Ja, vooral de negatieve en het niet om kunnen gaan met democratie.quote:Op maandag 12 april 2004 18:28 schreef HeyFreak het volgende:
de invloeden uit het MO bedoel je?
Waarom moet Turkije dat?quote:Op maandag 12 april 2004 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Laten we wel even eerlijk blijven. Ecevit heeft in de vroege jaren zeventig zelf het EU lidmaatschap tegengehouden, en er zijn decennia lang op de achtergrond krachten bezig geweest die het EU lidmaatschap effectief onmogelijk maakten.quote:Op maandag 12 april 2004 18:21 schreef 172pk het volgende:
[..]
Doen de meesten niet eens meer. De meeste mensen zijn het zat om telkens maar aan het lijntje gehouden te worden. Alle bobo's die bij de eu rondlopen beloven al jaren om erover te praten en een beslissing te nemen. Ze willen Turkije niet maar een Nee kan ook niemand geven. Binnen 10 jaar heeft Turkije heel dat eu gedoe niet eens meer nodig.
doe nog es?quote:Op maandag 12 april 2004 18:32 schreef FokCrash het volgende:
172pk,![]()
ik was een normale post aan het doen totdat jij de boel ging verpesten, door te gaan lopen schelden enzo; fuck u2
Turkije is meer te vergelijken met Noord-Afrika dan het MO denk ik.quote:Op maandag 12 april 2004 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
doe nog es?
En ik denk trouwens niet dat de extreme gevallen uit Iran etc over zullen waaien naar Turkije. Tuurlijk zijn er mensen die dit wel willen maar die zullen denk ik geen voet aan de grond krijgen daar.
Turkije is meer te vergelijken met Europa dan met het MO denk ik, op de religie na dan.
Turkije is meer te vergelijken met het corrupte Italie, op de religie na dan.quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Turkije is meer te vergelijken met Noord-Afrika dan het MO denk ik.
Ja en Turkije wordt erop aangesproken en italie niet.quote:Op maandag 12 april 2004 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Turkije is meer te vergelijken met het corrupte Italie, op de religie na dan.
Dat zeg ik, noord -afrikaquote:Op maandag 12 april 2004 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Turkije is meer te vergelijken met het corrupte Italie, op de religie na dan.
No fucking way.quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Turkije is meer te vergelijken met Noord-Afrika dan het MO denk ik.
De cultuurverschillen tussen NL, Polen en Griekenland zijn overbrugbaar. Die tussen NL, Polen, Griekenland en Turkije niet. Face it: door die islamitische bevolking is het de grote gemene deler niet aanwezig. Turkije zal er nooit bij komen.quote:Op maandag 12 april 2004 18:08 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Toch een mooi voorbeeld van hoe streng religie en regering van elkaar gescheiden zijn daar
[..]
Maar als Polen economisch er net zo slecht voor staat als Turkije, zouden ze dan nog steeds bij de EU mogen volgens jou?
En de EU gaat dacht ik over economische en politieke samenwerking. Religie staat daar imho los van. Natuurlijk is er nog een cultuurverschil, maar de cultuur in Nederland is ook heel anders dan die in Griekenland, maar omdat het overgrote deel van deze landen het zelfde heilige schrift lezen mogen ze wel samenwerken?
Wel grappig dat het zichzelf zo liberaal achtende Europa er wel een issue van maakt en Turkije niet.quote:Op maandag 12 april 2004 19:03 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De cultuurverschillen tussen NL, Polen en Griekenland zijn overbrugbaar. Die tussen NL, Polen, Griekenland en Turkije niet. Face it: door die islamitische bevolking is het de grote gemene deler niet aanwezig. Turkije zal er nooit bij komen.
Dat zelfde heilige schrift heeft wel degelijk invloed.
Dat lijkt mij wel logisch...quote:Op maandag 12 april 2004 19:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Wel grappig dat het zichzelf zo liberaal achtende Europa er wel een issue van maakt en Turkije niet.
waarom? Turkije HOEFT niet bij de EU te komen. Ik denk dat ze er zelf ook wel komen. (meer welvaart etc bedoel ik dan)quote:Op maandag 12 april 2004 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel logisch...
Het IS een issue. Uiteraard alleen voor de Europeanen en niet voor de Turken nee, da´s nogal logisch.quote:Op maandag 12 april 2004 19:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Wel grappig dat het zichzelf zo liberaal achtende Europa er wel een issue van maakt en Turkije niet.
Tis toch echt zo. Ook economisch gezien (GDP)quote:Op maandag 12 april 2004 18:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
No fucking way.
Totaal onvoorspelbaar, aangezien we het hebben over een periode van minimaal 10 jaar voor het echt zover is.quote:Op maandag 12 april 2004 19:10 schreef Koos Voos het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoeveel euro's Turkije netto gaat bijdragen aan de EU .....![]()
Het grote plan is (was) : Olie uit het bezette Irak gaat via een pijplijn in Turkije naar het achterland van Europa.... het is een achterhaald idee.
De EU kan zich beter concentreren op de Russen... een Islamitisch land de EU binnenhalen is zoiets als het paard van Troje..![]()
Kijk, nu weer een mooi voorbeeld van hoe de Turken niets van de Arabieren moeten hebben.quote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis toch echt zo. Ook economisch gezien (GDP)![]()
Nee, ik ben beslist niet warrig.. gezien alle documenten die ik vanaf vorig jaar heb verzameld over het onderwerp Turkije/EU heb ik mijn conclusie getrokken.quote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Totaal onvoorspelbaar, aangezien we het hebben over een periode van minimaal 10 jaar voor het echt zover is.
En jij bent nogal warrig he, het ene moment wil je niks van de Russen hebben en het volgende moeten we ons op ze concentreren.
quote:Op maandag 12 april 2004 19:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Kijk, nu weer een mooi voorbeeld van hoe de Turken niets van de Arabieren moeten hebben.
Niet alle marokkanen zijn arabieren hoor. Dat je niet bepaald wereldwijs bent wist ik al, maar zo'n enorme blunder hoor je eigelijk niet te begaan.quote:Op maandag 12 april 2004 19:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Kijk, nu weer een mooi voorbeeld van hoe de Turken niets van de Arabieren moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |