Oh ja, laat me raden welk excuus ze gaan gebruiken: ze konden de eigenaar vd website niet vindenquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef freud het volgende:
Ik vraag me af wanneer de slachtoffers royalties gaan eisen. Dat justitiie dit soort onzin toestaat is te triest voor woorden, maar wel geheel in hun stijl.
Ik zie niet in waarom je hier uit kan concluderen dat het daar zo prettig toeven is. Gevangenschap is en blijft geen pretje.quote:Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef AchJa het volgende:
En dan nog zijn er mensen die willen beweren dat de gevangenis absoluut geen hotel is. En dat het daar echt afzien is...
Ik vraag me af OF dit wel verboden is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef freud het volgende:
Ik vraag me af wanneer de slachtoffers royalties gaan eisen. Dat justitiie dit soort onzin toestaat is te triest voor woorden, maar wel geheel in hun stijl.
Dat vind ik dus te ver gaan, doe het dan op zn minst op het 22.00 journaal, met waarschuwing, want dit is niet normaal dat dat zomaar op tv/radio te horen is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
Op het nieuws laten ze alles zien en horen
Ik vind het een vrij groot verschil als of je er zelf voor kiest, of dat je het zomaar te zien krijgt. Als ik op die website op een link klik, waar bij staat wat er te zien is, kies ik er zelf voor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef heiden6 het volgende:
Wel leuk hoe sommige mensen dit soort dingen niet toepasselijk vinden, en dan meestal onder het mom van "het zou schokkend kunnen zijn voor sommige mensen/kinderen"... Je hoort nooit eens iemand zeggen "nee dat wil ik niet zien" of "dat had ik liever niet gezien". Het is allemaal politiek correct geneuzel wat mij betreft.
Dat het een ziek iets is om iemand te vermoorden, laat staan er trots op te zijn, vind ik een logische conclusie. Maar wees niet zo hypocriet om het eerst te gaan bekijken en vervolgens te zeggen dat het niet online mag staan.
Het is even kippenvel, dat geef ik ook toe, maar zolang ik er niet bij betrokken ben, niet meer dan dat. En als dat wel zo is heb je misschien wel gewoon een zwakke geest.
Het online staan vind ik niet het grootste probleem, het proberen er geld aan te verdienen, zéker als je de dader bent daarentegen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef heiden6 het volgende:
Dat het een ziek iets is om iemand te vermoorden, laat staan er trots op te zijn, vind ik een logische conclusie. Maar wees niet zo hypocriet om het eerst te gaan bekijken en vervolgens te zeggen dat het niet online mag staan.
Je kijkt toch naar het nieuws om te zien wat er gebeurd is? Zolang er van te voren wordt gezegd wat men gaat laten zien moet het kunnen. Een soort van zelfcensuur eigenlijk, voor ieder wat wils. Maar dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:28 schreef chillv het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij groot verschil als of je er zelf voor kiest, of dat je het zomaar te zien krijgt. Als ik op die website op een link klik, waar bij staat wat er te zien is, kies ik er zelf voor.
Als je naar het journaal zit te kijken, en tussen het mogelijke hogere salaris van balkenende en de inval in het woonwagenkamp zulke beelden ziet, of zo'n geluidsband hoort, vindt ik het te ver gaan.
idd, raar iets. geld verdienen met je eigen strekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het online staan vind ik niet het grootste probleem, het proberen er geld aan te verdienen, zéker als je de dader bent daarentegen...
GeenStijlquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:13 schreef Me_Wesley het volgende:
De site wordt nu aangevallen door de mensen op geenstijl.nl. Ze ontdekken net dat er geen ww op zijn MySQL database zit, dus hebben ze een scriptje gemaakt om die database op te vullen met bagger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |