abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:36:23 #76
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18396551
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef freud het volgende:
Ik vraag me af wanneer de slachtoffers royalties gaan eisen . Dat justitiie dit soort onzin toestaat is te triest voor woorden, maar wel geheel in hun stijl.
Oh ja, laat me raden welk excuus ze gaan gebruiken: ze konden de eigenaar vd website niet vinden
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18396844
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:27 schreef AchJa het volgende:
En dan nog zijn er mensen die willen beweren dat de gevangenis absoluut geen hotel is. En dat het daar echt afzien is...
Ik zie niet in waarom je hier uit kan concluderen dat het daar zo prettig toeven is. Gevangenschap is en blijft geen pretje.

Maar dat iemand op deze manier een website kan beheren vind ik nogal dubieus - zeker als het op een bijna triomfantelijke manier gebeurt en kwetsend voor de slachtoffers kan zijn. Mag wat mij betreft tegen opgetreden worden.
pi_18397035
OMFG!! Zijn ouders(en hij?) woonden tegenover mij in de straat!!
Ben ik blij dat ik daar nooit een burenruzie'tje mee heb gehad

Maar dat geluidsfragment is écht te erg!!
pi_18397276
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef freud het volgende:
Ik vraag me af wanneer de slachtoffers royalties gaan eisen . Dat justitiie dit soort onzin toestaat is te triest voor woorden, maar wel geheel in hun stijl.
Ik vraag me af OF dit wel verboden is.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_18397387
Op het nieuws laten ze alles zien en horen
pi_18397488
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
Op het nieuws laten ze alles zien en horen
Dat vind ik dus te ver gaan, doe het dan op zn minst op het 22.00 journaal, met waarschuwing, want dit is niet normaal dat dat zomaar op tv/radio te horen is.

Maar blijkbaar ben ik de enige die dat vindt
pi_18397545
Hoewel het geblurred is vind ik het ook een beetje te ver gaan. Op een site een linkje posten ala maar dit de Journaal kijkers rond etenstijd voorzetten is not done
pi_18397676
Wel leuk hoe sommige mensen dit soort dingen niet toepasselijk vinden, en dan meestal onder het mom van "het zou schokkend kunnen zijn voor sommige mensen/kinderen"... Je hoort nooit eens iemand zeggen "nee dat wil ik niet zien" of "dat had ik liever niet gezien". Het is allemaal politiek correct geneuzel wat mij betreft.

Dat het een ziek iets is om iemand te vermoorden, laat staan er trots op te zijn, vind ik een logische conclusie. Maar wees niet zo hypocriet om het eerst te gaan bekijken en vervolgens te zeggen dat het niet online mag staan.

Het is even kippenvel, dat geef ik ook toe, maar zolang ik er niet bij betrokken ben, niet meer dan dat. En als dat wel zo is heb je misschien wel gewoon een zwakke geest.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_18397835
Beetje amateuristisch btw Klik bijvoorbeeld eens op zaak 2 of op zaak 3
'And I called your name,
pi_18397841
Als het online staat maak je zelf de keuze om zoiets te bekijken. Ik kan er persoonlijk best tegen maar er zullen vast mensen zijn die er niet tegen kunnen.
pi_18400966
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef heiden6 het volgende:
Wel leuk hoe sommige mensen dit soort dingen niet toepasselijk vinden, en dan meestal onder het mom van "het zou schokkend kunnen zijn voor sommige mensen/kinderen"... Je hoort nooit eens iemand zeggen "nee dat wil ik niet zien" of "dat had ik liever niet gezien". Het is allemaal politiek correct geneuzel wat mij betreft.

Dat het een ziek iets is om iemand te vermoorden, laat staan er trots op te zijn, vind ik een logische conclusie. Maar wees niet zo hypocriet om het eerst te gaan bekijken en vervolgens te zeggen dat het niet online mag staan.

Het is even kippenvel, dat geef ik ook toe, maar zolang ik er niet bij betrokken ben, niet meer dan dat. En als dat wel zo is heb je misschien wel gewoon een zwakke geest.
Ik vind het een vrij groot verschil als of je er zelf voor kiest, of dat je het zomaar te zien krijgt. Als ik op die website op een link klik, waar bij staat wat er te zien is, kies ik er zelf voor.
Als je naar het journaal zit te kijken, en tussen het mogelijke hogere salaris van balkenende en de inval in het woonwagenkamp zulke beelden ziet, of zo'n geluidsband hoort, vindt ik het te ver gaan.
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:59:01 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18401829
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef heiden6 het volgende:
Het online staan vind ik niet het grootste probleem, het proberen er geld aan te verdienen, zéker als je de dader bent daarentegen...
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_18401840
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:28 schreef chillv het volgende:

[..]

Ik vind het een vrij groot verschil als of je er zelf voor kiest, of dat je het zomaar te zien krijgt. Als ik op die website op een link klik, waar bij staat wat er te zien is, kies ik er zelf voor.
Als je naar het journaal zit te kijken, en tussen het mogelijke hogere salaris van balkenende en de inval in het woonwagenkamp zulke beelden ziet, of zo'n geluidsband hoort, vindt ik het te ver gaan.
Je kijkt toch naar het nieuws om te zien wat er gebeurd is? Zolang er van te voren wordt gezegd wat men gaat laten zien moet het kunnen. Een soort van zelfcensuur eigenlijk, voor ieder wat wils. Maar dat mag natuurlijk.
pi_18401930
Rare business.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18402192
De site wordt nu aangevallen door de mensen op geenstijl.nl. Ze ontdekken net dat er geen ww op zijn MySQL database zit, dus hebben ze een scriptje gemaakt om die database op te vullen met bagger
'And I called your name,
pi_18402348
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het online staan vind ik niet het grootste probleem, het proberen er geld aan te verdienen, zéker als je de dader bent daarentegen...
idd, raar iets. geld verdienen met je eigen streken
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18402372
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:13 schreef Me_Wesley het volgende:
De site wordt nu aangevallen door de mensen op geenstijl.nl. Ze ontdekken net dat er geen ww op zijn MySQL database zit, dus hebben ze een scriptje gemaakt om die database op te vullen met bagger
GeenStijl
pi_18403109
Bezig met het traceren van de route naar martink.nl [213.84.50.63]
via maximaal 30 hops:

[....]

5 8 ms 8 ms 8 ms ams-ix.tc2.xs4all.net [195.69.144.166]
6 17 ms 9 ms 8 ms 0.so-2-3-0.xr2.d12.xs4all.net [194.109.5.89]
7 9 ms 9 ms 9 ms 42.ge9-1-0.pe20.fia.xs4all.net [194.109.5.150]
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.

RIP martink.nl

[ Bericht 11% gewijzigd door Me_Wesley op 13-04-2004 22:01:22 ]
'And I called your name,
pi_18403219
lol, die gozer is mooi pleite van het net.

Respect @ GeenStijl
  woensdag 14 april 2004 @ 02:34:32 #95
80173 Basic
Living large...
pi_18408454
he's back maar het gastenboek is nog off
Live your life
pi_18416991
Na het gezeik met de database hebben ze hem maar verwijderd
'And I called your name,
pi_18422103
KLIK

ooooo daarom heet hij de stotteraar
pi_18422973
Kots hier XS4ALL onder!

Hier kun je XS4ALL die de site host lekker onderkotsen. Tevens kun je in dat topic zien hoeveel mensen zich nu werkelijk druk maken om het feit dat een moordenaar foto's en geluidsfragmenten van zijn 'werk' verspreid. Ik vond al dat het triest gesteld was met de gemiddelde fokker, maar dit slaat werkelijk alles..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18423262
Ik vind het wel tof. Altijd al benieuwd geweest naar wat er nou precies uitspookt in die moordenaarshoofdjes. En er staat al op de beginpagina dat er schokkende beelden volgen, dus wat mij betreft prima, kan die jongen zijn ei ook weer een beetje kwijt.
Alleen vind ik wel dat nabestaanden recht hebben om hem bv aan te klagen wegens publicatie van stukken waarin hunzelf en hun vermoorden enzo in voorkomen.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:20:53 #100
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_18426744
Wat een malloot die gast, en die is nog geestelijk gezond verklaard ook. Hij heeft in ieder geval geen TBS. Heb op tv dat stukje dat die vrouw naar 112 belt gehoord. Belachelijk dat zoiets openbaar gemaakt mag worden en zeker respectloos voor de nabestaanden.
...drop it like it's hot...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')