-Iets waardoor hij z'n shirt niet kan uittrekkenquote:Op maandag 12 april 2004 19:30 schreef manny het volgende:
[..]
- sok-ophouders
Fout.quote:Op maandag 12 april 2004 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
-Iets waardoor hij z'n shirt niet kan uittrekken![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
"Hoe lang is ie"
Vroegen ze toch wel zeker? Bij mij wel, maar het kan zijn dat het Nederlands van mijn schoonouders toen nog niet zo sterk was en ze iets anders bedoelden.quote:Op maandag 12 april 2004 19:36 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*proestquote:Op maandag 12 april 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroegen ze toch wel zeker? Bij mij wel, maar het kan zijn dat het Nederlands van mijn schoonouders toen nog niet zo sterk was en ze iets anders bedoelden.
Dubbele gevoelens deze zomer of niet?quote:Op maandag 12 april 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Portugal.
Vul je op het stippellijntje het antwoord even in?quote:Op maandag 12 april 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vroegen ze toch wel zeker? Bij mij wel, maar het kan zijn dat het Nederlands van mijn schoonouders toen nog niet zo sterk was en ze iets anders bedoelden.
Ik had het meetlint verkeerd om gehouden, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 12 april 2004 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vul je op het stippellijntje het antwoord even in?
............
quote:Op maandag 12 april 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mitt, groeten van [afbeelding]
SLAPPE smoes hoorquote:Op maandag 12 april 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik had het meetlint verkeerd om gehouden, dus ik weet het niet.
* grist LG's verse biertje uit z'n handen en gooit 'm achterover *quote:Op maandag 12 april 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*tapt biertje voor pfaf*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |