abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18366234
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:32 schreef motown het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het overgrote deel van Fok! zich tot het Rechtse kamp rekent.

Maar hoe zouden de uiteindelijke verhoudingen hier op het forum zijn? Laten de frontpage voor het gemak eerst maar even buiten beschouwing laten, want dat is al helemaal erg.
Ik vind dat je nu net doet alsof dat alleen voor de FOK frontpage geldt. Hoe denk jij dat de meerderheid in dit land denkt over de gevangenisstraffen? Als het op overtredingen aankomt (verkeersovertredingen daargelaten) dan is de NL bevolking zo rechts als het maar kan. In dit land is zelfs de meerderheid voor de doodstraf. Men ziet een crimineel het liefst de rest van zijn leven in de cel wegrotten ( en geef ze eens ongelijk). En als je dan de reacties leest op de frontpage dan denk ik dat dat dicht bij de werkelijkheid komt.
  maandag 12 april 2004 @ 12:57:38 #77
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18366466
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Vandaar dus dat jij meer dan 3 keer zoveel post per dag
Ja, maar jij post wat jaartjes langer dan RQ.

Ik denk dat er meer rechtse mensen actief zijn op Fok! De polls die vlak voor de laatste verkiezingen kwamen waren behoorlijk rechts gekleurd.

Mischien zijn rechtse jongeren gewoon actiever op het internet. Kijk naar de fora van de LPF, NieuwRechts, en de Puynhopen.com. Die lopen goed, terwijl de linksere fora het minder doen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 12 april 2004 @ 13:00:49 #78
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18366515
Het publieke omroepbestel gaat op de schop, stond onlangs in de volkskrant (5 april geloof ik)

Het publieke omroepbeste wordt om zeep geholpen; het moet jonger, lichter, en vooral rechtser. De kwaliteitsprogramma's die je hebt, zijn grotendeels allang verdwenen en maken nu definitief plaats voor drama op nederland 1 ipv levensbeschouwende programma's. sport en volksvermaak op nederland 2, ipv aktualiteitenrubrieken en verjonging op nederland 3 ipv 'klassieke televisie'.

Gelukkig is er nog Kopspijkers, dat is tenminste nog een stukje kwaliteitstelevisie met een glimlach.
Eigenlijk is dat pas vanaf de laatste jaren links gevonden of probeert men dat in dat hoekje te drukken, maar het is niets in vergelijking tot wat er in de jaren 80 en ook wel begin jaren 90 als gewoon werd beschouwd. Vroeger heette dat gewoon amusement.. maar ja, toen was geluk nog heel gewoon :')

De prognose dat Nederland nog rechtser en nog dommer gaat worden, is bij deze onvermijdelijk.

Vergelijk het belgische nieuws een met het NOS journaal en je begrijpt dat Nederland steeds slechtere media presenteert.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 12 april 2004 @ 16:10:02 #79
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18370079
quote:
Op maandag 12 april 2004 13:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Het publieke omroepbestel gaat op de schop, stond onlangs in de volkskrant (5 april geloof ik)

Het publieke omroepbeste wordt om zeep geholpen; het moet jonger, lichter, en vooral rechtser. De kwaliteitsprogramma's die je hebt, zijn grotendeels allang verdwenen en maken nu definitief plaats voor drama op nederland 1 ipv levensbeschouwende programma's. sport en volksvermaak op nederland 2, ipv aktualiteitenrubrieken en verjonging op nederland 3 ipv 'klassieke televisie'.

Gelukkig is er nog Kopspijkers, dat is tenminste nog een stukje kwaliteitstelevisie met een glimlach.
Eigenlijk is dat pas vanaf de laatste jaren links gevonden of probeert men dat in dat hoekje te drukken, maar het is niets in vergelijking tot wat er in de jaren 80 en ook wel begin jaren 90 als gewoon werd beschouwd. Vroeger heette dat gewoon amusement.. maar ja, toen was geluk nog heel gewoon

De prognose dat Nederland nog rechtser en nog dommer gaat worden, is bij deze onvermijdelijk.

Vergelijk het belgische nieuws een met het NOS journaal en je begrijpt dat Nederland steeds slechtere media presenteert.
Wat mij betreft wordt het aantal publieke zenders tot één of hooguit twee teruggedrongen. De rest kan op commerciële basis. Een blaatprogramma als Spijkers met koppen tot kwaliteitsprogramma bombarderen geeft aan hoe slecht of het reeds gesteld is met de nederlandse televisie. Ik zou zeggen ruimte voor teleac cursussen, documantaires en nieuwsachtergronden, wat sport en jeugdjournaal en Sesamstraat voor het volk en misschein wat cultuuruitzendingen. Amusement, pop sportpsychologisering á la Mart Smeets en soaps kunnen wat mij betreft commercieel. Ik betaal al voldoende belasting aan zaken die me niet alleen geen ruk interesseren maar die evengoed commercieel kunnen worden gebracht door RTL, SBS en verwanten.

In tijdens van financiële krapte kan er worden bezuinigd op dure hobby's van zendgemachtigden. Het is in mijn optiek beter om die gelden te besteden aan een wasmachine voor een bijstandsmoeder die er geen kan betalen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18371448
quote:
Op maandag 12 april 2004 02:19 schreef SCH het volgende:
Mijn gevoel is wel dat Fok een jaar of drie geleden veel 'linkser' was dan nu. Toen ik anderhalf jaar geleden weer terugkwam op Fok schrok ik me eerst een hoedje.

Ik denk dat Fok over het algemeen iets rechtser is dan de maatschappij. Het "zeg wat je denkt en denk wat je zegt enz." - gehalte is vrij groot. Drie jaar geleden waren er niet veel mensen die zo scholden op islamieten en op marokkanen, dat werd ook niet getolereerd. Toch waren er wel heel kritische gesprekken. Nu is dat vrij standaard geworden, en dat is voor mijn gevoel wel iets van verrechtsing.
Links heeft idd iets weg van censuur terwijl rechts kritisch is op bepaalde zaken.
pi_18371513
beta's zijn vaker rechts dan alpha's. Er komen hier meer beta's (hangen vaker achter de computer) dus ik denk dat de verhouding ongeveer 40 links - 60 rechts is. Maar misschien ook niet.
pi_18371530
quote:
Op maandag 12 april 2004 17:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Links heeft idd iets weg van censuur terwijl rechts kritisch is op bepaalde zaken.
wereldpolitiek gezien niet.
pi_18371664
quote:

[..]

...dus....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 12 april 2004 @ 17:33:31 #84
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18371760
In [Politieke identiteit] Test jezelf te zien is de meerderheid van de mensen op dit subforum links te noemen.
pi_18371830
quote:
Op maandag 12 april 2004 17:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In [Politieke identiteit] Test jezelf te zien is de meerderheid van de mensen op dit subforum links te noemen.
Dat is een Amerikaanse test....daar is wat voor ons rechts en conservatief is de norm. In hun ogen zijn "wij" links.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 12 april 2004 @ 17:54:17 #86
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_18372261
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Vandaar dus dat jij meer dan 3 keer zoveel post per dag

Ik werk trouwens minimaal 70 uur per week, maar kan tijdens het kantoorwerk door ook makkelijk wat i-netten.
Minimaal 70 uur in de week, toemaar! Hoeveel dagen werk je dan?

7 keer 10 uur per dag?
6 keer 11,5 uur per dag?
5 keer 14 uur per dag?

Of overdrijf je misschien een beetje en tel je ook je reisuren er bij op?
Ikzelf werk ook best hard maar haal toch meestal niet meer dan 60 uur in een erg hectische week, en dat is ook meer dan genoeg. Ook in mijn kennissenkring zijn er mensen die ongelooflijk hard werken en geen prive meer hebben, maar niemand heeft een minimum van 70, hooguit een sporadisch maximum van 70 uur.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_18372371
Misschien is 'ie minister, MOVO Hij woont in ieder geval in Den Haag
pi_18372546
Imo moeten ze gewoon van POL (of ernaast) een restricted forum maken, en alleen mensen toelaten die inhoudelijk en met bronnen kunnen discussieren. Scheelt een hoop gezeik en users die alleen maar lopen stoken en scheeuwen.
"Common sense is not so common" - Voltaire
pi_18372679
quote:

[..]

Wat een dooddoener zeg.
pi_18372704
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een dooddoener zeg.
Rechts is moreel superieur, dat wist je toch wel
pi_18372730
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:08 schreef Xeus het volgende:
Imo moeten ze gewoon van POL (of ernaast) een restricted forum maken, en alleen mensen toelaten die inhoudelijk en met bronnen kunnen discussieren. Scheelt een hoop gezeik en users die alleen maar lopen stoken en scheeuwen.
Iets in die geest, het Keldertje maar dan anders zeg maar
pi_18372735
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Rechts is moreel superieur, dat wist je toch wel
Er is meestal weinig sociaals te bekennen bij 'links'.
  maandag 12 april 2004 @ 18:18:58 #93
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_18372754
Ik ben redelijk links.

(en trots!)
feest
pi_18372771
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:18 schreef Xeus het volgende:

[..]

Ja, rechts is moreel superieur

dus.
pi_18372777
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Iets in die geest, het Keldertje maar dan anders zeg maar
Het lijkt me wel een goed idee, het niveau zal zeker aardig stijgen enzo, word denk ik wel leuk.

Niet voor niets:
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter." -- Winston Churchill
pi_18372793
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, rechts is moreel superieur

dus.
Vertel maar waarom.
pi_18372827
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:18 schreef Xeus het volgende:
Wat een onzin, alsof linkse mensen beter zijn dan rechtse mensen of andersom. Die opmerking van RQ was ironisch bedoeld, zie zijn smiley maar die opmerking van Quasar lijkt serieus en dat vind ik echt een dooddoener.

Ik maak een statement tegen de cultuur van "alles zeggen wat je denkt" - en dan hoop ik op een serieuze reactie, of geen reactie. Met censuur heeft het niks van doen.
pi_18372861
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een dooddoener zeg.
Nou ja, dat maak ik op uit je eigen tekst. Ik verzin het niet.
pi_18372885
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Nou ja, dat maak ik op uit je eigen tekst. Ik verzin het niet.
Een Marokkaanse wethouder een geitenneuker noemen vind jij kritisch, en als je dat niet doet heeft dat iets weg van censuur?
pi_18372896
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:20 schreef Xeus het volgende:

[..]

Vertel maar waarom.
Omdat rechtse mensen realisten zijn, die wereldwijs zijn en zien dat Kopspijkers de as van het kwaad is in de strijd tegen het rode gevaar.

Links daarentegen, ligt tot 12.00 uur op bed en gaat dan bomen knuffelen op kosten van de staat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')