Ben je gek ofzo.. als die dat zou doen zou die gelijk als z'n sociale contacten verliezen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens dan weet je waar je over praat.
Ga eerst maar ns wat studeren voordat je denkt dat iemand dom is, lulletjequote:Op maandag 16 augustus 2004 08:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
lol Hoe meer ik van je posts lees hoe dommer je lijkt.Waar slaat dat op uiterlijk gefixeerd zijn nou weer op? Alsof jij irl graag een lelijke dame wil hebben, alsof ooit iemand met een in zijn ogen lelijk persoon wilt zijn. Was een flauwekulllllllllllllll.
En over de bedoeling...ben je eigenlijk nog belachelijker"Je aftrekken op een filmpje idd?" Zou dat zo'n vreemde gedachte zijn? Heb jij nooit naar een plaatje gekeken en je daarop afgetrokken?
Die laatste zin kan ik niet eens op ingaan.Wat een opmerkingen heb je telkens, ik kan haast niet geloven dat je er echt zo over denkt, lijkt wel alsof je domme dingen roept om ff lekker te stoken.
![]()
2 van je goede vragenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of in sommige gevallen zelfs nogal smerig, bezoedelt en ranzig overkomt...?
Je aftrekken op een filmpje idd?
En jij houd alleen van trolletjes zeker.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:55 schreef kamagurka het volgende:
Oja, mensen die naakt voor hun cam staan te poseren en met hun lul uit de broek de vrouwelijke bezoeksters proberen te imponeren betichten van uiterlijk gefixeerd zijn..... be-lach-e-lijk natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Je opmerking is gewoon bespottelijk man! Niet eens het verband kunnen leggen dat je op uiterlijk gefixeerd bent (wat prima is overigens hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En jij houd alleen van trolletjes zeker.Jij houd van persoonlijkheid.
Welk woord begrijp je niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:11 schreef jojomen4 het volgende:
Het is dus geen vervanging van seks met een ander persoon maar dat heb je nu eenmaal niet elke dag in je leven en daarom probeer je jezelf te bevredigen.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:18 schreef zolTan15 het volgende:
als je het met iemand die je goed kent doet is het nog niet zo erg.. eerder spannend..
maar als je echt doelbewust mensen toevoegd voor camsex ben je zielig..
Ik begrijp je wel, maar daarmee is camsex niet anders dan losbandig seksueel leven dus. Met andere woorden: nee, ik hoef inderdaad geen meid die zich seksueel presenteert voor de cam aan een ieder die dat wenst. Maar tegelijkertijd hoef ik ook geen meid die met Jan en Alleman het bed deelt. In dat opzicht vind ik het twee dezelfde zaken. Overigens mag ik zelf wel graag kijken naar zo'n webcamsletjequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:14 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind het een vreemd substituut voor sex. Ik ontmoet liever een leuk meisje en zet de "naaktstap" vervolgens in haar of mijn slaapkamer. Ik hoef geen irl contact met iemand die zichzelf aan geile rukkende ventjes presenteerd en daaruit haar bevrediging haalt. Al is het alleen maar omdat ik de zoveelste geile lurker zou zijn in een rij van velen. Maar als jij op dat soort snollen valt, ook goed man! Zijn we uitgelult, ok?
Waarom is dat zielig?quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:18 schreef zolTan15 het volgende:
als je het met iemand die je goed kent doet is het nog niet zo erg.. eerder spannend..
maar als je echt doelbewust mensen toevoegd voor camsex ben je zielig..
Als het een lekker wijf is heb ik er niet zo'n problemen mee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:47 schreef Strakkerdepak het volgende:
camsex als een vrouw het vrijwillig voor jouw doet ok nix mis mee joh maar als ze opeens de cam aanzet terwijl jij dat niet wil dat is ziek![]()
Kun je je voorstellen dat die jongens brains hebben ter grote van een nootje? Dan is het lastig in te beelden dat anderen iets leuk vinden wat jij niet leuk vind.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig?
14/15?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Rickman_ het volgende:
Ik vind het een geweldig concept. Gegarandeerde succesformule voor een feestje bij jou thuis.
1. Maak een fake MSN account aan.
1. Ga naar www.radio538.nl en log in op de chat, als 'Kim17Cam'
2. Vraag 1x : 'Zijn er nog lekkere jongens die willen cammen?'
3. Binnen 3 seconde heb je de 3 maximale prive gesprekken
4. Wissel je fake MSN uit.
5. Draai je (eventuele) eigen webcam om
6. Zeg dat ie waarschijnlijk stuk is, maar dat hij er wel goed uitziet
7. Vragen of hij wat meer van zichzelf kan laten zien.
Je hebt nu een dikke 90% kans dat de beste jongen zich gaat lopen rukken voor de camera. Vervolgens zeg je: "Oh m'n camera doet het weer!". Je draait de camera om, en vervolgens met je gasten allemaal vrolijk zwaaien naar die rukkende gozer!
Slachtoffer van bovenstaande constructie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
14/15?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:14 schreef Rickman_ het volgende:
[..]
Slachtoffer van bovenstaande constructie?
Wat is dat toch met mensen die hun lul staan te etaleren en intelligentie? Moet je iets compenseren ofzo..? Wat voor auto rij je bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat die jongens brains hebben ter grote van een nootje? Dan is het lastig in te beelden dat anderen iets leuk vinden wat jij niet leuk vind.
Grijns, die moet ik onthoudenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Rickman_ het volgende:
Ik vind het een geweldig concept. Gegarandeerde succesformule voor een feestje bij jou thuis.
1. Verzamel alle gasten op je feestje rond de computer
2. Maak een fake MSN account aan.
3. Ga naar www.radio538.nl en log in op de chat, als 'Kim17Cam'
4. Vraag 1x : 'Zijn er nog lekkere jongens die willen cammen?'
5. Binnen 3 seconde heb je de 3 maximale prive gesprekken
6. Wissel je fake MSN uit.
7. Draai je (eventuele) eigen webcam om
8. Zeg dat ie waarschijnlijk stuk is, maar dat hij er wel goed uitziet
9. Vragen of hij wat meer van zichzelf kan laten zien.
Je hebt nu een dikke 90% kans dat de beste jongen zich gaat lopen rukken voor de camera. Vervolgens zeg je: "Oh m'n camera doet het weer!". Je draait de camera om, en vervolgens met je gasten allemaal vrolijk zwaaien naar die rukkende gozer!
Ik zal mij vrijwillig alvast aangeven.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:25 schreef Mstro het volgende:
You've been BUMBLED!
http://www.bumble.nl/comments.php?id=64_0_1_0_C
ik ook niequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf is heb ik er niet zo'n problemen mee hoor.
best goed maar a. ik heb zelf geen webcam en b. ik ga niet naar kidszenders als ik sex wil.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Grijns, die moet ik onthouden![]()
![]()
![]()
![]()
He, dat ben ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef Tiran het volgende:
Dat bumble is echt F*cking Kick!! de eerste Paulusma9@hotmail.com whahahaha
kick
O oh!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
He, dat ben ik.
En daar gaan jullie je vervolgens op rukken..?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Rickman_ het volgende:
1. Verzamel alle gasten op je feestje rond de computer
2. Maak een fake MSN account aan.
3. Ga naar www.radio538.nl en log in op de chat, als 'Kim17Cam'
4. Vraag 1x : 'Zijn er nog lekkere jongens die willen cammen?'
5. Binnen 3 seconde heb je de 3 maximale prive gesprekken
6. Wissel je fake MSN uit.
7. Draai je (eventuele) eigen webcam om
8. Zeg dat ie waarschijnlijk stuk is, maar dat hij er wel goed uitziet
9. Vragen of hij wat meer van zichzelf kan laten zien.
eeuh ik ook gehoordquote:Op maandag 12 april 2004 23:32 schreef MikeyMan het volgende:
Ow, das best geil hoor!!!
oeps... euhhh... heb ik ergens horen zeggen geloof ik...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |