abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:11:43 #1
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18383790
Bij deze wil ik andere onwetenden op computergebied (net zoals ik) aanraden om nooit een packard bell te kopen. Ze zijn kwalitatief slecht, leveren klote prestaties en de software is om te janken. In de winkel zien ze in eerste instantie hardstikke trendie uit met die mooie design-kenmerken, foefjes en liflafjes. Eenmaal thuisgekomen begint de ellende: voor werkelijk alles moet je drivers downloaden, nieuwe onderdelen toevoegen is er niet bij en ook de stabiliteit van het systeem is een ramp.

Ook de hardware is absolute bagger:zo heb ik het toetsenbord maar liefst 2 keer moeten vervangen omdat het steeds weer kapot ging. Ook is er in de levensduur van het systeem 5 keer! een monteur langs geweest die er de ballen verstand van had en eerder dingen kapot maakte dan oploste. Kapot gingen:
-moederbord

- toetsenbord (3x)

-voeding

- cd-rom

- muis

- ventilator

Kortom: alleen maar ellende!

Wees wijs en ga naar een klonenbouwer, computershop of laat je goed adviseren door iemand die er verstand van heeft, bespaart je een hoop ellende.
  Milf dinsdag 13 april 2004 @ 02:12:29 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18383801
je bedoeld packard hell
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:13:35 #3
74080 Goodluck
pi_18383811
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:12 schreef nikky het volgende:
je bedoeld packard hell
Juistem!
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:13:45 #4
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18383813
Gewoon nooit een pc kopen, dat scheelt pas een problemen en sociaal leven!
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:14:35 #5
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18383822
Ik heb een Packard Bell
En blij dat ik er mee ben
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:15:12 #6
74080 Goodluck
pi_18383830
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:13 schreef engessa het volgende:
en sociaal leven!
Het is maar net hoe je hem gebruikt.
pi_18383842
mijn eeste pc was een Packard Bell (486 SX2)
sindsdien nooit meer dat merk.
pi_18383846
ik kan het niet laten om deze te gebruiken (thanks, Xebrozius)

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:19:03 #9
74080 Goodluck
pi_18383868
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:16 schreef bas-beest het volgende:
ik kan het niet laten om deze te gebruiken (thanks, Xebrozius)

[afbeelding]
Jij bent waarschijnlijk thuis in de wereld die computers heet. Leken zoals ik zijn eerder geneigt om dit soort (flut) apparaten te kopen.
pi_18383886
Beetje achterhaald topic
pi_18383895
Och, tja
pi_18383898
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:19 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Jij bent waarschijnlijk thuis in de wereld die computers heet. Leken zoals ik zijn eerder geneigt om dit soort (flut) apparaten te kopen.
ten eerste, mijn opmerking was niet lullig bedoeld, meer een poging om grappig te zijn
ten tweede, die opmerking klopt wel, maar er zijn wat dat betreft ook andere, en betere merken lijkt me... bijv. HP of Dell
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_18383926
Packard Bell is inderdaad bagger. Met die dingen is echt vaak wat loos en als er wat loos is, is het niet zo 1,2,3 op te lossen.

Klonenbouwers zijn trouwens ook lang niet altijd goed, met name de service kan vervelend zijn (geen on-site garantie bijvoorbeeld). Let daar iig goed op!. Ik heb zelf een tijd bij MyCom gewerkt en daar waren toch best vaak nog PC's die terugkwamen. Hoogtepunt daarvan was wel dat er destijds een AMD Athlon systeem in de aanbieding was (voor slects 2999 pieken inclusief 17" monitor!! ) waarvan de configuratie vaststond. Daar zijn er behoorlijk veel van teruggekomen omdat het modem wat er toen in ging gewoon niet compatible was met het moederbord. Verder was het ook niet mogelijk om on-site garantie te krijgen daar dus dat is ook gewoon kut

Ik raad mensen die een PC kopen en er geen verstand van hebben eigenlijk altijd aan een Dell te kopen, die werken over het algemeen wel goed en kosten niet teveel. Verder heb ik goede ervaringen met de 3 jaar on-site garantie.
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:25:47 #14
74080 Goodluck
pi_18383951
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:21 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ten eerste, mijn opmerking was niet lullig bedoeld, meer een poging om grappig te zijn
ten tweede, die opmerking klopt wel, maar er zijn wat dat betreft ook andere, en betere merken lijkt me... bijv. HP of Dell
Ten eerste, Ik waardeer de grap
Ten tweede, mensen die er geen verstand van hebben zien die fonkelende Packard-bell pc's bij dixons of andere witgoedbedrijven en bestellen ze vaak om het schitterende uiterlijk. Daarom dus dit topic, om mede-"nobody's" op pc-gebied te waarschuwen.
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:26:55 #15
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_18383960
ik heb een packard hell laptop, kut zooi is dat, kan je best ff formatteren na aankoop en windows er terug opzetten
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_18383966
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:24 schreef Threepio het volgende:

Ik raad mensen die een PC kopen en er geen verstand van hebben eigenlijk altijd aan een Dell te kopen, die werken over het algemeen wel goed en kosten niet teveel. Verder heb ik goede ervaringen met de 3 jaar on-site garantie.
Einde van het reclame blok
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:32:18 #17
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18384011
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:26 schreef ne0n het volgende:
ik heb een packard hell laptop, kut zooi is dat, kan je best ff formatteren na aankoop en windows er terug opzetten
Die heb ik dus ook. Easynote E3240

Ik zeg nog zo tegen de verkoper. Ik moet er wel spellen op kunnen spelen.

Oh kan zat zegt hij nog.. ZAT

En het dan nog gek vinden dat Megapool failliet gaat
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_18384029
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:32 schreef Mayhem het volgende:

[..]

pi_18384056
Ik heb 2 packerd hells thuis staan en die bijna 24/7 draaien. De hardware is matig en de software is zwaar kut. Ik heb zelf er nieuwe Windows versie er opgedonderd + hardware geüpgrade. Ze lopen beiden lekker snel en stabiel op XP pro.
History can't change the past, the future can.
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:41:29 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18384061
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:32 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Een laptop is over het algemeen wat minder geschikt voor games. Een desktop doet het vaak beter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18384082
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:25 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ten eerste, Ik waardeer de grap
Ten tweede, mensen die er geen verstand van hebben zien die fonkelende Packard-bell pc's bij dixons of andere witgoedbedrijven en bestellen ze vaak om het schitterende uiterlijk. Daarom dus dit topic, om mede-"nobody's" op pc-gebied te waarschuwen.
hehe, gelukkig maar....

Een ander imo aardig 'no go'-merk is Fujitsu Siemens. Zelf geen ervaring mee, maar ik ken een aantal verhalen via pc prive-project van mijn pa....
pi_18384183
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:11 schreef Goodluck het volgende:
Bij deze wil ik andere onwetenden op computergebied (net zoals ik) aanraden om nooit een packard bell te kopen. Ze zijn kwalitatief slecht, leveren klote prestaties en de software is om te janken. In de winkel zien ze in eerste instantie hardstikke trendie uit met die mooie design-kenmerken, foefjes en liflafjes. Eenmaal thuisgekomen begint de ellende: voor werkelijk alles moet je drivers downloaden, nieuwe onderdelen toevoegen is er niet bij en ook de stabiliteit van het systeem is een ramp.

Ook de hardware is absolute bagger:zo heb ik het toetsenbord maar liefst 2 keer moeten vervangen omdat het steeds weer kapot ging. Ook is er in de levensduur van het systeem 5 keer! een monteur langs geweest die er de ballen verstand van had en eerder dingen kapot maakte dan oploste. Kapot gingen:
-moederbord

- toetsenbord (3x)

-voeding

- cd-rom

- muis

- ventilator

Kortom: alleen maar ellende!

Wees wijs en ga naar een klonenbouwer, computershop of laat je goed adviseren door iemand die er verstand van heeft, bespaart je een hoop ellende.
dan heb je gewoon pech gehad, de meeste gaan natuurlijk niet kapot. daarnaast, hoe kom je aan 5 monteurs die langskomen, ik tel er "maar" 4
pi_18384191
OK, een tip: bezoek de vele Packard Bell Haters Rings (websites, geen sektarische ceremonies )

For now, veel plezier met je Crappard Belt, of meer in detail: Freddi Fish en Photo Express ...

N.B.:
Het is ook niet verwonderlijk dat Megapool failliet is gegaan, zij waren dé PB leveranciers van Nederland ...
pi_18384197
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 03:05 schreef Cybarite het volgende:
OK, een tip: bezoek de vele Packard Bell Haters Rings (websites, geen sektarische ceremonies )

For now, veel plezier met je Crappard Belt, of meer in detail: Freddi Fish en Photo Express ...

N.B.:
Het is ook niet verwonderlijk dat Megapool failliet is gegaan, zou waren dé PB leveranciers van Nederland ...
Bij BCC staan er anders ook veel. En Scheer& Foppen.
pi_18384198
GoedKoop is DuurKoop onthoud dat nou eens.....

echte koopjes kun je alleen doen op zaken waar je verstand van hebt....

een toevalstreffen is hetzelfde als een lotto lot kopen.... onzin want de kans dat je wint is verwaarloosbaar!
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')