die H moet er nog in,quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!
hunk!!!!!
wat moet je nog veranderen dan?.
zo goed?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
die H moet er nog in,
en ik vind de topictitel karig...
of die " / " moet eraf
gaat niet, je kunt niet meer antwoorden of editen dan dus krijg je de H niet. je moet hem gewoon ff in een tekstbestandje zetten als er een open topic is met een H. en neem dan gelijk even mijn icoontje meequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo goed?
of brouwsel maar es op een goeie titel.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo goed?
of brouwsel maar es op een goeie titel.
bij mij staat er nu een H in de openingspost heurquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:26 schreef WAik het volgende:
[..]
gaat niet, je kunt niet meer antwoorden of editen dan dus krijg je de H niet. je moet hem gewoon ff in een tekstbestandje zetten als er een open topic is met een H. en neem dan gelijk even mijn icoontje mee
ik dacht dat cybart hem niet had, vandaar dat verhaalquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij mij staat er nu een H in de openingspost heur.
das waar...quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:39 schreef WAik het volgende:
[..]
ik dacht dat cybart hem niet had, vandaar dat verhaal
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das waar...
ik kan m alleen niet in tekstbestand zetten. ik heb namelijk nergens webspace enzo.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:50 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguhmiddag
Brak? Nope..erg uitgeslapen. Ik barst van de energie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:52 schreef WAik het volgende:
[..]
net wakker? brak?
mooiquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef Jerruh het volgende:
waik: ik heb m in de openingspost gezet.
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef WAik het volgende:
mooi
nieuwe request: zou je van de tekst met elmo.adsl... iets van 'klik hier' van kunnen maken? als mensen zien dat ik op de universiteit twente zit gaan ze allerlei irritante warez requests doen nl![]()
grow upquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:11 schreef Twaalfje het volgende:
PIES POEP NEUKE!!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:15 schreef Jerruh het volgende:
done waik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |