abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18368144
Ik heb al een tijd een lieve vriend alleen ik ben heel onzeker over onze relatie ik heb al een paar keer gehad dat ik het niet meer zag zitten in onze relatie en ik wou het uitmaken maar ik kan het niet want ik wil hem niet kwijt weten jullie tips waardoor ik het vertrouwen weer terug krijg.

alvast bedankt
pi_18368191
Een paar keer? En nu dan? Zie je het nu wel zitten? Of zeg je nu "ik weet het niet"?. Als dat het geval is vind ik dat je het uit moet maken, omdat je twijfelt, en als je twijfelt is mijn mening dat je geen relatie met iemand kan hebben. Dat is voor die ander ook niet eerlijk.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_18368224
misschien eerst handig om eens na te denken waarom je dan onzeker bent
pi_18368239
lol
je wil m niet kwijt omdat ?
je onzeker bent over nieuwe vriend ontmoeten?
je geen zin hebt in verandering?
altijd de makkelijkste weg kiest?
je niet in je eentje wil zijn?

kijk eerst maar es naar je motieven, wil je bij m blijven uit eigen belang of wat
pi_18368243
Gevalletje gespleten persoonlijkheid?

Hoe lang ben jij en je vriendin ?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 12 april 2004 @ 14:37:54 #6
91727 timko
wees slim, houd je dom
pi_18368260
ja precies ga eerst eens voor jezelf bedenken wat je nu echt wilt, want je leven voor een langere periode laten vergallen voor iemand waar je niet eens zeker van bent dat je van hem houd schiet ook niet op.
  maandag 12 april 2004 @ 14:41:33 #7
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_18368353
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:37 schreef CartWOman het volgende:

Hoe lang ben jij en je vriendin ? yup

>>>>>
quote:
Strength-Relax - zaterdag 10 april 2004 @ 11:01

Ik ben 1,90 meter en me vriendin is 1,58 meter. Een verschilletje dus. Maar hoe zit het bij de mede FOKkers. En heb je er last van.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  maandag 12 april 2004 @ 14:44:09 #8
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18368402
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:37 schreef CartWOman het volgende:
Kijk, da's prettig. Vriend en vriendin die allebei onder hetzelfde account posten.
En het dan gaan hebben over hun relatieproblemen

Iets beters kan ik er niet van maken...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18368729
Meer info please? Waarom wil je hem dan kwijt.. Waarom gaat het niet goed.. Is er wat voorgevallen... Is hij net zoals ik
pi_18368836
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:32 schreef Strength-Relax het volgende:
Ik heb al een tijd een lieve vriend alleen ik ben heel onzeker over onze relatie ik heb al een paar keer gehad dat ik het niet meer zag zitten in onze relatie en ik wou het uitmaken maar ik kan het niet want ik wil hem niet kwijt weten jullie tips waardoor ik het vertrouwen weer terug krijg.

alvast bedankt
Een punt zetten achter een zin is al een hele opgave, laat staan dat je een punt zet achter een relatie.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_18369017
quote:
Op maandag 12 april 2004 15:03 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Een punt zetten achter een zin is al een hele opgave, laat staan dat je een punt zet achter een relatie.

Ik kende er persoonlijk ook zo eentje die alles achter elkaar aanschreef zonder leestekens, maar dan nog wel erger dan dit. Staat zó onvoorstelbaar gemakzuchtig, maar meestal is die persoon dat dan waarschijnlijk ook heel erg.

Good riddance.
pi_18369069
quote:
Op maandag 12 april 2004 14:44 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Kijk, da's prettig. Vriend en vriendin die allebei onder hetzelfde account posten.
En het dan gaan hebben over hun relatieproblemen

Iets beters kan ik er niet van maken...
Hmm, geloof er weinig van na het lezen van de topics.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_18369084
Gastslotje maar doen.
Topicstarter mag uitleg geven in het FB-topic van R&P.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')