Es ff kijken dan.. ik ben op zoek naar een nieuw pak, geen 2e hands.. hier in de stad zijn ze ook te krijgen, maar dat zijn allemaal van die zwaar gekleurde pakken... echt te lelijkquote:Op maandag 12 april 2004 21:20 schreef Redux het volgende:
Op marktplaats.nl stonden er altijd wel wat te koop. Op ebay ook.
In Amsterdam in de Australian winkel, Max Euwenplein 53 als ik het goed heb. Ze hebben er kledingrekken vol mee, ik heb er laatst nog een jasje gekocht.quote:Op maandag 12 april 2004 21:14 schreef D-sos het volgende:
Waar kun je tegenwoordig nog ergens austrialian pakken kopen?
Ik heb zo'n pak nodig om soms mee te sporten en gewoon een beetje te chillen thuis en misschien nog wel es naar een hardcore feessie.
Ik ben eigenlijk opzoek naar gewoon een effen zwart pak, zonder al die typische austrialian kleurtjes erop![]()
Die kost 30 euro of 70 euro, het hangt er vanaf hoe je het aanpakt. Als je vraagt om die broek in de winkel pakt ie gewoon een broek van de plank, die is dan 70 euro. Als je zelf ff zoekt bij de trainingspakken en die broek er zelfs tussenuit pakt en gewoon zegt dat je het jasje niet wilt, maar de broek wel, dan kost de broek jou 30 euroquote:Op maandag 12 april 2004 21:32 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
Dat is een mooie kleur broek, die grijze..
Die in Amsterdam blijft nog wel het grootste assortiment hebben, andere winkels verkopen meestal maar enkele Australian artikelen. De coach verkoopt meestal alleen de broeken (zonder band).quote:Op maandag 12 april 2004 21:33 schreef schatje het volgende:
Australian dealerlijst kleding
[insert hele lijst]
Australian!?!? Dat kan toch echt niet meer! heeft nooit gekund trouwens.quote:Op maandag 12 april 2004 21:19 schreef Mupp3t het volgende:
sportwinkel? het goed? container van de buren?
Ik vind het wel kunnen.. beter als al die lelijke slonsdale kleren met zwarte kistenquote:Op maandag 12 april 2004 21:43 schreef foton het volgende:
[..]
Australian!?!? Dat kan toch echt niet meer! heeft nooit gekund trouwens.![]()
Een Australian pak met kisten staat inderdaad veel vetterquote:Op maandag 12 april 2004 21:52 schreef D-sos het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen.. beter als al die lelijke slonsdale kleren met zwarte kistenbovendien is het ook te relax om zon pakkie aan te hebben
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |