gestemdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
*even een kleine kick.
voor wie dit nu leest, stem aub ff in de poll (paar posts terug), 't wil niet echt opschieten met het aantal stemmen helaas
Neh vind deze niet zo leuk, dus kijk nog even wat er komtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef WalfredGeesink het volgende:
Je mag ook deze contest meedoen hoor!
Erg netjes......quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:11 schreef memorize het volgende:
mijn inzending:
Air Force One - Bin Laden Tower.
Er moeten eigenlijk nog wat meer inzendingen komen, tot nu toe is het wel erg weinig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef memorize het volgende:
komen er nog inzendingen?...gaan we er nog mee door, of doet niemand er meer iets aan...
inderdaad, ik vond het onderwerp ook niet zo heel erg leuk, maar ik deed toch maar mee, moet toch een keer meedoen. Inderdaad moet WalfredGeesink nog wat insturen. En jij, Saviour, doe jij nog iets, of sla je dit keer over?quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er moeten eigenlijk nog wat meer inzendingen komen, tot nu toe is het wel erg weinig.
Ik denk dat niet iedereen het onderwerp zo leuk vind.
Bovendien is het nog wachten op WalfredGeesink, ik neem aan dat ie toch wel iets inzendt deze ronde.
eej bartquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:47 schreef Eastwood het volgende:
hmmm, ben nieuw hier, volgende ronde ben ik ook van de partij, ben benieuwd naar het onderwerp![]()
eej, t is hier geen dumpplaats voor troep!!, doe mee, of niet, maar kom niet vanalles dumpen..stem maar ff, eventueel op mij, doe de volgende ronde mee, als er een nieuw onderwerp is, zou ik zeggen. maar om lekker je fotos te posten, open maar een ander topicquote:
Lijkt me goed om de opdrachten op vrijdag te geven.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
*subtiele schop
Klein verzoek aan iedereen om even te stemmen in de poll (paar posts hierboven)
Nee, het zijn glazen ogen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:45 schreef balkonhek het volgende:
hij heeft zn ogen open, bovendien rotten die het snelste weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |