Dat is SCHquote:Op maandag 12 april 2004 17:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuk plaatje in je sig, bluezz.
Mijn sig is sinds mijn verjaardag, geloof ik, niet meer aangepast.quote:Op maandag 12 april 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is SCH
Morgen weer wat anders
quote:Op maandag 12 april 2004 18:10 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
Ik heb de familie van m'n vriendinnetje overleeft
En ik ben goedgekeurd![]()
Ooow en Daglalalalala gefeli enzo he
Jeemig - die foto van 5 jaar geleden, dit jaar had ik een goudkleurig pakje aanquote:Op maandag 12 april 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is SCH
Morgen weer wat anders
na een jaar pasquote:Op maandag 12 april 2004 18:10 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
Ooow en Daglalalalala gefeli enzo he
Iets te drinken?quote:Op maandag 12 april 2004 18:03 schreef ErikT het volgende:* Legolas_Greenleaf is weer terug in Utrecht
Dat ik het ooit 18 jaar bij mn ouders uithield, ongelooflijk... maar ja, ze schijnen het goed te bedoelen ofzo. Ouders, t zijn net vrouwen, ik snap er geen fuck van
Sorry ik moet weer weg. Frituren en bier drinken ergens in de stadquote:Op maandag 12 april 2004 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets te drinken?
Ciao.quote:Op maandag 12 april 2004 18:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sorry ik moet weer weg. Frituren en bier drinken ergens in de stad.
Prettige avond.
Was pas de eerste keer dat ik echt de hele familie zag zeg maar, met d'r moeder en broer kan ik heel goed opschieten (wat heet, d'r broer is nou zelfs een collega van mequote:Op maandag 12 april 2004 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
na een jaar pas![]()
![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou hier nog![]()
![]()
Wat voor vragen moest je beantwoorden?quote:Op maandag 12 april 2004 18:10 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
De standaard dingen, je kent het welquote:Op maandag 12 april 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat voor vragen moest je beantwoorden?
Ga je zo even mee naar het keldertje voor de standaard dingen (je kent het wel) dan heb je 2 examens in 1 dag gehaald, ben je daar ook weer vanafquote:Op maandag 12 april 2004 19:25 schreef Vom het volgende:
[..]
De standaard dingen, je kent het wel![]()
- sok-ophoudersquote:Op maandag 12 april 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
We spelen "Kezman is jarig, ik neem voor hem mee...."
- een shirtje van Birmingham City
quote:Op maandag 12 april 2004 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je zo even mee naar het keldertje voor de standaard dingen (je kent het wel) dan heb je 2 examens in 1 dag gehaald, ben je daar ook weer vanaf![]()
Inderdaad en "Wat studeer je" en de rest van de onzinquote:Op maandag 12 april 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
"Wat doet je vader?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |