En Armstrong ook. De lul.quote:Op zondag 14 november 2004 15:10 schreef J_CDA het volgende:
Weet je waar ik dan weer op poep. Op Mart Smeets die alleen maar geinteresseerd is in wielrennen.
ik zou bijna zeggen: lees eens een boek van hem......quote:Op zondag 14 november 2004 15:10 schreef J_CDA het volgende:
Weet je waar ik dan weer op poep. Op Mart Smeets die alleen maar geinteresseerd is in wielrennen.
Dat zeg ik, Jack moet zich bij voetbal houden.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef furanku het volgende:
http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3
Kippevel
Ik vond het topic redelijk actueel tót de edit van Dirkhquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jack moet gewoon lekker TLTZ doen, en commentaar voor de RADIO
ja, gelijk heb je, niet gezienquote:Op zondag 20 november 2005 23:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vond het topic redelijk actueel tót de edit van DirkhAnyway, behoorlijk nutteloze kick
Wijze mensen als Jack zijn inderdaad schaarsquote:Op zondag 14 november 2004 02:03 schreef Arcee het volgende:
Toen Jack van Gelder laatst met Ivo Niehe bij Kopspijkers was vroeg zijn naamgenoot Spijkerman of ze ook van wielrennen hielden. Toen trok Jack een heel vies gezicht.Jack
Jack of Jack?quote:Op maandag 21 november 2005 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wijze mensen als Jack zijn inderdaad schaars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |