Als Maxwell volgend jaar blijft kan hij inderdaad beter verhuurd worden. Dan wel aan een redelijke club, bijvoorbeeld Anderlecht. Ik denk ook dat hij best een topper kan worden, maar hij zit nu een beetje weg te roesten op de bank, dat is jammer.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
'Ik moet afwachten wat Maxwell gaat doen. Verlaat hij Ajax en zegt Koeman dat ik voluit de kans zal krijgen als linksback, dan blijf ik. Ajax is een fantastische club, ik wil hier eigenlijk niet weg. Maar als ik volgend seizoen weer op de bank beland, is het 't best dat ik een andere club zoek.'
Verhuurd wil Van Damme liever niet worden. 'Negen van de tien spelers die door Ajax uitgeleend worden, keren niet meer terug naar Ajax. Dan ben je verloren voor de top.' Alleen een tijdelijk verblijf bij een zeer ambitieuze club, ziet Van Damme als tussenoplossing. Zoals Anderlecht, dat volgens berichten in Belgische media van plan is de international te huren. 'Als zij me een jaartje willen huren, zou ik er niks op tegen hebben.'
[..]
ik vind van damme ook niet echt een ajacied... veel te statisch, te weinig techniek.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Van Damme moet gewoon gaan. Is geen Ajacied.
Die zullen wel opgevangen worden door de MEquote:Op donderdag 15 april 2004 23:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mmm, hoe zit het met het kampioensfeest? Weet wel zeker dat er een groep Feyenoorders naar A'dam zal komen dan....
Dan is het ws al te laatquote:Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zullen wel opgevangen worden door de ME
Vast niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Was de Ridder de enige die wat deed?
Ik kan me toch wel voorstellen dat de gemeente dat feest nu liever niet in de binnenstad wil hebben, maar als ze willen vinden ze elkaar toch wel.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dan is het ws al te laat
ze zijn welkom hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dan is het ws al te laat
Als je wat beter zou lezen zou je kunnen zien dat op een enkele randdebiel na (die overogens voornamelijk in het Feyenoord topic post) iedereen het afkeurt en iedereen tegen "wraakakties" is.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:54 schreef Luni het volgende:
Tis weer bewezen hoe een laf k*nkervolk jullie zijn, dit zal zeker een staartje krijgen. Zal een gezellige finale worden om de Amstel Malt cup.
Ik niet, zoiets doe je gewoon niet punt uit geen discussie mogelijk.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Alhoewel bij v Persie kan ik het me voorstellen![]()
Het spijt me zeer, maar ik vond het hierboven doorgestreepte gedeelte van je post niet echt relevant, niet erg reeel en al zeker niets toevoegen. Dat wilde ik gewoon even kwijt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wat beter zou lezen zou je kunnen zien dat op een enkele randdebiel na (die overogens voornamelijk in het Feyenoord topic post) iedereen het afkeurt en iedereen tegen "wraakakties" is.
Zeg dat (het niet doorgestreepte gedeelte) dan ook even tegen de randdebielen in het f'noord-topic, dan kunnen we gewoon weer rustig verder. Dit soort dingen heeft niets met voetbal van doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:26 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar ik vond het hierboven doorgestreepte gedeelte van je post niet echt relevant, niet erg reeel en al zeker niets toevoegen. Dat wilde ik gewoon even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |