Schoolboeken?quote:Op maandag 12 april 2004 20:22 schreef Roscoo het volgende:
...Mijn vraag is dan ook wat zit er in zo'n tas? Maandvernand, tampons, condooms, toiletspullen?
Ja, bij mij op school heb ik ook al een stel van die patsertjes zien lopen met één of ander dom tasje om zijn nek hangen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef Slarioux het volgende:
Om hun nek?
Zulke tassen vindt ik op zich nog wel meevallen. Als het echt handtasjes gaat, dan maak ik meer zorgen van de dragerquote:
Ja precies, eng he?quote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef Slarioux het volgende:
Om hun nek?
Aaaaaaaah gaaaaaaat ie?? overleef je het allemaal een beetje?quote:Op maandag 12 april 2004 20:22 schreef Roscoo het volgende:
Ik mag graag een beetje door een winkelstraat lopen in de grote steden van ons land. Het valt me op dat er de laatste tijd steeds meer "mannen" met tassen om hun nek lopen. Sorry voor m'n reactie maar ik krijg daar jeuk van op plaatsen waar ik er slecht bij kan. Misschien ben ik heel ouder wets maar is dit iet's dat "normaal" gaat worden. De straat zit vol met "Milans" en Morrissen" laat dit ophouden asjeblieft, ik wordt hier niet goed van. Mijn vraag is dan ook wat zit er in zo'n tas? Maandvernand, tampons, condooms, toiletspullen?
*gruwelt*quote:Op maandag 12 april 2004 20:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zulke tassen vindt ik op zich nog wel meevallen. Als het echt handtasjes gaat, dan maak ik meer zorgen van de dragerSpiegeltje erbij, lippenstift
![]()
Woa! Watte?quote:Op maandag 12 april 2004 20:22 schreef Roscoo het volgende:
De straat zit vol met "Milans"
Hoiquote:Op maandag 12 april 2004 20:40 schreef marq het volgende:
[..]
*gruwelt*
hey bmw, komt er nog goed zaad uit je teruggevonden bal?
Volgens mij is het met zo'n handtas bedoeld om alle twijfel over de sexuele geaardheid van de betreffende persoon weg te nemen...quote:Op maandag 12 april 2004 20:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zulke tassen vindt ik op zich nog wel meevallen. Als het echt handtasjes gaat, dan maak ik meer zorgen van de dragerSpiegeltje erbij, lippenstift
![]()
Alleen is het nadeel met rugtassen dat dieven er niet met hun handen vanaf kunnen blijven.quote:Op maandag 12 april 2004 20:56 schreef 2cv het volgende:
Als ik op sjouw ga (stadje verkennen) wil ik niet dat m'n armen continu bezig zijn om m'n broodbakje, flesje drinken, discman, CD's, boek en andere papiertroep in bedwang te houden ===>> Rugtas.
Heb je wel eens een man zoquote:Op maandag 12 april 2004 20:54 schreef piet24 het volgende:
Ik draag vaak een polstasje. Daar heb ik dan autopapieren, agenda en geld in zitten.Dat vind ik wel zo makkelijk.. Beter dan alles in je broekzak stoppen. Wat is er mis mee als een man een tas draagt.
Bij echte mannen durven die dieven dat niet.quote:Op maandag 12 april 2004 20:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Alleen is het nadeel met rugtassen dat dieven er niet met hun handen vanaf kunnen blijven.
Inderdaad. Ik vind het gewoon eng.quote:Op maandag 12 april 2004 20:25 schreef gelly het volgende:
Na de 3-kwartbroek, enkel sokjes en bijbehorende glitter shirts verbaas ik me nergens meer over. Nederland verwijft, doorgeslagen emancipatie
ach, zolang jij er maar niet mee hoeft te lopenquote:Op maandag 12 april 2004 21:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het gewoon eng.
Hehehquote:Op maandag 12 april 2004 21:01 schreef foton het volgende:
Bij echte mannen durven die dieven dat niet.![]()
Volgens mij heeft ie over mannen die met grote handtassen rondlopen die wat weg hebben van een bowlingbal-handtas.quote:Op maandag 12 april 2004 22:03 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat je bedoeld hoor TS. Je hebt het toch niet over een schoudertas? Plaats anders ff een pic![]()
Geen last van. Door het dragen trekt de opening dicht, dus als ze er wat uit willen hebben, moeten ze die rugtas (rugzak eigenlijk) van mijn rug tillen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Alleen is het nadeel met rugtassen dat dieven er niet met hun handen vanaf kunnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |