Hehe, ok. Maar wat vind je van m'n idee van restricted subforum?quote:Op maandag 12 april 2004 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof linkse mensen beter zijn dan rechtse mensen of andersom. Die opmerking van RQ was ironisch bedoeld, zie zijn smiley maar die opmerking van Quasar lijkt serieus en dat vind ik echt een dooddoener.
Ik maak een statement tegen de cultuur van "alles zeggen wat je denkt" - en dan hoop ik op een serieuze reactie, of geen reactie. Met censuur heeft het niks van doen.
Dit gebeurt in feite al, zie de ban van pberends.quote:Op maandag 12 april 2004 18:27 schreef Xeus het volgende:
[..]
Hehe, ok. Maar wat vind je van m'n idee van restricted subforum?
Dat had ik toch net al gezegd. Ik ben er niet op voorhand op tegen, zie ook wel wat nadelen maar ik zie meer nadelen aan het huidige systeem. Verwarring dusquote:Op maandag 12 april 2004 18:27 schreef Xeus het volgende:
[..]
Hehe, ok. Maar wat vind je van m'n idee van restricted subforum?
Hehe, dat is idd zo.quote:Op maandag 12 april 2004 18:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit gebeurt in feite al, zie de ban van pberends.
Klopt, maar we zouden ook POL kunnen opheffen en dan door kunnen gaan op de FP.quote:Op maandag 12 april 2004 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik toch net al gezegd. Ik ben er niet op voorhand op tegen, zie ook wel wat nadelen maar ik zie meer nadelen aan het huidige systeem. Verwarring dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |