quote:Op maandag 12 april 2004 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Pas op voor loslopende terrassen
Sorryquote:Op maandag 12 april 2004 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
had je me nie eerder kunnen waarschuwen?
hehequote:Op maandag 12 april 2004 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders doet die commentator alsof ie dit voor het eerst ziet...
Yupquote:Op maandag 12 april 2004 15:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is die wedstrijd al afgelopen?
Om 15:41 mag je inderdaad wel uitgeslapen zijnquote:Op maandag 12 april 2004 15:41 schreef tuindwerg het volgende:
Dahaaaaag!
* Inquistor87 is er weer, uitgeslapen en al.![]()
Ben ook al een tijdje wakker hoor!quote:Op maandag 12 april 2004 15:42 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Om 15:41 mag je inderdaad wel uitgeslapen zijn.
Nee, maar ik voel me eindelijk weer wakker...quote:Op maandag 12 april 2004 15:45 schreef pascalheister het volgende:
uitgeslapen ben je nooit toch
Idd.quote:Op maandag 12 april 2004 15:42 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Om 15:41 mag je inderdaad wel uitgeslapen zijn.
quote:Op maandag 12 april 2004 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Dat was een lekker wandelingetje naar bioscoop en terrasje
Vanavond naar de film Gothika, geen idee wat me te wachten staat
21 Grams wil ik zelf wel heen, die moet heel goed zijnquote:De briljante en gerespecteerde psycholoog Dr. Miranda Grey (Halle Berry) is een expert in het beoordelen en behandelen van gevaarlijke, psychotische patiënten binnen de “WoordWard Vrouwen Inrichting”, waaronder ook de enorm charismatische moordenares Chloe (Penelope Cruz). Miranda’s man (Charles S. Dutton) is hoofd van de psychiatrische afdeling. Het comfortabele huwelijk en leventje van de psycholoog maken plotseling plaats voor een afschuwelijke nachtmerrie na een geheime ontmoeting met een mysterieus jong meisje!! Wanneer Miranda ontwaakt na een verschrikkelijk ongeluk, ontdekt ze dat haar man vermoord is en het bewijs regelrecht naar haar wijst. Niet in staat te bevatten dat ze zo’n wrede daad heeft begaan, treft Miranda zich opeens zelf tussen de paranoïde patiënten van de Woodward inrichting. Miranda herinnert zich niets van de betreffende gruwelnacht, ze heeft alleen korte visioenen van het raadselachtige meisje. Op steun van haar collega’s, waaronder Dr. Peter Graham (Robert Downey Jr.), hoeft ze echter niet te rekenen!! Haar beweringen onschuldig te zijn, worden door hen slechts gezien als het begin van totale gekte. De lijn tussen werkelijkheid en waanideeën blijkt flinterdun ...
In principe lust ik wel een rondje van hem.quote:Op maandag 12 april 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Goeiemiddag!
Rondje op kosten van Marco van Basten.
Goed zo!quote:Op maandag 12 april 2004 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In principe lust ik wel een rondje van hem.
quote:Op maandag 12 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Lekker weer om naar het voetbal te gaan. Vriendin ging zelfs mee, historisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |