Tis een import ZXR uit 1990, dus nog het oude model. Mooi is hij niet maar hij rijdt prima. Was ook de eerst SS waar ik op heb gereden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Kun je ook wat pics maken?
Dat het beter is om een niergordel te dragen .. zie motozoom.nl bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Een kennis had het gisteren over motorrijders en nieren. Wat weten jullie daarvan?
Ja, als je op een harley of op een ander soort traktor zit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat het beter is om een niergordel te dragen .. zie motozoom.nl bijvoorbeeld
http://www.motozoom.nl/in(...)0
Op mijn Z wel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
draagt iemand em hier? denk t niet eigenlijk...
Tijdens de meet was er eentje met een niergordel, volgens mij was het Pepijn. Toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
draagt iemand em hier? denk t niet eigenlijk...
Nee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tijdens de meet was er eentje met een niergordel, volgens mij was het Pepijn. Toch?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was dat de reden dat je zo scheef erop zit?
Het was het Makster die een niergordel droeg, ik heb de foto`s er nog even op nagekeken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee.
Als je last op de motor van je rug krijgt moet je zo'n ding hebben. net als in de sportschool zeg maar.
Ik had wel last, maar dat lag meer aan vrijdagavond.
Nee de kuip zit niet helemaal lekker .. en die spiegels zitten op de kuip.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tja, ik zei het zondag ook al en toen keken we ff naar je Bimo van voren maar het stuur lijkt idd wat scheef?
Ik vind het hier ook veel overzichtelijker dan op MF, en dus ook gezelligerquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:56 schreef pmponer het volgende:
Ow zo een meeting van 6 motoren dat vind ik wel te doen. Ik was eens op een mega meeting van mf daar vond ik geen hol aan. Vandaar dat ik het sindsdien maar wat afhoud.
Neeeeheeeeeheeeeneeeeee......quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef pmponer het volgende:
Ik heb nog een oude kawa gpz550 uit 83 ... daar wil ik nog het een en ander aan doen voor de zomer. Hij moet optisch en technisch nogal wat werk hebben.
Nu zit ik eraan te denken om hem zwart te maken .. zou dat lijken met het zwarte blok?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |