Kabels zijn om het aan te sluiten (duh)quote:Op maandag 12 april 2004 17:09 schreef Twanstra het volgende:
Damn waar zijn al die kabels voor![]()
Is het mooilijk om zo'n ding te instaleren?
Of valt het wel mee?![]()
LOL, nee, hij ligt er al een paar jaar. Typenummer is HPS 313quote:Op woensdag 14 april 2004 16:29 schreef Raenius het volgende:
Typenummer ofzo? Dit ivm informatie onderzoek..
Wanneer aangeschaft...nog garantie?
Nee, geen idee. Het merk is volgens mij Patrol, maar ik heb er verder niks meer vanb. Geen idee zelfs meer waar ik hem gekocht hebquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:42 schreef Whatashockr het volgende:
Ik kan het merk nergens terugvinden, heb je ook een site ofzo? Ik bied vooralsnog ¤50
Eénmaal....quote:Op maandag 19 april 2004 18:47 schreef Whatashockr het volgende:
Mooi, hoe lijkt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Nee, hoezo? Je kunt mailen op Village_Villain (apestaartje) abthite (punt) netquote:Op woensdag 21 april 2004 17:36 schreef Whatashockr het volgende:
Heb je msn?
Dat vraag ik me ook af, en al werkt het wel zonder centrale deurvergrendeling ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
Als je nou geen centrale deurvergrendeling hebt, dan werkt het ook niet zeker?
Jawel, hoor. Daarom zitten die zendertjes erbij. Als je CV hebt KUN je hem daarop aansluiten, heb je die niet, dan kun je hem los installeren.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
Als je nou geen centrale deurvergrendeling hebt, dan werkt het ook niet zeker?
Er zit geen sirene bij.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:40 schreef Whatashockr het volgende:
Zit er trouwens wel een sirene bij of moet hij via de claxon?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, als verder niemand meer vragen of zo heeft... mag whatashockr hem hebben voor 50 Euri + verzenden. mail: Zie eerder in dit topic..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |