Het is maar net hoe je hem gebruikt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:13 schreef engessa het volgende:
en sociaal leven!
Jij bent waarschijnlijk thuis in de wereld die computers heet. Leken zoals ik zijn eerder geneigt om dit soort (flut) apparaten te kopen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:16 schreef bas-beest het volgende:
ik kan het niet laten om deze te gebruiken (thanks, Xebrozius)
[afbeelding]
ten eerste, mijn opmerking was niet lullig bedoeld, meer een pogingquote:Op dinsdag 13 april 2004 02:19 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk thuis in de wereld die computers heet. Leken zoals ik zijn eerder geneigt om dit soort (flut) apparaten te kopen.![]()
Ten eerste, Ik waardeer de grapquote:Op dinsdag 13 april 2004 02:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ten eerste, mijn opmerking was niet lullig bedoeld, meer een pogingom grappig te zijn
ten tweede, die opmerking klopt wel, maar er zijn wat dat betreft ook andere, en betere merken lijkt me... bijv. HP of Dell
Einde van het reclame blokquote:Op dinsdag 13 april 2004 02:24 schreef Threepio het volgende:
Ik raad mensen die een PC kopen en er geen verstand van hebben eigenlijk altijd aan een Dell te kopen, die werken over het algemeen wel goed en kosten niet teveel. Verder heb ik goede ervaringen met de 3 jaar on-site garantie.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:26 schreef ne0n het volgende:
ik heb een packard hell laptop, kut zooi is dat, kan je best ff formatteren na aankoop en windows er terug opzetten
quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:32 schreef Mayhem het volgende:
[..]Die heb ik dus ook. Easynote E3240
Ik zeg nog zo tegen de verkoper. Ik moet er wel spellen op kunnen spelen.
Oh kan zat zegt hij nog.. ZAT
En het dan nog gek vinden dat Megapool failliet gaat
Een laptop is over het algemeen wat minder geschikt voor games. Een desktop doet het vaak beter.quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:32 schreef Mayhem het volgende:
[..]Die heb ik dus ook. Easynote E3240
Ik zeg nog zo tegen de verkoper. Ik moet er wel spellen op kunnen spelen.
Oh kan zat zegt hij nog.. ZAT
En het dan nog gek vinden dat Megapool failliet gaat
hehe, gelukkig maar....quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:25 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik waardeer de grap
Ten tweede, mensen die er geen verstand van hebben zien die fonkelende Packard-bell pc's bij dixons of andere witgoedbedrijven en bestellen ze vaak om het schitterende uiterlijk. Daarom dus dit topic, om mede-"nobody's" op pc-gebied te waarschuwen.
dan heb je gewoon pech gehad, de meeste gaan natuurlijk niet kapot. daarnaast, hoe kom je aan 5 monteurs die langskomen, ik tel er "maar" 4quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:11 schreef Goodluck het volgende:
Bij deze wil ik andere onwetenden op computergebied (net zoals ik) aanraden om nooit een packard bell te kopen. Ze zijn kwalitatief slecht, leveren klote prestaties en de software is om te janken. In de winkel zien ze in eerste instantie hardstikke trendie uit met die mooie design-kenmerken, foefjes en liflafjes. Eenmaal thuisgekomen begint de ellende: voor werkelijk alles moet je drivers downloaden, nieuwe onderdelen toevoegen is er niet bij en ook de stabiliteit van het systeem is een ramp.
Ook de hardware is absolute bagger:zo heb ik het toetsenbord maar liefst 2 keer moeten vervangen omdat het steeds weer kapot ging. Ook is er in de levensduur van het systeem 5 keer! een monteur langs geweest die er de ballen verstand van had en eerder dingen kapot maakte dan oploste. Kapot gingen:
-moederbord
- toetsenbord (3x)
-voeding
- cd-rom
- muis
- ventilator
Kortom: alleen maar ellende!
Wees wijs en ga naar een klonenbouwer, computershop of laat je goed adviseren door iemand die er verstand van heeft, bespaart je een hoop ellende.![]()
Bij BCC staan er anders ook veel. En Scheer& Foppen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:05 schreef Cybarite het volgende:
OK, een tip: bezoek de vele Packard Bell Haters Rings (websites, geen sektarische ceremonies)
For now, veel plezier met je Crappard Belt, of meer in detail: Freddi Fish en Photo Express...
N.B.:
Het is ook niet verwonderlijk dat Megapool failliet is gegaan, zou waren dé PB leveranciers van Nederland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |