lekkerquote:Op maandag 12 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
hmmm en stug door blijven gaan met het eten van pringles!
jah, dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 12 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
Welke? naturel, cheese union, etc?quote:Op maandag 12 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
nie als je buikpijn hebt haha.quote:Op maandag 12 april 2004 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
lekker
Slaap lekker jer!quote:Op maandag 12 april 2004 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nie als je buikpijn hebt haha.
ik ga zo maar slapen ofzo.
mjwa, ik had vlak na venezuele echt enorme buikkrampen, da het net leek alsof mijn darmen eruit kwamen. en da heeft geduurd otdat ik van doc, de medicijnen kreeg haha/quote:Op maandag 12 april 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, dan moet je niet zeuren![]()
maar is geen aanrader nee. ben al 3 keer naar huis gebracht van school omdat ik niet meer kon lopen van de pijn en bijna ging flauwvallenmaja
maar dat van die vrouwen kan toeval zijn, maar tis dus ook zo dat als je vrouwen lang bij elkaar opsluit ze rond dezelfde tijd gaan ovuleren, grapje van moeder natuur
Oh, dat was vandaag he? Vergeten...quote:Op maandag 12 april 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
whahaha, die gast van de nieuwe Trip op mtv, Tomas, hem heb ik zaterdagnacht in de trein ontmoetik dacht eerst dat ie uit zn nek liep te lullen maar t is m echt!
nu heb ik spijt dat ik m niet zn telefoon nr ontfutseld heb
ja, hij was zeker wel leuk, maar zn vriend was leukerquote:Op maandag 12 april 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oh, dat was vandaag he? Vergeten...Maar ehm.. Was hij wat dan? Of heb je gewoon wat met Celebs?
Trustenquote:Op maandag 12 april 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
nou, ik ben er weg van, ik kan mijn ogen niet meer open houden.
welterusten iedereen.
*ik ook niet*quote:Op maandag 12 april 2004 22:49 schreef NathaN het volgende:
*nog niet bedje induik*
Ik ben blijkbaar dus niet de enige die in de war is...quote:Op maandag 12 april 2004 22:48 schreef Andyvie het volgende:
The Trip begon morgen toch pas? Op maandag?
o, shit en het is vandaag maandag
whahah ja..m'n broer d8 dat het vandaag ook zondag was.quote:Op maandag 12 april 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar dus niet de enige die in de war is...
Toch een prettige gedachte overigens; Zonder dat je het door had is de rotste dag van de week ook al voorbij gegaan...quote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah ja..m'n broer d8 dat het vandaag ook zondag was.
Kom morgen nog maar eens terugquote:Op maandag 12 april 2004 23:02 schreef Timmah het volgende:
Toch een prettige gedachte overigens; Zonder dat je het door had is de rotste dag van de week ook al voorbij gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |