quote:Op maandag 12 april 2004 14:37 schreef CartWOman het volgende:
Gevalletje gespleten persoonlijkheid?
Hoe lang ben jij en je vriendin ? yup
>>>>>quote:Strength-Relax - zaterdag 10 april 2004 @ 11:01
Ik ben 1,90 meter en me vriendin is 1,58 meter. Een verschilletje dus. Maar hoe zit het bij de mede FOKkers. En heb je er last van.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
Kijk, da's prettig. Vriend en vriendin die allebei onder hetzelfde account posten.quote:Op maandag 12 april 2004 14:37 schreef CartWOman het volgende:
Gevalletje gespleten persoonlijkheid?
Een punt zetten achter een zin is al een hele opgave, laat staan dat je een punt zet achter een relatie.quote:Op maandag 12 april 2004 14:32 schreef Strength-Relax het volgende:
Ik heb al een tijd een lieve vriend alleen ik ben heel onzeker over onze relatie ik heb al een paar keer gehad dat ik het niet meer zag zitten in onze relatie en ik wou het uitmaken maar ik kan het niet want ik wil hem niet kwijt weten jullie tips waardoor ik het vertrouwen weer terug krijg.
alvast bedankt
quote:Op maandag 12 april 2004 15:03 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Een punt zetten achter een zin is al een hele opgave, laat staan dat je een punt zet achter een relatie.![]()
Hmm, geloof er weinig van na het lezen van de topics.quote:Op maandag 12 april 2004 14:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, da's prettig. Vriend en vriendin die allebei onder hetzelfde account posten.
En het dan gaan hebben over hun relatieproblemen![]()
Iets beters kan ik er niet van maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |