abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18374194
Ik heb hier een zo goed als nieuwe Lite-On LDW401S liggen!

Er zit alleen een klein probleempje aan vast; de EEPROM is per ongeluk door mij gewist. Dit is erg vervelend aangezien hierin calibratiegegevens voor de drive zijn opgeslagen. Nu kun je een hele hoop EEPROM's downloaden om te proberen of ze met deze drive werken, en dan heb je weer een perfect werkende drive. Ik heb zelf alleen geen tijd en zin om dat te gaan proberen en heb inmiddels alweer een nieuwe brander aangeschaft.

Hij brandt wel DVD's at the moment. Ik kan ze alleen niet lezen in m'n xbox. Geen idee of een andere DVD-speler ze misschien wel leest. Er zal dus waarschijnlijk een andere EEPROM in moeten komen dan er nu in zit.

Deze drive is overigens als LDW801S te flashen, zodat je DVD+R op 8x kan fikken. Tevens kun je DVD-R fikkken (ik dacht op 4x, maar kan ook 8x zijn).

Ik zou zeggen begin te bieden vanaf 10,-. Als de prijs te laag blijft naar m'n zin dan ga ik 'm misschien alsnog zelf fixen of verzin een andere creatieve oplossing.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18374238
Voor de koper ik zou evt wel de inhoud van de EEPROM kunnen regelen
pi_18374276
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
Voor de koper ik zou evt wel de inhoud van de EEPROM kunnen regelen
Bedoel je daarmee dat je aan EEPROM-programma's kunt komen, of dat jij deze drive kan (laten) calibreren?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18374297
10 euro geboden
btw, sinds wanneer is die drive ook een 8x brander (dat is niet mogenlijk naar mijn weten, +/- kun je wel branden na update)
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_18374352
sry had ff de verkeerde voor me

[ Bericht 76% gewijzigd door danos op 12-04-2004 19:41:44 ]
Even a broken clock is right twice a day.
pi_18374366
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:28 schreef Virus3000 het volgende:
10 euro geboden
btw, sinds wanneer is die drive ook een 8x brander (dat is niet mogenlijk naar mijn weten, +/- kun je wel branden na update)
Je flasht er gewoon een gehackte 801s firmware in. De drive wordt dus gewoon een 801s en kan op 8x fikken. (Heb hetzelfde gedaan met m'n huidige 451s @ 851s en dat werk ook ).
pi_18374389
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:30 schreef danos het volgende:
had je hem nou maar aan weirdmicky verkocht voor 50 euro....
Hoezo
pi_18374420
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat je aan EEPROM-programma's kunt komen, of dat jij deze drive kan (laten) calibreren?
ik heb de zelfde drive B)
en trouwens voor het flashen naar de 801/811S ( ik 401S@811S heb )
moet je je EEPROM ook updaten dacht ik ?
  maandag 12 april 2004 @ 19:33:41 #9
15275 serano
here kitty, kitty
pi_18374463
Ik bied 10 euro incl. verzenden
pick a job you like and you never work a day in your life
pi_18374477
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij brandt wel DVD's at the moment. Ik kan ze alleen niet lezen in m'n xbox.
Ff je dvd la van je xbox openen en kijken of de plek waar je normaal je cd op legt twee gaatjes heeft, zo ja moet je een ander merk dvd's gebruiken.
Zo nee? Moet je een Samsung DVD drive vinden die dat wel heeft
* kibber heeft een samsung drive in zijn xbox en een 160 gig HD dus hoeft niks te kopieren alles kan rechtstreeks op de HD worden gezet...
pi_18374479
12 geboden (Excl.)
pi_18374522
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:32 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ik heb de zelfde drive B)
en trouwens voor het flashen naar de 801/811S ( ik 401S@811S heb )
moet je je EEPROM ook updaten dacht ik ?
Oke. Maar de calibratiegegevens zijn dus drivespecifiek. Het kan dus zijn dat jouw EEPROM niet goed werkt met mijn drive.
Je hebt wel gelijk dat de EEPROM geupdate moet worden. Hierbij is het de bedoeling dat je je eigen EEPROM gegevens aanpast, zodat de calibratiewaarden behouden blijven.
pi_18374539
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke. Maar de calibratiegegevens zijn dus drivespecifiek. Het kan dus zijn dat jouw EEPROM niet goed werkt met mijn drive.
Je hebt wel gelijk dat de EEPROM geupdate moet worden. Hierbij is het de bedoeling dat je je eigen EEPROM gegevens aanpast, zodat de calibratiewaarden behouden blijven.
MAar als ik de EEPROM van die andere jongen kan regelen zou hij gewoon moeten werken?
pi_18374540
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

niet gegokt is altijd mis en k meende dat ik mijn hele eeprom had overgeschreven met die uit een 811S.. could be wrong
pi_18374546
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:34 schreef kibber het volgende:

[..]

Ff je dvd la van je xbox openen en kijken of de plek waar je normaal je cd op legt twee gaatjes heeft, zo ja moet je een ander merk dvd's gebruiken.
Zo nee? Moet je een Samsung DVD drive vinden die dat wel heeft
* American_Nightmare heeft een samsung drive in zijn xbox en een 160 gig HD dus hoeft niks te kopieren alles kan rechtstreeks op de HD worden gezet...
Ik heb een Philips en DVD's die ik met m'n huidige brander fik werken wel gewoon.
  maandag 12 april 2004 @ 19:39:09 #16
15275 serano
here kitty, kitty
pi_18374608
15 euro incl. verzenden
pi_18374646
12 excl. is meer dan 15 incl......

(¤12 excl. de 5,50 verzendkosten )
  maandag 12 april 2004 @ 19:41:53 #18
15275 serano
here kitty, kitty
pi_18374667
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:40 schreef _kokkie_ het volgende:
12 excl. is meer dan 15 incl......

(¤12 excl. de 5,50 verzendkosten )
Dat is 15 incl. een biertje want ik haal hem zelf wel op
pi_18374695
Om het duidelijk te houden, gelieve vanaf nu alleen excl. verzendkosten (a 5,50) te bieden.

Hoogste bod: 12,- _kokkie_
pi_18374717
Dan moet je niet neerzetten 15 incl. verzenden

Voor dat ik hoger bied wil ik wel graag weten of ik de EEPROM van een ander (Zelfde) DVDROm gewoon op deze kan over zetten en dat ie dan werkt....
  maandag 12 april 2004 @ 19:43:57 #21
15275 serano
here kitty, kitty
pi_18374734
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Om het duidelijk te houden, gelieve vanaf nu alleen excl. verzendkosten (a 5,50) te bieden.

Hoogste bod: 12,- _kokkie_
waar woon je ?

Als het in de buurt is, dan is het 15 euro excl.
pi_18374772
Ik woon in de buurt van Weert.
pi_18374805
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef _kokkie_ het volgende:
Dan moet je niet neerzetten 15 incl. verzenden

Voor dat ik hoger bied wil ik wel graag weten of ik de EEPROM van een ander (Zelfde) DVDROm gewoon op deze kan over zetten en dat ie dan werkt....
Je zult dmv trial en error een werkende EEPROM moeten vinden. Als je er een willekeurige in kon flashen had ik dat zelf allang gedaan.
pi_18374943
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je zult dmv trial en error een werkende EEPROM moeten vinden. Als je er een willekeurige in kon flashen had ik dat zelf allang gedaan.
Ja, oke. Als ik iemand ken die dezelfde dvdrom heeft en waarvan ik de EEPROM kan kopieren moet ie het toch doen?
pi_18375021
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:51 schreef _kokkie_ het volgende:

[..]

Ja, oke. Als ik iemand ken die dezelfde dvdrom heeft en waarvan ik de EEPROM kan kopieren moet ie het toch doen?
lijkt me wel ja ding is dan mischien wat gevoeliger voor WRITE errors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')