abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18447511
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:49 schreef superjoden het volgende:
[..]

'Ik moet afwachten wat Maxwell gaat doen. Verlaat hij Ajax en zegt Koeman dat ik voluit de kans zal krijgen als linksback, dan blijf ik. Ajax is een fantastische club, ik wil hier eigenlijk niet weg. Maar als ik volgend seizoen weer op de bank beland, is het 't best dat ik een andere club zoek.'

Verhuurd wil Van Damme liever niet worden. 'Negen van de tien spelers die door Ajax uitgeleend worden, keren niet meer terug naar Ajax. Dan ben je verloren voor de top.' Alleen een tijdelijk verblijf bij een zeer ambitieuze club, ziet Van Damme als tussenoplossing. Zoals Anderlecht, dat volgens berichten in Belgische media van plan is de international te huren. 'Als zij me een jaartje willen huren, zou ik er niks op tegen hebben.'

[..]
Als Maxwell volgend jaar blijft kan hij inderdaad beter verhuurd worden. Dan wel aan een redelijke club, bijvoorbeeld Anderlecht. Ik denk ook dat hij best een topper kan worden, maar hij zit nu een beetje weg te roesten op de bank, dat is jammer.
...drop it like it's hot...
pi_18447990
Als linksback zie ik niet echt een grote toekomst voor hem voor me. daarvoor heeft hij te weinig techniek en een te slechte voorzet.
Ik zie hem liever in het centrum en daar is hij denk ik ook meer geknipt voor.
pi_18450059
Van Damme moet gewoon gaan. Is geen Ajacied.

Overigens leuke lijstjes. Ik ben wel de grootste Sneijder-adept merk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18451157
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Van Damme moet gewoon gaan. Is geen Ajacied.
ik vind van damme ook niet echt een ajacied... veel te statisch, te weinig techniek.
Tegen groningen kwam ie erin en toen het 1-1 stond brak ie door over links... het enige wat ie deed is achter zich kijken en de bal weer naar achter terug spelen...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18451219
Jelle is een noeste werker, die niet zou misstaan bij Lokeren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18451398
2-3 verloren van het Sprookjesbos elftal, in de efteling.
Spelen die niet in de leauge van AC Fok! United?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18451468
Jong Ajax gewonnen van Jong Feyenoord: 3-1

2 x Daniël de Ridder
1 x Ryan Babel

Feyenoord speelde met: v Persie, de Nooijer, Lazovic, Swets en Acuna.
Ajax met: Stekelenburg, Mitea, Obodai, de Ridder en Vermaelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18451479
Op dezelfde dag dat Ajax kampioen wordt zal de huldiging op het Leidseplein plaatsvinden. De gemeente Amsterdam heeft dit vandaag bekendgemaakt. Waar de huldiging plaats zal vinden is nu bekend, het is alleen nog de vraag wanneer. Aanstaande zondag is alleen een mogelijkheid als NEC in Eindhoven voor een stuntje zorgt en PSV weet te verslaan. Ajax moet dan wel RBC verslaan, maar gezien de ongeslagen status in de ArenA en het kwaliteitsverschil hoeft dat geen probleem te zijn. Mocht NEC niet weten te winnen, dan zal de huldiging een week later plaatsvinden, als Ajax de uitwedstrijd tegen datzelfde NEC weet te winnen.
pi_18451568
De BBC meldt dat de FIFA officieel heeft laten weten dat Ajax nog 300.000 euro moet betalen aan het Egyptische Zamalek als opleidingskosten in verband met de transfer van Mido van AA Gent naar Ajax. De 300.000 euro is 5% van de 6 miljoen euro die Ajax destijds aan AA Gent betaalde. Volgens de transferregels moeten clubs bij transfers een deel van de transfervergoeding afstaan aan clubs die de spelers tot hun 23ste hebben opgeleid. Zamalek maakte daar bij de FIFA nu dus met succes aanspraak op. Een percentage van de transfersom van de overgang van Mido van Ajax naar Olympique Marseille zal overigens van de kant van de Fransen moeten komen, daar gaat de Egyptische club nu achteraan. De transfer van Mido van Gent naar Ajax stamt nog uit het begin van de nieuwe regels
pi_18452536
Jong Ajax heeft de 'kleine Klassieker' met 3-1 gewonnen. Daniël de Ridder was met twee treffers de gevierde man bij de Ajacieden. Hij opende de score, waarna Robin van Persie namens Feyenoord de gelijkmaker achter Maarten Stekelenburg schoot. In de tweede helft moest Feyenoord al na acht minuten met tien man verder, bracht De Ridder Ajax weer aan de leiding en tilde invaller Ryan Babel Ajax naar 3-1. Na afloop waren er ongeregeldheden doordat veel mensen het veld opkwamen.
pi_18455295
omdat ik deze opmerking niet gepast vond in het topic over die rellen, plaats ik hem maar even hier

Mocht De Ridder zich idd zo heldhaftig hebben opgesteld, dan stijgt hij heel erg in mijn aanzien, jammer dat het op deze manier moest gebeuren. Ik had altijd het idee dat het een zielig aanstellertje was, maar hij heeft hier lef getoond op een manier die niet iedereen laat zien, hulde
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 april 2004 @ 23:03:49 #287
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18455577
Mmm, hoe zit het met het kampioensfeest? Weet wel zeker dat er een groep Feyenoorders naar A'dam zal komen dan....
pi_18455579
Was de Ridder de enige die wat deed?
pi_18455616
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mmm, hoe zit het met het kampioensfeest? Weet wel zeker dat er een groep Feyenoorders naar A'dam zal komen dan....
Die zullen wel opgevangen worden door de ME
  donderdag 15 april 2004 @ 23:05:39 #290
82560 Ruud_Gullit
pi_18455634
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Die zullen wel opgevangen worden door de ME
Dan is het ws al te laat
  donderdag 15 april 2004 @ 23:07:15 #291
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_18455683
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Was de Ridder de enige die wat deed?
Vast niet.

Marco van Basten en Van 't Schip schenen sowieso (ook) in te grijpen...
pi_18455711
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Dan is het ws al te laat
Ik kan me toch wel voorstellen dat de gemeente dat feest nu liever niet in de binnenstad wil hebben, maar als ze willen vinden ze elkaar toch wel.
Ik heb gemengde gevoelens t.o.v. de straf. Aan de ene kant is het jammer als je de normale supporter nu ook straft, maar op die manier bevorder je misschien wel dat dit soort groepen steeds meer geïsoleerd raken en op een stuk minder sympathie kunnen rekenen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18456406
1 ding is vandaag ook al weer zeker speed , van persie dus noooooit naar ajax
mmmmja
  donderdag 15 april 2004 @ 23:36:04 #294
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_18456496
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Dan is het ws al te laat
ze zijn welkom hoor.

Het slaan van spelers vond ik wel triest vanavond.

Alhoewel bij v Persie kan ik het me voorstellen
pi_18456993
Tis weer bewezen hoe een laf k*nkervolk jullie zijn, dit zal zeker een staartje krijgen. Zal een gezellige finale worden om de Amstel Malt cup.
  vrijdag 16 april 2004 @ 00:01:49 #296
82560 Ruud_Gullit
pi_18457146
Uhm... Luni : iedereen hier keurt het af, dus met wie bedoel je 'jullie'?
  vrijdag 16 april 2004 @ 00:17:39 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18457488
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:54 schreef Luni het volgende:
Tis weer bewezen hoe een laf k*nkervolk jullie zijn, dit zal zeker een staartje krijgen. Zal een gezellige finale worden om de Amstel Malt cup.
Als je wat beter zou lezen zou je kunnen zien dat op een enkele randdebiel na (die overogens voornamelijk in het Feyenoord topic post) iedereen het afkeurt en iedereen tegen "wraakakties" is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_18457533
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:36 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Alhoewel bij v Persie kan ik het me voorstellen
Ik niet, zoiets doe je gewoon niet punt uit geen discussie mogelijk.
pi_18457666
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je wat beter zou lezen zou je kunnen zien dat op een enkele randdebiel na (die overogens voornamelijk in het Feyenoord topic post) iedereen het afkeurt en iedereen tegen "wraakakties" is.
Het spijt me zeer, maar ik vond het hierboven doorgestreepte gedeelte van je post niet echt relevant, niet erg reeel en al zeker niets toevoegen. Dat wilde ik gewoon even kwijt.
pi_18458063
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:26 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar ik vond het hierboven doorgestreepte gedeelte van je post niet echt relevant, niet erg reeel en al zeker niets toevoegen. Dat wilde ik gewoon even kwijt.
Zeg dat (het niet doorgestreepte gedeelte) dan ook even tegen de randdebielen in het f'noord-topic, dan kunnen we gewoon weer rustig verder. Dit soort dingen heeft niets met voetbal van doen Zielig...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')