quote:Op woensdag 14 april 2004 18:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil effe XS4ALL helemaal onderkotsen omdat ze willens en wetens de site van een veroordeeld moordenaar hosten. Dit is werkelijk te ziek voor woorden. Als ik er een abonnement had lopen dan had ik het vandaag nog opgezegd. Maar dat hbe ik gelukkig niet.
Je gaat toch niet meewerken met een tweevoudig moordenaar om plaatjes en geluidsfragmenten van zijn moorden te verspreiden? Gadverdamme wat een zieke kutprovider ben je dan.
Bij deze dus:![]()
![]()
![]()
Of zelf de goede url intikkenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:40 schreef B_BOY het volgende:
die moordenaar is nog slim ook als je details wilt moet je dokken![]()
je hoeft niet op die site te gaan kijken...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:34 schreef American_Nightmare het volgende:
<knip>
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef Nemephis het volgende:
waarom zou een moordenaar geen site mogen hebben?
begrijp me goed, ik ben beslist niet eens met de inhoud ervan maar we mogen blij zijn dat we vrijheid van meningsuiting hebben, er zijn landen waar daarvoor oorlog gevoerd wordt
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Zullen we 'm dan ook maar z'n recht op vrijheid teruggeven.
dit stuk meer een voorbeeld van dat het bij jou zelf niet helemaal goed zit van boven. Het is in deze ten eerste ongepast en ten tweede erg makkelijk om te generaliseren.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je je daar niet druk om kunt maken dan ben je zelf ook behoorlijk ziek in je kop. Maar ja dat is de tendens van de maatschappij van tegenwoordig. Om nergens geen klote meer om te geven. Maar als er een busschauffeur door een Marokkaan wordt neergestoken staan ze te schreeuwen dat alle Marokkanen het land uitmoeten. Kijk eerst eens naar jullie zelf.
wat heeft dat met het onderwerp te maken???quote:Op woensdag 14 april 2004 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Zullen we 'm dan ook maar z'n recht op vrijheid teruggeven.
ook voor jou...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het beetje simpel dat mensen hier beginnen te zeuren over vrijheid van meningsuiting. Als extremistische moslims hier van alles roepen dan staat iedereen op de banken en moet de moskee het liefst meteen met de grond gelijk worden gemaakt. Vrijheid van meningsuiting kan nooit een excuus zijn voor alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |