Vraag het eens bij de zebra lounge, daar hadden ze ooit paaldanseressen, maar vanwege het truttenbeleid in Amsterdam, mocht dat niet meer. De dichtstbijzijnde is in Amstelveen heb ik begrepen.quote:Op maandag 12 april 2004 13:25 schreef catena het volgende:
Ik heb wel al met google gezocht, maar ik heb geen idee wat de beste cursus is.
Dan is ervaring van mensen nog het beste om op af te gaan. Je geeft heel wat geld uit aan zo'n cursus en dan moet ie goed zijn ook!
Dacht al dat ik in de buurt zatquote:Op maandag 12 april 2004 13:28 schreef PankPinther het volgende:
http://home.wanadoo.nl/denisemulder/
quote:Uw cursusleidsters zijn Denise en Kim. Denise Mulder is in 2002 verkozen tot Miss Striptease Nederland. Door haar originele en spectaculaire shows, die een combinatie zijn van striptease en paaldansen is ze een veelgevraagde danseres geworden op podia door heel Europa. Kim Holland is misschien wel de bekendste erotische Nederlander. Haar Club Live in Scheveningen is hét thuisfront voor strippers en paaldanseressen.
vetquote:Op maandag 12 april 2004 13:28 schreef PankPinther het volgende:
http://home.wanadoo.nl/denisemulder/
Combinatie van kracht, dans en erotiekquote:Op maandag 12 april 2004 13:31 schreef Redux het volgende:
Waarom wil je paaldansen? Wat vind je er mooi aan?
Laat na afloop maar es zien wat je geleerd hebt dan..quote:Op maandag 12 april 2004 13:32 schreef catena het volgende:
[..]
Combinatie van kracht, dans en erotiek
wat niet? Jij stelt toch ook een hele normale vraag?quote:Op maandag 12 april 2004 13:40 schreef catena het volgende:
nu is het niet leuk meer Harry_Sack
Ja wat had je dan verwacht, zal ik ook niet het slimste blondje geweest zijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:36 schreef catena het volgende:
Ja het is behoorlijk prijzig ja.
Ik had ook al een mailtje gestuurd naar kim & Denise.
Hai Angelique,
Wat wij meestal doen is de meiden die er mee die er mee door willen en kunnen gaan direct op het podium laten optreden.
Dit kan in meerdere plaatsen. Door je podiumervaring wordt je al een stuk beter en dan hebben we nog de bijspijker lessen waar je nieuwe dingen kunt leren. Deze zijn 20 euro per les. Het belangrijkste is echter hoe gedreven je bent , de meeste profs zetten een paal in huis gaan daar dag en nacht mee oefenen en na 2 maanden weet je niet wat je ziet.
Gr Denise
Veel info kreeg ik dus niet terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |