voorJari mag datquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Da's het Liverpool-lied....
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:41 schreef Doc het volgende:
[..]
voorJari mag dat
Dat zeg ik dus:voor Jari mag datquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
YNWA is net zo aan LFC verbonden als Hand in jhand... aan Feyenoord
Kan niet. Het gevoel is nooit hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:50 schreef tha_dark het volgende:
Als Jari geen groots afscheid wil dan moeten wij dat respecteren maar als het aan mij ligt krijgt hij nog 1x een (zo mogelijk) nog mooier afscheid als toen in 1999.
Jari
Dat vind ik wel een positieve actie!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Mitea contract verlengd tot 2007.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Mwah, tegen Milan in Triëst was ie ook niet verkeerd bezig.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ik stel voor dan een standbeeld dat een fraaie pass geeft, maar tegelijkertijd ook een blessure heeft. Dat is treffend.
Ik kan me van die wedstrijd met name Davids herinneren.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Z'n beste wedstrijd was tegen Panathinaikos uit.
Met Davids heb dat juist met Dortmund uit. Speelde ie als laatste man zoals Blind dat deed. Stak regelmatig het veld over.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan me van die wedstrijd met name Davids herinneren.
Ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Maar Litmanen met twee doelpunten
Dat was inderdaad een beste wedstrijd, Rijkaard had toen nog een brief opgesteld die Van Gaal heeft voorgelezen voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Z'n beste wedstrijd was tegen Panathinaikos uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |