Nee, maar ik ben het van plan deze tas te bestellen:quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja het is schitterend, maarre heb je er wel eens wat besteld?
Via Amazone: klik hier.quote:Op maandag 12 april 2004 22:05 schreef wb het volgende:
ik geloof niet dat die 'overseas' shippen...?
dat horlogequote:Op maandag 12 april 2004 21:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Paul Frank:
[afbeelding]
Ander spul:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het niet beeldig??![]()
.
Op die shorts na dan.
.
Nouja zegquote:Op maandag 12 april 2004 22:44 schreef Modus het volgende:
Zeker weer tshirtje van slechts 200 euro, de TS kennende..
Noem eens wat prijzen dan.quote:Op maandag 12 april 2004 22:58 schreef schatje het volgende:
Nouja zeg.
Dat petje van Paul Frank is nog geen 7 dollar.quote:Op maandag 12 april 2004 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Noem eens wat prijzen dan.
Dat is dus echt geen urbanquote:Op maandag 12 april 2004 23:08 schreef Steve-O het volgende:
Urban![]()
Amazone of Urban zelf??quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:09 schreef amokjeeh het volgende:
Schatje als ik wat wil bestellen dan geeft hij toch vrij duidelijk aan dat er niet naar Nederland verstuurd wordt.
Amazone, ik gooi wat in het mandje, wil afrekenen en maak dus een nieuw account aan. Kies nederland en dan zegt ie dat dus niet kan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Amazone of Urban zelf??
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Amazone, ik gooi wat in het mandje, wil afrekenen en maak dus een nieuw account aan. Kies nederland en dan zegt ie dat dus niet kan.
Jupz had alweer wat mooie dingen gezien, weet je toevallig nog iets vergelijkbaars die wel naar Nederland verschepen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
Shit zooi zeg.
Nou, schiet ook niet op.
Niet zo 1,2,3. Daar moet ik ff over nadenken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Jupz had alweer wat mooie dingen gezien, weet je toevallig nog iets vergelijkbaars die wel naar Nederland verschepen?
Roxy misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet zo 1,2,3. Daar moet ik ff over nadenken.
Je hoort nog wel van me.
Ja, RoXy komt een beetje in de buurt.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:12 schreef pimpin het volgende:
[..]
Roxy misschien?
Ik ben in de Downtown Broadway vestiging geweest, waar ook Canan Jeans en Ricky's zit enzo. Volgens mij is dat ook gewoon Sohoquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef Aschkael het volgende:
Coole winkel...volgens mij een kwestie van tijd voordat ze hier in Europa (op het continent) ook vestigingen gaan openen. In Soho New York ben ik wat winkels van ze binnen gelopen...Wat vooral opviel is dat ze behalve kledig ook voor veel assecoires voor heren verkochten. Je kan daar erg makkelijk terecht voor een complete outfit, dat mis ik in Nederland nog wel eens. Maar goed voor leuke kleding hoef je echt niet helemaal naar New York of London...Amsterdam heeft op zich genoeg goede winkels.
Dan moet ik er geweest zijn. Downtown Manhattan heeft op mij de meeste indruk gemaakt qua hippi kleding en accessoires. Sydney en Londen komen ook aardig in de buurtquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:05 schreef Aschkael het volgende:
wat me vooral ook opviel is dat die Amerikanen (new yorkers) eigenlijk helemaal niet zo hip zijn. Volgens mij kan je beter naar Zweden gaan om te kijken wat mode gaat worden, ze zijn in ieder geval een stukje vernieuwender bezig terwijl Amerikanen volgens mij meer trend volgers zijn dan trendzetters...maar goed dat terzijde.
Stockholm here we come!
Ik kan niet zo 1 2 3 vinden, hoeveel het kost om het naar Nederland te laten verschepen? ze hebben namelijk echt super t-shirtsquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:12 schreef Aschkael het volgende:
owww jah...voor vergelijkbare en misschien nog wel leukere kleding een internetwinkel die wel naar Nederland verscheept:
coolestshop.com
heb ik deze gescoord:
[afbeelding]
hahaha...de Justin Timberlake opmerkingen waren niet van de lucht maar geeft je wel de gelegenheid om met véél leuke dames een praatje te maken.
bij de funkiehouse http://www.funkiehouse.nl daar hebben ze 'tquote:Op maandag 19 april 2004 16:01 schreef super-muffin het volgende:
waar kan je Paul Frank kopen in Nederland? (omgeving R'dam)![]()
juist... een ACDC tshirt......quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:07 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:
cool, ik kom vaak in die buurt, maar ben nooit in die winkel geweestquote:Op maandag 19 april 2004 16:23 schreef bopp het volgende:
[..]
bij de funkiehouse http://www.funkiehouse.nl daar hebben ze 't
Toch lopen ze in finland en zweden vaak een stuk voor.. iedergeval kleden ze zich beter dan de amerikanen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet ik er geweest zijn. Downtown Manhattan heeft op mij de meeste indruk gemaakt qua hippi kleding en accessoires. Sydney en Londen komen ook aardig in de buurt.
Ik geloof je meteen.quote:Op maandag 19 april 2004 22:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Toch lopen ze in finland en zweden vaak een stuk voor.. iedergeval kleden ze zich beter dan de amerikanen.
hmm, moeilijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:30 schreef schatje het volgende:
Thermo, welke stad is hipper, Helsinki of Stockholm?? En waar zijn de hotspots??
RoXy is de Kalverstraat vast welquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:31 schreef 8.Blaaat.8 het volgende:
Ik vind die streepjesbroek wel cool. Maar die is zeker niet voor meisjes bedoeld...Iemand enig idee waar ik zulk soort broeken kan kopen? Dus in een winkel en niet bestellen?
Ik zag gisteren bij de Wo_Men at Work in Eindhoven dat ze ook zwarte t-shirtjes hadden met dat doodshoofd erop van Paul Frank.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:48 schreef saaw het volgende:
paul frank heeft wel leuke dingen maar zijn in nederland vaak moeilijk te krijgen en erg duur
ik had vorig jaar in amerika een bikini gekocht van paul frank, zwart met witte doodshoofdjes erop zoals op dit plaatje, de bovenste schoen
[afbeelding]
OMG die short rocked echt hard!!!quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
iemand deze shorts al ergens zien hangen? het liefst in een andere kleur
Bijenkorf Chill Out toch??quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef r00tie het volgende:
[..]
OMG die short rocked echt hard!!!
Hou me op de hoogte als je er nieuws over hebt aub
ik heb die shorts niet gezien, maar zag dat ze bij de G-sus store in Arnhem dit merk hebben liggen. (heb verder niet gekeken of ze ook die shorts hadden..)quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
iemand deze shorts al ergens zien hangen? het liefst in een andere kleur
quote:Op zondag 26 september 2004 23:15 schreef Jay_D het volgende:
Ik zit me nou al tijdje te vergapen aan al die spullen op www.urbanoutfitters.com
Maar naar Europa kan nix worden verstuurd ...
Wat voor winkels in NL hebben veel spullen van Urban Outfitters ???
Paul Frank vind ik supertof, wel al shirts van kunnen kopen bij Traders Pop (Maastricht), BonBonneterie en nog een winkeltje in Amsterdam
Ik heb ook een model schoen gezien de Ben Sherman Cheetah:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |