yupquote:Op maandag 12 april 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Oke..... Maar komen de mensen die zich hebben aangemeld ook echt??![]()
ga je gang, graag zelfs!quote:En verder? Nog campagne voeren??
quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
Het gaat mij niet echt lukken om naar de meet te komen..
Maar ik wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!
Goed plan!quote:Op maandag 12 april 2004 23:11 schreef xman het volgende:
Om 10 uur begint de panfeest. Daar ga ik iig wel naartoe. Zou wel leuk zijn als er meer mensen meegingen.
Vanaf het begin wel! Moet alleen kijken hoe ik het met de auto ga doen. Ik wil niet betaald parkeren. Heb je suggesties?quote:Op maandag 12 april 2004 23:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed plan!
en hoe laat denk je aanwezig te zijn?
Hai ja ik kom ook! Gezellie!quote:Op maandag 12 april 2004 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Oooh Xman komt ook!!! Hai!!
quote:Op maandag 12 april 2004 23:17 schreef xman het volgende:
Vanaf het begin wel! Moet alleen kijken hoe ik het met de auto ga doen. Ik wil niet betaald parkeren. Heb je suggesties?
Nou ja ik vraag het een vriend van me wel! Die woont in Utrecht. Komt wel goed.quote:Op maandag 12 april 2004 23:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]OV + logeer-adres, of carpoolen, of oproepje plaatsen voor info over gratis parkeerplekken in Utrecht (ben daar zelf ook wel benieuwd naar)
ah, optie 1 dusquote:Op maandag 12 april 2004 23:26 schreef xman het volgende:
Nou ja ik vraag het een vriend van me wel! Die woont in Utrecht. Komt wel goed.
Maar heb geen zin (en geld) om 13 euro parkeergeld te betalen.
Die vriend woont trouwens vlaktbij de binnenstad en het is makkelijk te lopen, zonder dat je hoeft te betalen.
Nee het is mijn ex en zijn nieuwe vriend zal het me niet in dank afnemen. En hij gaat op vakantie zaterdag!. Dus...quote:Op maandag 12 april 2004 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, optie 1 dus
quote:Op maandag 12 april 2004 23:31 schreef xman het volgende:
Nee het is mijn ex en zijn nieuwe vriend zal het me niet in dank afnemen. En hij gaat op vakantie zaterdag!. Dus...
We hadden het toch over parkeermogelijkheden zonder te betalen?quote:Op maandag 12 april 2004 23:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]wat ga je m dan vragen??
ah, okquote:Op maandag 12 april 2004 23:34 schreef xman het volgende:
We hadden het toch over parkeermogelijkheden zonder te betalen?
Hmm nu ik teruglees lijkt het inderdaad alsof het optie 1 was!quote:Op maandag 12 april 2004 23:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, ok
heeft ie plek voor twee auto's?
top!quote:Op maandag 12 april 2004 23:39 schreef xman het volgende:
Hmm nu ik teruglees lijkt het inderdaad alsof het optie 1 was!
Die parkeerplek is wel te lopen, maar weer net iets te ver vind ik. Ik laat het je wel weten!
Vertel me wat er is waar je niet onder uit kunt, geef me je GSM-nummer en ik bel je op tijd met een smoes om je daar weg te krijgen!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
*grote toverstaf pak, hemel en aarde aan het bewegen is in een poging alsnog te verschijnen op de meet*
voldoende optiesquote:hoe zijn de opties om halverwege in te haken?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:
Moeten Doffy en ik, als we alleen zijn, dan ook verplicht winkelen van 12 tot 17u, of mogen we ook wat anders doen?
Ik ook niet, maar mijn mail staat in mijn profiel.quote:En mijn mob nr zet ik iig niet op fok
Sta jij eigenlijk in mijn msn? *kijk* Ja, dus toch...quote:We kunnen ook heen en weer mailen, als je zoiets hebt van die waxxer zet ik niet in mijn msn
quote:12u
meeting point utrecht
Klaar.
Met mij?quote:Bevalt het me niet, dan loop ik gewoon straal voorbij, op weg naar een willekeurig perron en reis wel ergens heen
Nee, jullie moeten verplicht tot 17 uur winkelen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:![]()
Moeten Doffy en ik, als we alleen zijn, dan ook verplicht winkelen van 12 tot 17u, of mogen we ook wat anders doen?
Mooi, van 2 man heb ik het mobiele nummer al. Dus dat komt goed....quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:19 schreef XMN8R het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen!
mini-tussenstand:Doffy, Waxxer, Xman en XMN8R ontmoeten elkaar om 12:00 uur op Utrecht CS. Semisane en Twoflower bellen wanneer zij "aanhaken" (tenzij Twoflower er al om 12:00 uur is)
Ben benieuwd naar de rest
Twof, je weet toch dat er voor mij niemand is naast jou?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:31 schreef Twoflower het volgende:
Ik laat Waxxer Doffy echt niet afpakken!
Behalve jij natuurlijk, Waxx, maar dat moet je niet hardop tegen Twof zeggen!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Behalve jij natuurlijk, Waxx, maar dat moet je niet hardop tegen Twof zeggen!
Schraper!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:
Kunnen we het niet een week verplaatsen?Dan is de stufi tenminste binnen
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef Idril-2 het volgende:
Dan maak je er een no-budget uitje vanThuis boterhammetjes smeren en pakjes drinken en chips meenemen. Een rolletje pepermunt hoort er natuurlijk ook bij
En dan de hele middag winkelen zonder iets te kopen (het kán!).
Of lief & onschuldig kijken. Of aanpappen met iemand die met een goldcard loopt te zwaaien.
Yep, jij bent homoquote:Op woensdag 14 april 2004 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Do$$y![]()
![]()
![]()
Uuuuh tassen vol spullen kopen??? Ben wel homo, maar ben niet gek....Waar moet ik al dat spul laten 's avonds bij het stappen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik vermaak me ook zeker wel, ik heb nog..... 200 euro voor een week, maar iedereen gaat natuurlijk tassen vol kleren kopen, en ik kom allemaal dingen tegen die ik niet kan betalen en alles... ach naja, het gaat mij om de gezelligheid
Zo, du$ ik zie onder andere Do$$y eindelijk een$!
Je roze tutu?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh Wizz!! Je durft het aan!!![]()
Je herkent me aan.... aan..... ja, aan wat eigenlijk?
Zoiets was ik eigenlijk ook wel van plan. Scheelt weer lastige parkeerproblemen... En men kan best 10 minuutjes op het station wachten, toch?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:31 schreef Idril-2 het volgende:
Planning in huize hiero: ik laat mijn auto in Hilversum staan (waar ik waarschijnlijk logeer) en kom met de trein om 12.10 aan in Utrecht. Wil iemand z'n gsm-nummer mailen zodat ik weet waar ik me kan vervoegen voor de lunch?
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Ik durf alles aan, meetings zijn helemaal niet eng. Eigenlijk juist leuk, want je zit toch in hetzelfde schuitje.
Jij werkt voor mij toch als een magneet, ik zou het theoretisch ook wel met de ogen dicht kunnen doen. (Maar dat doe ik dus niet!)quote:Op woensdag 14 april 2004 20:18 schreef Doffy het volgende:
Ik laat mijn roze jurkje deze keer thuis, maar jullie herkennen mij toch wel aan mijn stralende verschijning
Uuuuuhm neequote:Op woensdag 14 april 2004 21:01 schreef XMN8R het volgende:Semisane belt iemand (al geregeld?) wanneer hij "aanhaakt"
Ook goed johquote:ow, bij de weg: Plan B = terrasjuh
Euhmm, waarschijnlijk kom ik wel eerder. En 's avonds ga ik ook weer redelijk op tijd weg. Rond een uurtje of half 9 - 9 uur eigenlijk welquote:Op woensdag 14 april 2004 21:01 schreef XMN8R het volgende:
mini-tussenstand:Andyvie komt om 17:00 uur naar Florin (of belt Twoflower als ie toch eerder komt).
ow, bij de weg: Plan B = terrasjuh
Je mag Yost wel mailen voor mijn nummer. Ik ben zelf vanaf een uur of 10 vandaag niet meer online, vandaar.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:47 schreef Semisane het volgende:
hmmm moet toch even foonmummer gaan regelen....Kan ik even iemand mailen morgen...wil wel msn-en, maar ja dat hebben ze in kantoor doodleuk "uitgezet" zeg maar.
Dus wie mag ik mailen????
"Dank je wel voor je telefoonnummer, meneer Doffyquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:00 schreef Semisane het volgende:
Dus ik heb al even doffy gemailt
Het wordt tijd voor een [Homo] Who-is-Whoquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:06 schreef beaverhausen het volgende:
Komt Yost ook?!
Yost = Meneer met de grote Lquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een [Homo] Who-is-Who
met al die voornamen
Heb je al terug gemailt? Das snel....Dank je wel hoor meneer Doffy.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
"Dank je wel voor je telefoonnummer, meneer Doffy"
Graag gedaan jongen
Ooohw de grote organisator-meneer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:16 schreef xman het volgende:
[..]
Yost = Meneer met de grote L
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:40 schreef Doffy het volgende:
Ik bepaal na morgen wel of ik je nummer en je msn wil!
En in je usernamequote:Op vrijdag 16 april 2004 17:57 schreef Andyvie het volgende:
Nou, iedereen weet mijn voornaam toch al, als we voornaam-who-is-who gaan doenToch?
Edit: het staat zelfs in mijn profiel
en wat riep de mama van Beavke vroeger, als ie moest komen eten?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En in je username
Eetuuuuh!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
en wat riep de mama van Beavke vroeger, als ie moest komen eten?
Wat ene gekke voornaam!?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eetuuuuh!!!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wat ene gekke voornaam!?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
ik wilde iedereen die morgen gaat alvast een hele toffe dag en avond wensen! maak er een leuke meet van!!!!.
jij toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:34 schreef Idril-2 het volgende:
Dank je Beavjejammer dat je niet kunt komen!
Is er iemand met een digi
oei, wie dan wel?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:46 schreef XMN8R het volgende:
jij toch?
Naar Utrecht CS lijkt me niet zo moeilijk, gewoon eerder vertrekken. Maar mensen die in Utrecht CS tot de late uurtjes blijven, moeten wel ff checken wanneer de laatste trein vertrekt.quote:Wanneer: zaterdag 17 tot en met donderdag 22 april
Oorzaak: wisselvernieuwing emplacement Utrecht Centraal
Gevolgen: aangepaste dienstregeling:
· Let op: deze werkzaamheden duren tot en met zondag 25 april
· de stoptreinen Utrecht Centraal-Geldermalsen rijden niet van maandag 19 tot en met vrijdag 23 april
· de stoptreinen Utrecht Centraal-Geldermalsen-Tiel/'s-Hertogenbosch rijden tot zondag 25 april in een aangepaste dienstregeling tussen Utrecht Centraal-Geldermalsen-Tiel en tussen Geldermalsen en 's-Hertogenbosch
· de stoptreinen van Utrecht Centraal naar Geldermalsen-Tiel/'s-Hertogenbosch vertrekken vanaf Utrecht Centraal en vanaf Utrecht Lunetten richting Geldermalsen twee minuten eerder (vanaf Utrecht Centraal ieder uur om -.20/-.50 en vanaf Utrecht Lunetten ieder uur om -.26/-.56)
Alternatief: wij adviseren u eerder op reis te gaan:
· maak gebruik van de stoptrein Utrecht Centraal-Geldermalsen-Tiel/'s-Hertogenbosch
· reizigers van Utrecht Centraal, Utrecht Lunetten, Houten, Culemborg naar Zaltbommel, 's-Hertogenbosch of omgekeerd stappen in Geldermalsen over
· houdt vanaf station Utrecht Centraal naar Houten, Culemborg, Geldermalsen, Tiel, Zaltbommel, en 's-Hertogenbosch rekening met de aangepaste vertrektijd van de stoptreinen naar Houten, Culemborg, Geldermalsen en Tiel
Extra reistijd: tot één kwartier
Neemt iemand een toestel mee? Hoeft niet digitaal te zijn..quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, wie dan wel?
Ik heb geen flauw idee...quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:57 schreef xman het volgende:
Neemt iemand een toestel mee? Hoeft niet digitaal te zijn..
Anders moet ik ereentje kopen..
Dank u!quote:Op zondag 18 april 2004 01:45 schreef XMN8R het volgende:
*meld*
Het was he-le-maal toppie!![]()
Vanaf Station Utrecht CS zijn
quote:Wat er tijdens het eten allemaal geroddeld besproken is, dat gaan we hier natuurlijk niet vertellen
Dank u!quote:Op zondag 18 april 2004 01:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Zo tech heb je snel gedaan!quote:Op zondag 18 april 2004 04:14 schreef tech het volgende:
Dat klopt. Erg gezellig.
D'r lag geen bezorger in de gracht! Alleen maar een tafeltje, en dat was zo snel onder de waterspiegel verdwenen dat een foto niet mogelijk was...quote:Op zondag 18 april 2004 04:36 schreef ondeugend het volgende:
Fotoooooooooooooooooooo's !!!
Vooral van die bezorger in de gracht natuurlijk !
en volgende keer (want dit was zeker voor herhaling vastbaar) ga jij wél mee hoor!quote:Op zondag 18 april 2004 11:28 schreef Cazman het volgende:
good show lads
Nog even geduld aub, de foto-ontwikkel-centrale ligt nog te slapenquote:Op zondag 18 april 2004 11:33 schreef beaverhausen het volgende:
Fooootoooooooows!!![]()
Mag ik ook eens een keer?quote:Op zondag 18 april 2004 11:53 schreef tech het volgende:
Toch opvallend dat degene met de minste foto-exposure en er (vermoedelijk) niet eens aanwezig was het enthousiastst loopt te roepen om foto's...
Het grote verschil is dat wij zowaar van plan zijn foto's te gaan laten zien.quote:Op zondag 18 april 2004 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
Mag ik ook eens een keer?
Normaal lopen jullie allemaal te mauwen om foto's. Nu is het mijn beurt.![]()
![]()
Dat is jullie vrije keuze. Ik zie nergens staan dat men verplicht is foto's te laten zien.quote:Op zondag 18 april 2004 12:04 schreef tech het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat wij zowaar van plan zijn foto's te gaan laten zien.
THAT is my decision and mine alonequote:Op zondag 18 april 2004 11:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en volgende keer (want dit was zeker voor herhaling vastbaar) ga jij wél mee hoor!
uiteraard!quote:Op zondag 18 april 2004 12:18 schreef Cazman het volgende:
THAT is my decision and mine alone
*Met beav meedoe*quote:Op zondag 18 april 2004 11:33 schreef beaverhausen het volgende:
Fooootoooooooows!!![]()
*pompoms aangeef*quote:Op zondag 18 april 2004 12:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*Met beav meedoe*
Doe nou niet, want straks schopt een modje dit meeting topic nog naar onzin.quote:Op zondag 18 april 2004 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*pompoms aangeef*
Niet zo:
Maar zo:
Doe maar, G_E!![]()
![]()
Je mag het best proberenquote:Op zondag 18 april 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
uiteraard!
maar ik mag toch wel proberen om je over te halen?
en je zal het niet geloven, maar we zijn niet eens naar een homo-kroeg gegaan
Nah, tegenwoordig is het allemaal digi-snel dus dta had er al LANG op kunnen staan!quote:Op zondag 18 april 2004 11:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nog even geduld aub, de foto-ontwikkel-centrale ligt nog te slapen
Geen flauw ideequote:Op zondag 18 april 2004 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Heb ik nou echt iets gemist eigenlijk?
think again.. ik heb al gebeld met de burgemeester van Utrecht voor een kopietje van bepaalde bewakings-camera's in de stadquote:Op zondag 18 april 2004 13:16 schreef fulco- het volgende:
Ik heb de foto's allang gezien. De enigen die er niet op staan zijn doffy, fulco- en error
Misschien ga ik volgend jaar wel meequote:Op zondag 18 april 2004 13:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Je stond dit jaar ook al bij de twijfelkontjesquote:Op zondag 18 april 2004 13:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien ga ik volgend jaar wel mee
En vorig jaar ook alquote:Op zondag 18 april 2004 13:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je stond dit jaar ook al bij de twijfelkontjes![]()
Wie zegt dat de volgende meet niet al dit jaar gehouden wordt?quote:Op zondag 18 april 2004 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien ga ik volgend jaar wel mee
Was het zo'n enorm succes dan?quote:Op zondag 18 april 2004 13:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wie zegt dat de volgende meet niet al dit jaar gehouden wordt?
zeker weten!quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef Vlarp het volgende:
Was het zo'n enorm succes dan?
Toch eens overwegen de volgende keer dan...quote:Op zondag 18 april 2004 13:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zeker weten!
quote:Op zondag 18 april 2004 13:29 schreef Vlarp het volgende:
Toch eens overwegen de volgende keer dan...
Weljaquote:Op zondag 18 april 2004 14:03 schreef Waxxer het volgende:
Volgende keer doen we wel een weekend-arrangement
Oeeei, wat klef! Gelukkig was ik daar niet bij!quote:Op zondag 18 april 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:
Mja want dan kunnen we de ontwikkelingen ook beter onder controle houdenqua zere tepels....
Ja ik heb ze niet hoor. Maar volgens mij, als iedereen eenmaal echt helemaal hartstikke los is en spraakzaam zoals je ook bij mensen bent die je jaren kent, dan... dan... dan is het NOG leuker!!! Maar het was gewoon gezellig (ik moet niet gaan overdrijven he), leuke mensen enz! Met zijn 7'en om Twoflower heen staan in kringvorm als hij een overhemd zoekt, met zijn achten een mini mini mini cd-zaak inlopen en dan met maar een cd weer weggaan
Ach, viel wel mee hoor. En dat overhemd is trouwens niet gelukt. Ik ben niet zo'n shopper, en als er dan ook nog eens zeven paar ogen over mijn schouder meekijken word ik helemaal zenuwachtig. Dus dat doe ik nog wel een keertje in mijn eentje...quote:Op zondag 18 april 2004 14:15 schreef fulco- het volgende:
[..]
Oeeei, wat klef! Gelukkig was ik daar niet bij!![]()
Ja, gooi er een bom opquote:Op zondag 18 april 2004 14:31 schreef fulco- het volgende:
Ik zag met hoeveel tegenzin Waxxer afscheid nam van het groepje. Hij had graag langer willen blijven en het COC gelaten voor wat het was!
Ben jij zo'n coureur dan?quote:Op zondag 18 april 2004 15:29 schreef Idril-2 het volgende:
Zijn er nou al fooootoooooows
Oh ja, Twoflower goed thuisgekomen? Ik had gelukkig geen bon
Prima thuisgekomen. Alleen nu al gezien dat ik morgen op de terugweg bij Amersfoort gegarandeerd in de file zal staan. (Ze hebben de hoofdrijbaan ter hoogte van de A28 afgesloten, dus alles moet nu via de parallelbaan...quote:Op zondag 18 april 2004 15:29 schreef Idril-2 het volgende:
Zijn er nou al fooootoooooows
Oh ja, Twoflower goed thuisgekomen? Ik had gelukkig geen bon
Nou, het schijnt dat ik erbij was en dan word je toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 18 april 2004 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
Zelfs Idril roept om fotoooows!
En als ik het doe begint iedereen te mauwen!
Maar je lachte wel met een harde HAHAHAH. Toen kug en ik in de Mac zaten om een McFlurry te halen, belde Kug je op om te weten waar jullie toen zaten, maar hij konde je niet verstaan dus gaf ie zijn gsm aan mij. Ik hoorde ook niks anders dan... gebral en dan HAHAHAHAH weer wat gebral en HAHAHAH, HAHAHA. Zaten jullie soms ons aan het uitlachen ofzo??quote:Op zondag 18 april 2004 16:39 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja ik heb geen idee hoe vaak ik op de foto ben gezet, maar volgens mij wel met die bekende hihihi smile van mij
Maargoed, is ook leuk iedereen weer te zien op die manier!!!
Het was inderdaad rumoerig ook. Toen ik TF belde (toen zaten ze ook op het Neude) was het soms ook moeilijk te verstaan. Helemaal als je zelf ook in Hoog Catherijne loopt waar het ook niet echt stil wasquote:Op zondag 18 april 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, mijn befaamde lach![]()
Ja die moet ik nog ff afleren maar het was erg grappig hoe jullie eerst verdwenen en dan de weg naar Neude moesten zoekenen ik kreeg idd allemaal flauwe opmerkingen! Maar ik heb het toch uitgelegd?
Ik gaf alleen de aanwijzingen door
Maar er werd erg geouwehoerd tussendoor
Je zult tot morgen moeten wachten, Doffy is nog niet thuis geweest.quote:Op zondag 18 april 2004 20:50 schreef Idril-2 het volgende:
DOFFIEEEEEE!!!
WIJ WILLEN FOOW-TOOWS!!!
please?
Niet dusquote:Op zondag 18 april 2004 22:44 schreef Andyvie het volgende:
Er was toch ook een foto van mij dat ik in je lens keek?
Ik zit nou al een hele tijd met een open mond van verbazing naar die foto's te kijken.quote:Op zondag 18 april 2004 22:54 schreef fulco- het volgende:
Stil zeg.... ik krijg het gevoel dat ik voor de kat zijn k** die foto's heb gepost.![]()
![]()
Ja, dat krijg je als de lente in je bol zit!quote:Op zondag 18 april 2004 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen net naar de kapper is gweest..
We/ze/ik zijn er ook stil van, Fulcoquote:Op zondag 18 april 2004 22:54 schreef fulco- het volgende:
Stil zeg.... ik krijg het gevoel dat ik voor de kat zijn k** die foto's heb gepost.![]()
![]()
ohohooh, foei!quote:Op zondag 18 april 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, je lippen vallen reuze mee! Je ziet er helemaal niet uit alsof je met een ontstopper gezoend hebt!
tja, je moet wat als je jongens wilt gaan scorenquote:Op zondag 18 april 2004 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen net naar de kapper is gweest..
gerard joling natuurlijk joh!quote:Op zondag 18 april 2004 23:50 schreef Vlarp het volgende:
zag er gezellig uit..
maar wie is die misterieuze figuur nou?
Bahquote:Op zondag 18 april 2004 23:51 schreef WAik het volgende:
[..]
gerard joling natuurlijk joh!![]()
Gatver...ieuwquote:Op zondag 18 april 2004 23:51 schreef WAik het volgende:
[..]
gerard joling natuurlijk joh!![]()
... altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers...quote:Op zondag 18 april 2004 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bah
Toch is dat reallife soap gedoe met gerard best leuk om te kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 23:54 schreef WAik het volgende:
[..]
... altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers...
hmmm ga maar snel aan de noritquote:Op zondag 18 april 2004 23:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Floepsie!
En die zat goed. Jouw nagellak ook trouwens Idril.quote:Op zondag 18 april 2004 23:39 schreef Idril-2 het volgende:en als je nagellak maar goed zit
norit?quote:Op zondag 18 april 2004 23:57 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm ga maar snel aan de norit
"floepsie" ==> racekak ==> norit helptquote:Op zondag 18 april 2004 23:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
norit?
Zelfs Ritalin helpt al niet meer.
Ow god...begin je weerquote:Op zondag 18 april 2004 23:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sjeng-rie-laaaaaaaaaa
Ik zei dat je lippen juist enorm meevielen!quote:Op maandag 19 april 2004 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Wat is dat gvd toch met mijn lippen!!!!nu weet ik het wel!!!
Ja. Ik vond z'n lippen ook normaal/schattig.quote:Op maandag 19 april 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei dat je lippen juist enorm meevielen!
En ik heb nog wel geroepen dat je zo Groot en Stoer eruit zagquote:Op maandag 19 april 2004 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Wat is dat gvd toch met mijn lippen!!!!nu weet ik het wel!!!
*ook niet meer snap en Waxje bij voorbaat maar een aai geef*quote:Op maandag 19 april 2004 00:08 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel geroepen dat je zo Groot en Stoer eruit zag
Nou weet ik het ook al niet meer
Schattig???quote:Op maandag 19 april 2004 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja. Ik vond z'n lippen ook normaal/schattig.![]()
Jamaar ze zijn zo gefixeerd op mijn lippenquote:Op maandag 19 april 2004 00:08 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel geroepen dat je zo Groot en Stoer eruit zag
Nou weet ik het ook al niet meer
Ah meer gezichtenquote:Op maandag 19 april 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
Zo groot en stoer dat iedereen stil valt.
Die lippen van waxxer vielen mij ook al op! Ik hou wel van mooie volle lippen!quote:Op maandag 19 april 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei dat je lippen juist enorm meevielen!
Denk t welquote:Op maandag 19 april 2004 00:33 schreef Idril-2 het volgende:
* beaverhausen gaat slapen
of ben ik nu topicverdwaald![]()
Truste Idril-2quote:Op maandag 19 april 2004 00:33 schreef Idril-2 het volgende:
* wizarddragon gaat slapen
of ben ik nu topicverdwaald![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 00:33 schreef xman het volgende:
[..]
Die lippen van waxxer vielen mij ook al op! Ik hou wel van mooie volle lippen!
Zelfportretten zijn OK!quote:Op maandag 19 april 2004 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
(ik keek een docu op discovery hoewel ik al zei dat ik zou gaan slapen)![]()
![]()
ow die zijn wat smal he
[afbeelding]
Maargoed, meeting he?? *kuch*
quote:Op maandag 19 april 2004 10:45 schreef Semisane het volgende:
Ik vertel nooit sterke verhalen....
Dank jequote:Op maandag 19 april 2004 10:33 schreef xman het volgende:
Oeh leuke foto's Doffy
Ach joh, je staat er toch leuk op!quote:Ben bllj dat ik er weer charmant op sta!
Nee, hoe heb je dit voorelkaar gekregen!quote:Op maandag 19 april 2004 10:47 schreef Doffy het volgende:
Ach joh, je staat er toch leuk op!
Maar ik kan zaterdag helemaal niet...quote:Op maandag 19 april 2004 10:50 schreef xman het volgende:
Dus volgende zaterdag nieuwe meet
Dat zal ik geweest zijnquote:Op maandag 19 april 2004 10:29 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Loopt daar een leuke vent voorbij...?![]()
Tuulk. Ziet er gezellig uit allemaal.quote:Op maandag 19 april 2004 11:58 schreef Doffy het volgende:
Een thumbs up van DM?
Dank jequote:Op maandag 19 april 2004 12:21 schreef error het volgende:
Leuke fotowsVooral de aktiefotows zijn goed gelukt
Wie zit daar stiekem verstopt achter rijmeneer?!quote:Op maandag 19 april 2004 13:15 schreef Doffy het volgende:DE ONTBREKENDE FOTO*
[afbeelding]
(*) met dank aan XMN8R voor de opmerkzaamheid
DIE! Daar sta ik leuk opquote:Op maandag 19 april 2004 13:15 schreef Doffy het volgende:DE ONTBREKENDE FOTO*
quote:Op maandag 19 april 2004 13:41 schreef Waxxer het volgende:
Zie je wel dat het er gezellig uitziet??
Ik heb niks overdreven
quote:Op maandag 19 april 2004 13:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wanneer weer??
En Biefje je ha....
Prik 'ns een datumquote:Op maandag 19 april 2004 13:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wanneer weer??
Oh ik heb best zin om gauw weer wat af te sprekenquote:Op maandag 19 april 2004 14:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Prik 'ns een datum
*noteer*quote:Op maandag 19 april 2004 13:24 schreef XMN8R het volgende:
1-2-3-4-5-6-7-8 ja! We zijn compleet!
Of allemaal hetzelfde petje op zodat iedereen kan zien dat we bij elkaar horen!quote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*noteer*
Volgende meet paraplu mee voor Leiding, en allemaal een naam/nickbutton.
Goed idee!quote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik heb best zin om gauw weer wat af te sprekenVond het heel gezellig en sowieso wil ik eens zonder tijdsdruk
Maar een datum prikken....... poeh........ ergens in mei?
Och Waxx, over of onder de top, je blijft een leuke gozerquote:Of doe ik nu wel errug over the top?
Toch wel?quote:Op maandag 19 april 2004 16:13 schreef Doffy het volgende:
Zelfs mensen van beneden Eindhoven zijn welkom hoor
Tuurlijkquote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch wel?
En G_Etjes uit Eindhoven zelf?quote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch wel?
Schattige G_Etjes uit E. zijn natuurlijk ook welkom!quote:Op maandag 19 april 2004 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En G_Etjes uit Eindhoven zelf?.
quote:Op maandag 19 april 2004 14:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed idee!Ik wil ook nog wel 'ns zonder tijdsdruk
[..]
Och Waxx, over of onder de top, je blijft een leuke gozer![]()
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 19 april 2004 19:51 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, waarom krijg ik nou kruisjes bij een aantal foto's die in 2e en 3e instantie door Doffy zijn gepost
er wordt blijkbaar onderhoud aan de Picserver gepleegd...quote:Op maandag 19 april 2004 20:39 schreef Doffy het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen hoor
Ze hebben gewoon die twee foto's van de server geflikkerd!![]()
![]()
Ik zet ze morgenochtend terug...
Tussenstand na drie kwartier: eerst 2-2-2, daarna 3-3-3... dat schiet lekker opquote:Op maandag 19 april 2004 21:44 schreef XMN8R het volgende:
Het is duidelijk: deze meet was een succes. En de roep om de volgende is groot. Daarom maar alvast een inventarisatie:
ReisLeider noteer even dat ik niet kan stemmen in een poll java-dingen willen niet meer werkenquote:Op maandag 19 april 2004 22:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tussenstand na drie kwartier: eerst 2-2-2, daarna 3-3-3... dat schiet lekker op
nou ja, het is in ieder geval duidelijk dat we waarschijnlijk niet tot volgend jaar gaan wachten
Yup, hele leuke foto'squote:Op dinsdag 20 april 2004 08:26 schreef Doffy het volgende:
De meet-foto's doen het weer!
What he said. 't valt wel te regelen dan. Zeker zo ver van te vorenquote:Op maandag 19 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
Mei/Juni is te snel. Zo'n meet moet wel iets speciaals blijven vind ik.
Juli/Augustus is me te warm.
September/Oktober
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:14 schreef Doffy het volgende:
We kunnen natuurlijk altijd nog een mini-miet-meat-meet houden, Waxx
Dat was de vraag (nog) nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:33 schreef Doffy het volgende:
Ik stem Amsterdam!
"Chez Doffy, voor... eh... alles"quote:Ik weet nog een leuk restaurantje cq. café cq. ... eh... alles
Ondernemers denken altijd een aantal vragen vooruitquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:38 schreef XMN8R het volgende:
Dat was de vraag (nog) niet
quote:"Chez Doffy, voor... eh... alles"
Ik ben wel in voor een minimeet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:07 schreef Waxxer het volgende:
jamaar ik wil wel eerder mensen zien hoor
Nou ja dan moet er natuurlijk wel IEMAND zijn die met mij wil minimeeten
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedoel September, Oktober..... Tegen die tijd ben ik Fok! al lang vergeten.
En Fok! is G_E al lang vergeten, dat is misschien nog waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Echt niet! Gewoon gezellig door blijven posten!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En Fok! is G_E al lang vergeten, dat is misschien nog waarschijnlijker.
He wat fijn dat dat mag van jequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:30 schreef XMN8R het volgende:
Minimeets blijven intussen uiteraard mogelijk en worden dan ook zoveel mogelijk aangemoedigd!
Je moet ZELF leuke dingen creëren waxxje!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrrr wanneer is er weer wat leuks waar ik deel van mag uitmaken?
Ikke ikke ikkequote:Op woensdag 21 april 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Oke
Half juni wil ik weer eens iets leuks doen, even een dagje naar een stad ofzo, ik ben zelfs in voor een bbqGewoon iets leuks en iets chills
Wie doet er mee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |