Wat moeten we offeren?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:38 schreef Leshy het volgende:Jari
Hij verdient geen standbeeld.
Hij verdient een tempel.
Victor Sikora.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:50 schreef Againzender het volgende:
Wat moeten we offeren?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:25 schreef JaWi het volgende:
Lichtelijk offtopic... Maar ik ben op zoek naar filmpjes van het afscheid van litmanen (en blind).
Heb het wel op video, maar die is beetje verrot![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Probeer het eens op een Ajax-site.
ik dacht dat ik wat had, maar kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Iemand?
Richard Witschge, vorig jaar rond deze tijd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:57 schreef The_Coach het volgende:
De brief van Jari., wie doet dat nog in het hedendaagse voetbal, schitterende actie.
![]()
Des al niet te min.... "En die relatie zal, ook nu ik niet meer bij mijn cluppie speel, nooit veranderen"quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:28 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Richard Witschge, vorig jaar rond deze tijd.![]()
![]()
En dit zegt de man die al jaren Steven Gerrard aanmoedigt.quote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Een doodschop is "lekker". Wat een typische F'noord proletenpraat.
Steven geeft geen doodschoppen. Hij speelt gewoon fanatiek.quote:Op woensdag 14 april 2004 09:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
En dit zegt de man die al jaren Steven Gerrard aanmoedigt..
Volgens sportweek.nl.quote:Koeman lonkt naar Bergkamp
Ronald Koeman hoopt Dennis Bergkamp over te halen zijn loopbaan bij Ajax af te sluiten, zo meldt de coach in Sportweek. De 34-jarige Bergkamp gaf eerder te kennen zijn loopbaan alleen bij Arsenal met een jaar te willen verlengen, maar trainer Arsčne Wenger ziet voor de aanvaller het komende seizoen alleen nog een rol als invaller.
quote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erg lomp, maar geen rood waard.
Heb je Arsenal een beetje gevolgd dit jaar?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:33 schreef Inquistor87 het volgende:
Agh ja, Bergkamp zit vaak op de bank en speelt pas tegen het einde van de wedstrijd (80e minuut). Dus misschien.
Het zal wel minder worden anders kan hij het net zo goed niet zeggen...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Heb je Arsenal een beetje gevolgd dit jaar?
Bergkamp speelt vaak en meestal ook nog de belangrijkste wedstrijden. Wenger heeft gezegd dat hij voor volgend jaar rekening moet houden met een bijrol, maar dat moest hij de afgelopen 2 jaar ook al...
Wenger zegt het uit voorzorg, maar als Bergkamp zo speelt als dit seizoen, zal hij toch echt met grote regelmaat zijn wedstrijdjes meepakken. Hij heeft eerder aangegeven dat hij een wereldstad als Londen niet graag in te ruilen voor een buitenwijk of voorstad van Amsterdam en dat kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef F1Bas het volgende:
Het zal wel minder worden anders kan hij het net zo goed niet zeggen...
Ik wou bijna zeggen dan vliegt ie toch ff heen-en-weerquote:Op woensdag 14 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wenger zegt het uit voorzorg, maar als Bergkamp zo speelt als dit seizoen, zal hij toch echt met grote regelmaat zijn wedstrijdjes meepakken. Hij heeft eerder aangegeven dat hij een wereldstad als Londen niet graag in te ruilen voor een buitenwijk of voorstad van Amsterdam en dat kan je hem niet kwalijk nemen
Ik las het bericht ook en kon er alleen maar een beetje om glimlachen. Het komt eerlijk gezegd een beetje over van Koeman om een soort 'goodwill' te vinden bij de supporters, want hij weet volgens mij donders goed wat Bergkamps gedachten hierover zijn (al een hele lange tijd) en hij weet ook dat de Ajax-supporters dit natuurlijk wel erg graag zouden willen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wenger zegt het uit voorzorg, maar als Bergkamp zo speelt als dit seizoen, zal hij toch echt met grote regelmaat zijn wedstrijdjes meepakken. Hij heeft eerder aangegeven dat hij een wereldstad als Londen niet graag in te ruilen voor een buitenwijk of voorstad van Amsterdam en dat kan je hem niet kwalijk nemen
Ik denk dat geen een psv'er hier een probleem mee zou hebben...maar als ie naar Nederland terug gaat(wat ik niet denk) dan zal hij denk ik wel voor Ajax kiezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:39 schreef BZ het volgende:
Denk dat Bergkamp volgend jaar gewoon nog in London voetbalt, of is het misschien iets voor PSV. Hij heeft tenslotte een Ajax-historie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |