quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:06 schreef Tiemie het volgende:
2 vrouwen is kunst
iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:06 schreef Tiemie het volgende:
2 mooie vrouwen is kunst
Ow, die optie heb ik niet ingebouwd. Naja, die bewaren we dan maar voor het vervolgonderzoekquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:08 schreef ondeugend het volgende:
of het nou 2 mannen, 2 vrouwen of een man en vrouw zijn maakt niet uit
Ik heb de optie : ik ben een vrouw en maakt niet uit gestemdquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ow, die optie heb ik niet ingebouwd. Naja, die bewaren we dan maar voor het vervolgonderzoek.
" word ... ik "quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:21 schreef Adfundum het volgende:
Hangt natuurlijk ook van het uiterlijk van de dames af maar over het algemeen wordt ik daar liever mee geconfronteerd dan met twee mannen die staan te zoenen.
Jawel, mannen die vrouw-vrouw het fijnst vinden natuurlijk, ik ben dan ook vooral nieuwsgierig naar wat de dames het liefst zien.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Lexie het volgende:
Had je niet zelf kunnen voorspellen wat het meest gestemd zou worden?![]()
En hoe wil je uit die poll halen hoeveel mannen en hoeveel vrouwen er gestemd hebben. En nee, de users die hier posten zijn allemaal niet te vertrouwenquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Jawel, mannen die vrouw-vrouw het fijnst vinden natuurlijk, ik ben dan ook vooral nieuwsgierig naar wat de dames het liefst zien.
Achter de pollvraag staat een getal, ik ga er maar vanuit dat de meerderheid van de users de poll naar waarheid invult, zie het nut er niet van in om de poll te verklooien eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
En hoe wil je uit die poll halen hoeveel mannen en hoeveel vrouwen er gestemd hebben. En nee, de users die hier posten zijn allemaal niet te vertrouwen.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb de optie : ik ben een vrouw en maakt niet uit gestemd
Mwoah, beetje magertjes, want dan is de vraag natuurlijk *waarom* een man niet meer mannelijk is als hij een man zoent en een vrouw wel vrouwelijk als ze een vrouw zoent. Ik bedoel, ik kan me daar wel in vinden hoor, maar een verklaring vind ik het niet echt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:28 schreef Adfundum het volgende:
Een vrouw die een vrouw zoent kan nog steeds op en top vrouwelijk zijn. Een man die een man kust komt toch een beetje minder mannelijk over. Misschien is dat een verklaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |