zijn jullie nog wel bij elkaar en gelukkig ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:06 schreef Pearly het volgende:
1.59 ben ik en mijn vriend is 1.78 geloof ik !
Ik had vroeger altijd een hekel aan .. kreeg het in mijn nek!
hahaha ja hoor! ...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:09 schreef Strength-Relax het volgende:
[..]
zijn jullie nog wel bij elkaar en gelukkig ?
sure... je hooopt dat je lul 3 meter 20 isquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:07 schreef Jane het volgende:
3 meter 20
hadden jullie vroeger er wel last van met de lengte toen jullie elkaar voor het eerst leerde kennenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:10 schreef Pearly het volgende:
[..]
hahaha ja hoor! ...
Maar dat in het openbaar zoenen gaat er na 12 jaar écht wel af eigenlijk
Je hebt me door.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:10 schreef Strength-Relax het volgende:
[..]
sure... je hooopt dat je lul 3 meter 20 is![]()
Misschien zijn ze samen wel zo lang?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:10 schreef Strength-Relax het volgende:
[..]
sure... je hooopt dat je lul 3 meter 20 is![]()
Yep, hier ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef Strength-Relax het volgende:
Een verschilletje dus.
Kijken mensen jullie dan niet zo aan van.........quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:13 schreef Klonk het volgende:
Hier nog een mini en maxi:
Ik 1 meter 90
mijn vriendin 1meter 59 (give or take 1 cm aan beide kanten)
Sterker nog we hebben er zelf wel eens lol om als we ons samen in een etalageruit of spiegel ofzo zien. En het heeft ook voordelen hoor, mijn vriendin is evenoud als ik maar tijdens drukke tijden in een pretpark loopt ze gewoon op een kinderkaartje naar binnenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:16 schreef Strength-Relax het volgende:
[..]
Kijken mensen jullie dan niet zo aan van.........
je maakt ps trouwens ook een taalfout .... VRIENDINGquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'je vriending en jij' zijn2 personen. 'zijn' dus.
En 'me' vriendin?
Ga je wat drukker maken over je taal en wat minder over je sexleven
hahaha, moeten wij ook eens proberenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Sterker nog we hebben er zelf wel eens lol om als we ons samen in een etalageruit of spiegel ofzo zien. En het heeft ook voordelen hoor, mijn vriendin is evenoud als ik maar tijdens drukke tijden in een pretpark loopt ze gewoon op een kinderkaartje naar binnen![]()
Al sla je me dood, das al meer dan 11 jaar geleden, zou het niet meer wetenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:22 schreef Strength-Relax het volgende:
[..]
hahaha, moeten wij ook eens proberen![]()
Trouwens hoe vonden je ouders het toen je hem of haar aan elkaar voorstelde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |