abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18422088
Ik wil effe XS4ALL helemaal onderkotsen omdat ze willens en wetens de site van een veroordeeld moordenaar hosten. Dit is werkelijk te ziek voor woorden. Als ik er een abonnement had lopen dan had ik het vandaag nog opgezegd. Maar dat hbe ik gelukkig niet.

Je gaat toch niet meewerken met een tweevoudig moordenaar om plaatjes en geluidsfragmenten van zijn moorden te verspreiden? Gadverdamme wat een zieke kutprovider ben je dan.

Bij deze dus:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18422165
Whatever
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_18422186
Freedom of speech.

Gelukkig werken hun daar nog wél aan mee.
X
X
X
pi_18422206
Waar maak je je druk om .
  woensdag 14 april 2004 @ 18:40:02 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_18422208
die moordenaar is nog slim ook als je details wilt moet je dokken
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 14 april 2004 @ 18:41:05 #6
91727 timko
wees slim, houd je dom
pi_18422230
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil effe XS4ALL helemaal onderkotsen omdat ze willens en wetens de site van een veroordeeld moordenaar hosten. Dit is werkelijk te ziek voor woorden. Als ik er een abonnement had lopen dan had ik het vandaag nog opgezegd. Maar dat hbe ik gelukkig niet.

Je gaat toch niet meewerken met een tweevoudig moordenaar om plaatjes en geluidsfragmenten van zijn moorden te verspreiden? Gadverdamme wat een zieke kutprovider ben je dan.

Bij deze dus:
  woensdag 14 april 2004 @ 18:41:56 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_18422241
nou zeg............
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 14 april 2004 @ 18:42:26 #8
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_18422253
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:40 schreef B_BOY het volgende:
die moordenaar is nog slim ook als je details wilt moet je dokken
Of zelf de goede url intikken
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_18422268
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:34 schreef American_Nightmare het volgende:

<knip>
je hoeft niet op die site te gaan kijken...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_18422269
waarom zou een moordenaar geen site mogen hebben?
begrijp me goed, ik ben beslist niet eens met de inhoud ervan maar we mogen blij zijn dat we vrijheid van meningsuiting hebben, er zijn landen waar daarvoor oorlog gevoerd wordt
pi_18422278
Als je je daar niet druk om kunt maken dan ben je zelf ook behoorlijk ziek in je kop. Maar ja dat is de tendens van de maatschappij van tegenwoordig. Om nergens geen klote meer om te geven. Maar als er een busschauffeur door een Marokkaan wordt neergestoken staan ze te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uitmoeten. Kijk eerst eens naar jullie zelf.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18422297
kots liever de stakkers onder die de site van AEL hosten...
mislukte hezbollahzwijnen...
pi_18422301
Kost hier American_Nightmare onder. Die het recht op vrijheid van meningsuiting wil inperken.

Ik begin vast:
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_18422304
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef Nemephis het volgende:
waarom zou een moordenaar geen site mogen hebben?
begrijp me goed, ik ben beslist niet eens met de inhoud ervan maar we mogen blij zijn dat we vrijheid van meningsuiting hebben, er zijn landen waar daarvoor oorlog gevoerd wordt
Zullen we 'm dan ook maar z'n recht op vrijheid teruggeven.
pi_18422311
mmm, net waar je je druk om maakt...
bedoel, vind het geen gezond idee, maarja, tis vrijheid van meningsuiting he...
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
  woensdag 14 april 2004 @ 18:47:04 #16
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_18422357
boeiend
ongenuanceerd wezen
pi_18422391
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_18422428
American_Nightmare woonde jij bij kristine?
www.cu2.nl/david1982
  woensdag 14 april 2004 @ 18:52:24 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18422467
gho wat erg zeg. Mijn wereld is nu al vergaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 14 april 2004 @ 18:52:25 #20
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18422468
Ik vind het beetje simpel dat mensen hier beginnen te zeuren over vrijheid van meningsuiting. Als extremistische moslims hier van alles roepen dan staat iedereen op de banken en moet de moskee het liefst meteen met de grond gelijk worden gemaakt. Vrijheid van meningsuiting kan nooit een excuus zijn voor alles.

In dit geval:
Het mag NOOIT zo zijn dat een moordenaar geld kan verdienen aan de moord die hij heeft gepleegd. Ok, bij het schrijven van memoires e.d. is dat wat moeilijk te voorkomen, maar dat hij op deze manier geld kan verdienen aan bewijsmateriaal is beneden alle peil en het moet dan ook onmiddelijk verboden worden. Als het al niet verboden is.
Het zou wat zijn: hey ik heb iemand vermoord en daarmee ga ik nu geld
verdienen.

Ik gebruik hem niet vaak, maar bij deze:
XS4ALL.
Weerzinwekkend dit. Ik denk dat XS4ALL onderschat wat ze hiermee in huis halen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_18422477
Ik neem aan dat de mensen die nu allemaal 'vrijheid van meningsuiting' roepen dat ook riepen in de nieuwsberichten over Stichting Martijn? Hmmm, volgens mij toch niet. Toen was de wereld toch echt te klein! Dus waarom zou deze zware crimineel wel zomaar alles op het net mogen zetten? Beetje hypocriet imho.

De opmerking over het inperken van de vrijheid van meningsuiting is hier ook niet echt op zn plek. Dat kan je ook wel roepen als mensen publiekelijk de hitlergroet maken of discrimerende dingen roepen wat wel verboden is.
Of moet dat toch zeker ook kunnen? Vrijheid van meningsuiting... boeiend...
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_18422486
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je je daar niet druk om kunt maken dan ben je zelf ook behoorlijk ziek in je kop. Maar ja dat is de tendens van de maatschappij van tegenwoordig. Om nergens geen klote meer om te geven. Maar als er een busschauffeur door een Marokkaan wordt neergestoken staan ze te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uitmoeten. Kijk eerst eens naar jullie zelf.
dit stuk meer een voorbeeld van dat het bij jou zelf niet helemaal goed zit van boven. Het is in deze ten eerste ongepast en ten tweede erg makkelijk om te generaliseren.
Wat heeft in 's hemelsnaam het volgens jou nergens meer om geven (wat iig in mijn geval niet zo is) te maken met het feit dat iemand het niet erg vindt dat eerdergenoemde crimineel een eigen site heeft?
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

wat heeft dat met het onderwerp te maken???
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_18422532
ik heb niks tegen xs4all eik...
pi_18422553
Nee, het zou stukken beter zijn als Nederland als China was ofzo, waar de overheid bepaalt welke sites wel en niet bekeken mogen worden!
pi_18422554
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het beetje simpel dat mensen hier beginnen te zeuren over vrijheid van meningsuiting. Als extremistische moslims hier van alles roepen dan staat iedereen op de banken en moet de moskee het liefst meteen met de grond gelijk worden gemaakt. Vrijheid van meningsuiting kan nooit een excuus zijn voor alles.
ook voor jou...
Wat heeft dit met het onderwerp te maken??? Extremistische moslim-sites moeten nl. imo wel verboden worden, net als bijv. neonazi-sites, want als die hun zin krijgen in de maatschappij is één van de eerste dingen die zal gebeuren, het opheffen van het recht op vrije meningsuiting.

Over dat eraan verdienen, dat is idd. niet netjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')