oh ja.... die strijd die je wilt leveren in de moslimgemeenschap heb je zelfs al verloren in Turkse Forum en is ook niet te winnen.
Van de stichting "Een penis hoort niet thuis in de anus".
Nou, laat dat dan maar rustig aan God over, die is er vast beter in de intenties van homo's te doorzien dan jij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:41 schreef There_is_only_One het volgende:
Wie goed of slecht is bepaald God, want Hij doorziet de intenties van de mensen.
Verklaar waarom er mensen zijn die eerst hetero waren, vervolgens bij hoog en laag beweerde dat ze homo waren, en daarna weer van "gedachte" veranderen (want dat is het blijkbaar)om weer als hetero te leven? Verklaar waarom er mensen zijn die eerst hetero, vervolgens homo en daarna bi zijn? Verklaar waarom sommige mannen opeens als homo uit de gevangenis komen? Verklaar waarom sommige mannen hetero's zijn en vervolgens transseksueel worden? Verklaar....al deze shit voor mij. Als het in hun "aard" zit, hoe komt het dan dat ze zo wisselvallig zijn? Ook heb ik documentaires en talkshows gezien waarin homo's weldegelijk toegaven dat het een fase was en dat ze weer hetero waren. Ze mogen van mij alles doen wat ze willen, het oordeel is bij God, maar ze kunnen niet claimen moslim te zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dus jij wil in volle ernst beweren dat homoseksualiteit een "fase" is, een kronkel in de hersenen, waar je van genezen kan worden ofzo? Jij denkt werkelijk dat het iets van de laatste tijd is en dat het iets te maken heeft met "niks omhanden hebben"? Meen je dit echt serieus, of zit je gewoon een geintje te maken?
Wij moslims erkennen de evangelie zoals die geopenbaard werd aan Jezus (vzmh), niet zoals die nu is opgetekend door de mensen. Het oordeel is aan God. Volgens jou mogen we zeker een dief die op heterdaad is betrapt ook niet beoordelen maar overlaten aan God? Wederom dit is geen vergelijking. Je kunt nu eenmaal niet een christen zijn en tegelijkertijd een moslim of wel? Je kunt niet de kerstman en tegelijkertijd sinterklaas zijn of wel? Beide verschillen daar waar ze verschillen, toch? Je kunt dus ook geen homo zijn en tegelijkertijd een moslim! Waarom? Simpel, een homo leeft 24uur per dag als homo, toch? Of kan hij/zij hun "geaardheid" uit/aan zetten? Volgens jou niet! Dus dat zou betekenen dat die "moslimhomo" 24uur per dag in zonde leeft en tegen de regels indruist van de islam! Hoe kan iemand nu een moslim en homo zijn terwijl hij/zij weet dat de Koran hem/haar verdorven noemt. Sommige dingen gaan gewoon niet samen!quote:[..]
De bijbel wordt ook erkend door moslims. Het zou je goed doen als je daar eens iets uit ging lezen, bijv het stuk over de balk en de splinter. Of de eerste steen enzo. "Het oordeel is aan God, maar als je het niet erg vind druk ik wel alvast het stempel erop, en we zullen die persoon ook alvast even excommuniceren"
Pis? sorry hoor maar ik dacht dat pis toch wel uit een andere gaatje komt dan daar waar de penis naar binnen gaat.quote:[..]
Wat vind jij van een penis die uit een kut komt? Pis of poep, wat maakt het uit?
Ik zie dat jij mij niet begrijpt. Ik zeg niet dat homo's niet in het paradijs komen, want in de islam mag je als moslim nog niet eens zeggen "hij/zij gaat naar de hel" want de Profeet leerde ons dat misschien God juist die persoon naar het paradijs laat gaan en degene die oordeelde over het "ongeziene" juist misschien wel zelf naar de hel gaat. Maar nogmaals wat zichtbaar/bewijsbaar is kun je beoordelen. En moslim zijn kent nu eenmaal bepaalde eigenschappen (gehoorzaamheid aan God), begrijp dat dan. Je kunt niet tegelijkertijd een christen en een moslim zijn. Het is tegenstrijdig. Criminele marokkanen zijn ook geen moslims, omdat ze zich niet houden aan de regels van de islam. Een atheist kan zich ook niet een atheïstische moslim noemen.quote:[..]
Als God oordeelt en niet de mens, en er blijkbaar zelfs niet-moslims het paradijs in kunnen komen (dus ook praktiserende homo's!!), wie ben jij dan om te zeggen "jij bent moslim en jij niet"? Wat voor een zinloos, stigmatiserend en polariserend onderscheid is het dan?
Die verzen die ik hier geplaatst heb, wat zeggen die? Dat God het goed vind? Het heeft niks te maken met naastenliefde, want een homo kan misschien wel beter gedrag vertonen dan een hetero, maar wij als moslims kunnen geen veranderingen tolereren in ons geloof. Sorry, maar als wij vandaag homo's als moslims zouden accepteren betekent het dat we morgen dierensexliefhebbers ook moeten kunnen accepteren als moslims. Sorry er zijn grenzen, die wij niet zullen overschrijden. "Turkje" mag homo zijn en leven in ons midden als medemens maar niet als moslim. Hij kan natuurlijk wel meedoen aan de religieuze plichten, daar niet van. Maar zichzelf moslim noemen en dan 24uur per dag in zonde leven dat door hetzelfde geloof dat hij dan aanhangt verkondigd wordt??quote:[..]
Je mag wel iemand een dief noemen als iemand iets gestolen heeft, net als dat je een man die met andere mannen neukt een homo mag noemen, maar dat is iets anders dan zeggen: God heeft het verboden en als je het doet zal je verstoten worden uit de gemeenschap. Dat is lekker naastenlievend he.
Wat typte ik na elke zin daarover? "Het is geen VERGELIJKING". Ik typte niet voor niks die zinnen erachter.quote:Wat ik helemaal kwalijk vind is dat de link met criminaliteit gelegd wordt.
Jij mag dat "normaal" vinden, en jij zal ook morgen degene zijn die dierensex en pedofilie en dergelijke dingen ook "normaal" zal vinden.quote:Toont wel aan over hoe je tegen iets volkomen normaals als homoseksualiteit aankijkt.
Van mijn part mag het 99,999999procent zijn, waarbij ik als enige hetero op aarde leef, dan nog kan niemand mij wijs maken dat het "normaal" is, anders zou ik mezelf voor de gek houden en ik ben iemand die niet graag zichzelf voor de gek houdt.quote:10% van de bevolking is homo, TIOO.
Het zijn geen moslims! Begrijp dat nu eens, het is heel simpel! Moslim zijn kent eigenschappen!quote:Of je het nou leuk vindt of niet, ook 10% van alle moslims is homo, maar die worden of verstoten door hun bloedeigen broeders, waardoor ze volledig tussen het wal en schip terechtkomen en misschien wel voor hun leven getekend worden, of ze moeten tegen hun natuur ingaan en hun eigen aard negeren omdat er in een of ander kutboek staat dat het niet mag, terwijl ze er niemand mee kwaad doen.
Jij mag geloven dat het Boek geschreven is door homofoben, of zelf hopen dat het door homofoben is geschreven. Maar helaas voor zij die dit hopen!quote:Omdat het boek geschreven is door homofoben wordt 10% van de mensen in het verdomhoekje getrapt en een stempel opgedrukt ("genees maar van je duivelse ziekte") of geexcommuniceerd.
Ach ja, het christendom............quote:Het christendom begint op dit punt heel langzaam een klein beetje te emanciperen, heeft nog een lange weg te gaan, maar de islam heeft wat dit betreft helemaal nog middeleeuwse opvattingen.
Het voelt goed wanneer een kind spreekt tot een volwassene, want dan denkt de volwassene, ach wat is dat kind dom en ik wijs. Ga je verdiepen in de islam of hou je mond, want je weet niks over de islam. De islam bestaat uit de koran en sunnah en niet uit de ideeen van mensen.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens sommige stromingen binnen de Islam zijn Westerse technologieën, waar jij op dit moment gebruik van maakt, voor de ongelovigen.
Jij bent ongelovig
Hoe voelt dit nou?
en punten noteer je met een " . "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |