Ja en nee. Een desktop met een onboard Intel Extreme/SIS graphics doet gamen ook kut, maar op een laptop met een Radeon 9600/Geforce 5650 o.i.d. erin kan je weer prima gamen. Het ligt er dus net aan wat voor laptop je koopt en dan met name wat voor videokaart er in zit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een laptop is over het algemeen wat minder geschikt voor games. Een desktop doet het vaak beter.
Ik wil dell ook nog wel ff voor je afkraken hoor: De levering laat vaak op zich wachten, je moet vantevoren betalen en je kan niet vantevoren bekijken en uitproberen omdat ze geen showroom hebben. Verder wisselt het prijsniveau sterk met de acties die ze voeren. Soms vragen ze bijvoorbeeld 90 (!) euro voor het transport. Dit bedrag is ws. zo hoog omdat het uit ierland moet komen allemaal. Wacht bij Dell dus altijd op een gratis-transport-actie (mocht je overwegen een dell aan te schaffen).quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Einde van het reclame blok
Omdat Megapool anders nog veel eerder failliet was gegaanquote:Op dinsdag 13 april 2004 03:14 schreef knokkels het volgende:
waarom wordt een computer dan ook niet in een computerwinkel ipv een witgoedwinkel gekocht?
Gossie zegquote:Op dinsdag 13 april 2004 03:20 schreef Threepio het volgende:
[..]
Omdat Megapool anders nog veel eerder failliet was gegaan
Gelukkig kunnen ze nu geen PB's meer aan de man brengenquote:Op dinsdag 13 april 2004 03:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gossie zeg
Was dat de enige plek waar ze die dingen verkopen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:29 schreef Threepio het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze nu geen PB's meer aan de man brengen
Helaad zijn er nog zat andere zakenquote:Op dinsdag 13 april 2004 03:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was dat de enige plek waar ze die dingen verkopen.![]()
Als je de locale pc-hobbyist een pc voor je in elkaar laat knutselen heb je vrijwel zeker het meeste spul voor je geld. Irritant is alleen dat als er wat mee aan de hand is, dat je dan ook van die persoon afhankelijk bent. En dan kan je er soms pijnlijk achter komen dat die persoon er toch niet zoveel van weet als je in eerste instantie dacht.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:28 schreef DarKZeN het volgende:
Gelijk heb je, Packard Hell's zijn ramp pc's.
Iedereen kent toch wel een "wizz-kid" die mee kan helpen met het samenstellen van een pc?
Dat zou ik dan eerder doen ;-)
one down, hundreds to goquote:Op dinsdag 13 april 2004 03:32 schreef DarKZeN het volgende:
[..]
Helaad zijn er nog zat andere zaken
[Johan Cruyff Mode]quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:29 schreef Threepio het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze nu geen PB's meer aan de man brengen
Wat jiij nu zegt dat herken ik wel, heb ook voor meerdere kennissen pc's samengesteld maar niet zelf gebouwd, omdat ik niet de lul wilde zijn als er iets mis mee was.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:34 schreef Threepio het volgende:
[..]
Als je de locale pc-hobbyist een pc voor je in elkaar laat knutselen heb je vrijwel zeker het meeste spul voor je geld. Irritant is alleen dat als er wat mee aan de hand is, dat je dan ook van die persoon afhankelijk bent. En dan kan je er soms pijnlijk achter komen dat die persoon er toch niet zoveel van weet als je in eerste instantie dacht.
Vergis je niet, ik bouw en onderhoud mijn PC ook zelf, maar ik wil dat nieteens voor anderen doen, omdat ik dan ook het gezeik krijg als er iets mee aan de hand is.
Ik zie het nadeel van het failliet gaan van megapool niet zo in?quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
[Johan Cruyff Mode]
Elk nadeel hep se voordeel
[/ohan Cruyff Mode]
Ach de goeie hebben zo weer een andere in zo´n winkel waar ze net zulke comp. verkopen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:42 schreef Threepio het volgende:
[..]
Ik zie het nadeel van het failliet gaan van megapool niet zo in?
op het feit dat die mensen hun baan kwijt zijn na dan
Je hebt gelijk..quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:42 schreef Threepio het volgende:
[..]
Ik zie het nadeel van het failliet gaan van megapool niet zo in?
op het feit dat die mensen hun baan kwijt zijn na dan
idd, aldi (medion) mag dan een slecht imago hebben, het is wel de enige voorgebouwde pc die ik zou kopen, erg veel waar voor je geld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 04:49 schreef Stretto het volgende:
Ik heb alleen lof voor mijn Aldi / Medion pc.
Echt een aanrader!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |