En een prijsje gemaakt jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef HaJee het volgende:
Je bent niet echt intelligent zeker. De prijzen gaan binnenkort omlaag en je hebt er nu al een laten maken.![]()
![]()
![]()
BIinnenkort gaat de prijs omlaag, dus nu nog niet en dan heb je nu al een jas laten maken. Ik denk dat je even wat beter had moeten nadenken toen je dit topic bedacht.quote:nu hoorde ik dat de prijzen van zeehondenbont binnenkort omlaag gaan dus ik heb meteen een mooie laten maken
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Lucille het volgende:
Waar heb je de jas laten maken en voor welke prijs?
Mooi is zo relatief, wat is de prijs?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.
is het een serieus topic dan ? ik dacht dat je hem gewoon was vergeten om in onzin te openen ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef Suphafly het volgende:
Maarre kunnen er ook wat normale mensen reageren?
En jij vind je zelf zeker normaal??quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef Suphafly het volgende:
Maarre kunnen er ook wat normale mensen reageren?
Je mag de link wel mailenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.
gedaan. wil je dan nu aub wat aan de reacties doen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je mag de link wel mailen
Tja... dat weet ik niet.. maar ze heeft er al meerdere en ik weet het eigenlijk bijna zeker dat ze het wel mooi vind. maar het blijft moeilijk iemand anders zijn smaak raden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:35 schreef Oblivion het volgende:
Wat als ze de jas nou niet mooi vind?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:09 schreef seiko het volgende:
Wacht maar tot Seabert, Tommie en Laura dit lezen.
Misschien zou je wat aan je eigen toon moeten doen? Ik heb an sich niet zo veel problemen met bont, al ben ik er geen hele grote voorstander van, maar het plaatsen van een foto van een zeehond is ronduit cru.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:33 schreef Suphafly het volgende:
[..]
gedaan. wil je dan nu aub wat aan de reacties doen?
zucht.. ik dacht dat een forum daar voor was.. reacties..quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:40 schreef Oblivion het volgende:
Waarom open je dan een topic? Als je eigenlijk al zeker weet dat ze het mooi gaat vinden?
Toch een beetje reacties uitlokken? Die je dan toch maar liever niet wilt lezen?
quote:nutteloos bashtopic
quote:grappig man, een reltopic
Een beetje nutteloos.. Als je het dan niet mooi vind prima.quote:Ik vind dat we moeten stoppen met zeehondenjacht en gewoon buitenlanders in elkaar moeten beuken
Deze jas zal ze dan ook niet naar het strand dragenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En voor de vriendin van de TS wordt het in elk geval een warme zomer
Je kunt dit topic beter op een Russich forum openen, daar is bont nog gewoon "in"quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:42 schreef Suphafly het volgende:
[..]
zucht.. ik dacht dat een forum daar voor was.. reacties..
En reacties uitlokken dat doet iedereen die een topic opend ik vind alleen reacties zoals:
[..]
[..]
[..]
Een beetje nutteloos.. Als je het dan niet mooi vind prima.
Inderdaad, en dan nog erbij zetten dat het maar een nutteloos dier is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
het plaatsen van een foto van een zeehond is ronduit cru.
Gaan we zuchten? Je hebt nu je discussie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:42 schreef Suphafly het volgende:
zucht.. ik dacht dat een forum daar voor was.. reacties..
En reacties uitlokken dat doet iedereen die een topic opend ik vind alleen reacties zoals:
Een beetje nutteloos.. Als je het dan niet mooi vind prima.
kan je op je sokken aanvoelen wat voor reacties je krijgt.quote:Nutteloos dier eigenlijk.. maar nu niet meer
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.. maar ja ik vind het een nutteloos dier.. het spijt me.. dat vind ik ook van hamsters en konijnen enzow.. zou ook niet weten waarom ik er anders over zou moeten denken het heeft geen functie.. het is een prooidier..quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:47 schreef Angeles het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog erbij zetten dat het maar een nutteloos dier is.
Ja, maar dan met haren.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:50 schreef Lexie het volgende:
Bont is hetzelfde als leer.
Hoe is het met je moeder trouwens?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:51 schreef Miwe het volgende:
Maareuh, die vriendin... Is die nou een hoer, of wil je haar er alleen maar uit laten zien als een hoer?
Wat mij betreft hoef je er ook niet anders over te denken. Maar verwacht dan geen positieve reacties.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.. maar ja ik vind het een nutteloos dier.. het spijt me.. dat vind ik ook van hamsters en konijnen enzow.. zou ook niet weten waarom ik er anders over zou moeten denken het heeft geen functie.. het is een prooidier..
Het hebben van meerdere bontjassen is pas nutteloos, als ze zo graag interessant wil doen kan dat ook wel met een bontjas.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.. maar ja ik vind het een nutteloos dier.. het spijt me.. dat vind ik ook van hamsters en konijnen enzow.. zou ook niet weten waarom ik er anders over zou moeten denken het heeft geen functie.. het is een prooidier..
Geen enkel dier is nutteloos. Topics daarintegen wel... (evenals recaties)quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet ik zeg alleen dat reacties zoals "reltopic" en dat over buitenlanders in elkaar slaan een beetje overbodig en nutteloos zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je er ook niet anders over te denken. Maar verwacht dan geen positieve reacties.
hoeveel kleding heb jij?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:53 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het hebben van meerdere bontjassen is pas nutteloos, als ze zo graag interessant wil doen kan dat ook wel met een bontjas.
Zo wilde ik t nou ook weer niet direct zeggen.... maar zeehondjes in elkaar beuken is in iedergeval NOT DONE!quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:18 schreef rwr-xr-x het volgende:
Ik vind dat we moeten stoppen met zeehondenjacht en gewoon buitenlanders in elkaar moeten beuken
Jouw manier van topics openen lokt dat gewoon uit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:53 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet ik zeg alleen dat reacties zoals "reltopic" en dat over buitenlanders in elkaar slaan een beetje overbodig en nutteloos zijn.
BOEIT DAT?!?! Als je alleen reacties wilt over de jas zet er dan geen foto's van een zeehond neer, je komt nogal relnichterig over op deze manier.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef Suphafly het volgende:
[..]
zegt iemand die dit topic opend...quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
BOEIT DAT?!?! Als je alleen reacties wilt over de jas zet er dan geen foto's van een zeehond neer, je komt nogal relnichterig over op deze manier.
Dus? Ik vind dat topic veel minder rellerig over komen dan dit topic hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:12 schreef Suphafly het volgende:
[..]
zegt iemand die dit topic opend...
Niet nodig hoor, we geloven het zo welquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef Suphafly het volgende:
maarre gooi maar dicht ofzow ik laat nog wel weten of ze hem mooi vind
Ik had het ook over het nichterigequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dat topic veel minder rellerig over komen dan dit topic hoor.
love you 2quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, we geloven het zo wel
Als je maar niet met een bontjas aankomt om je liefde te tonenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:19 schreef Suphafly het volgende:
[..]
love you 2![]()
FYI: ik heb gestemd op 'Ik ben man en vind vrouw/vrouw fijner'. Dus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Ik had het ook over het nichterige
En wat dan nog dat al die dieren nutteloos zijn? Geeft dat ons dan het recht om die dieren uit te roeien omdat ze toch nergens voor dienen? Er zijn ook zoveel nutteloze mensen, moeten we die dan ook maar dood maken? Ik heb ook een hond als huisdier, zal ik die dan ook maar doodmaken? Dient toch nergens voor. Een dier slachten om zijn huid is zo middeleeuws, tegenwoordig hebben we zoveel andere stof dat lijkt op echte bond. Heb wat meer respect voor de natuur. Die arme hulpeloze zeehonden worden zo bruut afgemaakt voor dat stomme huidje. Die denkwijze over de natuur van jouw moet wel erg bekrompen zijn.quote:Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.. maar ja ik vind het een nutteloos dier.. het spijt me.. dat vind ik ook van hamsters en konijnen enzow.. zou ook niet weten waarom ik er anders over zou moeten denken het heeft geen functie.. het is een prooidier..
Waarom zijn mensen dan zo nuttig vraag ik mij af. Kun je dan niet net zo goed heel de dierenwereld uitmoorden. Ze kunnen betere zulke mensen uitmoordenquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:23 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
En wat dan nog dat al die dieren nutteloos zijn? Geeft dat ons dan het recht om die dieren uit te roeien omdat ze toch nergens voor dienen? Er zijn ook zoveel nutteloze mensen, moeten we die dan ook maar dood maken? Ik heb ook een hond als huisdier, zal ik die dan ook maar doodmaken? Dient toch nergens voor. Een dier slachten om zijn huid is zo middeleeuws, tegenwoordig hebben we zoveel andere stof dat lijkt op echte bond. Heb wat meer respect voor de natuur. Die arme hulpeloze zeehonden worden zo bruut afgemaakt voor dat stomme huidje. Die denkwijze over de natuur van jouw moet wel erg bekrompen zijn.
Wat schattig, zoveel naiviteit! Helaas voor jou is de jacht op zeehonden niet helemaal verboden (wel aan banden gelegd) in landen als Canada. Het importeren van zeehondenbont is legaal.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:45 schreef Monnik het volgende:
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat als de nederlandse overheid haar taak serieus zou opvatten jij en je vriendin vervolgd kunnen worden voor heling. De grondstoffen zijn namelijk niet verkregen volgens een methode die voor de nederlandse wetgeving legaal is. Bovendien, als de peroon in kwestie op de hoogte is van die criminele activiteiten en het product dan toch koopt, is het zelfs gewoonte heling waar een hogere straf op staat. Dus...... hoeveel maanden celstraf wil je?
Is het geen Aura?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:09 schreef seiko het volgende:
Wacht maar tot Seabert, Tommie en Laura dit lezen.
Good one ik zal em is effe bellen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:41 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Lijkt me best warm nu de lente/zomer er aan komt, mischien kan je hem met afritsbare mouwen laten maken ?
wat vind jij dat het is?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
Is het geen Aura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |