Bedoel je daarmee dat je aan EEPROM-programma's kunt komen, of dat jij deze drive kan (laten) calibreren?quote:Op maandag 12 april 2004 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
Voor de koper ik zou evt wel de inhoud van de EEPROM kunnen regelen
Je flasht er gewoon een gehackte 801s firmware in. De drive wordt dus gewoon een 801s en kan op 8x fikken. (Heb hetzelfde gedaan met m'n huidige 451s @ 851s en dat werk ookquote:Op maandag 12 april 2004 19:28 schreef Virus3000 het volgende:
10 euro geboden
btw, sinds wanneer is die drive ook een 8x brander (dat is niet mogenlijk naar mijn weten, +/- kun je wel branden na update)
Hoezoquote:Op maandag 12 april 2004 19:30 schreef danos het volgende:
had je hem nou maar aan weirdmicky verkocht voor 50 euro....
ik heb de zelfde drive B)quote:Op maandag 12 april 2004 19:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je aan EEPROM-programma's kunt komen, of dat jij deze drive kan (laten) calibreren?
Ff je dvd la van je xbox openen en kijken of de plek waar je normaal je cd op legt twee gaatjes heeft, zo ja moet je een ander merk dvd's gebruiken.quote:Op maandag 12 april 2004 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij brandt wel DVD's at the moment. Ik kan ze alleen niet lezen in m'n xbox.
Oke. Maar de calibratiegegevens zijn dus drivespecifiek. Het kan dus zijn dat jouw EEPROM niet goed werkt met mijn drive.quote:Op maandag 12 april 2004 19:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb de zelfde drive B)
en trouwens voor het flashen naar de 801/811S ( ik 401S@811S heb)
moet je je EEPROM ook updaten dacht ik ?
MAar als ik de EEPROM van die andere jongen kan regelen zou hij gewoon moeten werken?quote:Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke. Maar de calibratiegegevens zijn dus drivespecifiek. Het kan dus zijn dat jouw EEPROM niet goed werkt met mijn drive.
Je hebt wel gelijk dat de EEPROM geupdate moet worden. Hierbij is het de bedoeling dat je je eigen EEPROM gegevens aanpast, zodat de calibratiewaarden behouden blijven.
niet gegokt is altijd misquote:Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke. Maar de calibratiegegevens zijn dus drivespecifiek. Het kan dus zijn dat jouw EEPROM niet goed werkt met mijn drive.
Je hebt wel gelijk dat de EEPROM geupdate moet worden. Hierbij is het de bedoeling dat je je eigen EEPROM gegevens aanpast, zodat de calibratiewaarden behouden blijven.
Ik heb een Philips en DVD's die ik met m'n huidige brander fik werken wel gewoon.quote:Op maandag 12 april 2004 19:34 schreef kibber het volgende:
[..]
Ff je dvd la van je xbox openen en kijken of de plek waar je normaal je cd op legt twee gaatjes heeft, zo ja moet je een ander merk dvd's gebruiken.
Zo nee? Moet je een Samsung DVD drive vinden die dat wel heeft![]()
* American_Nightmare heeft een samsung drive in zijn xbox en een 160 gig HD dus hoeft niks te kopieren alles kan rechtstreeks op de HD worden gezet...![]()
Dat is 15 incl. een biertje want ik haal hem zelf wel opquote:Op maandag 12 april 2004 19:40 schreef _kokkie_ het volgende:
12 excl. is meer dan 15 incl......
(¤12 excl. de 5,50 verzendkosten)
waar woon je ?quote:Op maandag 12 april 2004 19:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Om het duidelijk te houden, gelieve vanaf nu alleen excl. verzendkosten (a 5,50) te bieden.
Hoogste bod: 12,- _kokkie_
Je zult dmv trial en error een werkende EEPROM moeten vinden. Als je er een willekeurige in kon flashen had ik dat zelf allang gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef _kokkie_ het volgende:
Dan moet je niet neerzetten 15 incl. verzenden
Voor dat ik hoger bied wil ik wel graag weten of ik de EEPROM van een ander (Zelfde) DVDROm gewoon op deze kan over zetten en dat ie dan werkt....
Ja, oke. Als ik iemand ken die dezelfde dvdrom heeft en waarvan ik de EEPROM kan kopieren moet ie het toch doen?quote:Op maandag 12 april 2004 19:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je zult dmv trial en error een werkende EEPROM moeten vinden. Als je er een willekeurige in kon flashen had ik dat zelf allang gedaan.
lijkt me wel jaquote:Op maandag 12 april 2004 19:51 schreef _kokkie_ het volgende:
[..]
Ja, oke. Als ik iemand ken die dezelfde dvdrom heeft en waarvan ik de EEPROM kan kopieren moet ie het toch doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |