quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat een leuk gezwiebel allemaal zeg
Waar is het topic met de lijst van ja ik kom? Die is er nu toch al wel toch??
![]()
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
Als er ook iemand komt die ik ken, dan kom ik misschien ook
Dan ga ik je mannetje wel overhalen en neem ook mijn mannetje meequote:Op woensdag 14 april 2004 00:50 schreef defender het volgende:
Ik ga er zeker heen. Heel misschien mijn mannetje ook, maar die twijfelt nog.
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:50 schreef defender het volgende:
Ik ga er zeker heen. Heel misschien mijn mannetje ook, maar die twijfelt nog.
*Voorlopig resultaat afwachtquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:12 schreef just me het volgende:
:
[..]die is er nog niet, wordt aan gewerkt
quote:Op maandag 12 april 2004 21:08 schreef febster het volgende:
Ik neem aan dat de Veemarkthalen weg straat ding rond die tijd ook weer open ligt zodat het dus een crime is om daar te komen![]()
?
Nee, jij komt gewoon.quote:Op woensdag 14 april 2004 02:55 schreef Brennie het volgende:
Leuk idee![]()
Ik ga er es ff rustig over nadenken of ik ga
lijkt me leuk als jij ook komt!!quote:Op woensdag 14 april 2004 02:55 schreef Brennie het volgende:
Leuk idee![]()
Ik ga er es ff rustig over nadenken of ik ga
ik dus ookquote:Op woensdag 14 april 2004 01:50 schreef Mayhem het volgende:
Ik overweeg serieus om er heen te gaan!
Na een paar keer telefonisch contact met Tara ben ik maar in een taxi gesprongen die er vrij lang over gedaan heeft, maar uiteindelijk toch geredquote:Op woensdag 14 april 2004 02:33 schreef Stranger het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat me weer leiden door opa.. een uur rondzwerven op utrecht centraal om vervolgens een compleet verkeerde bus in te stappen waardoor we zeker 3 kilometer moeten lopen, dat is natuurlijk wel iets dat je voor een tweede keer wilt meemaken.
Ik heb er minder dan 10kquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:40 schreef prinsrob het volgende:
Ik heb het in m'n agenda gezet, lijkt me wel leuk. Nu hopen dat er nog wat meer volk komt dat minder dan 10k posts heeft :-).
Mike en PR slapen in de #wannabecrew -trekkershut, dus die zijn er echt wel, van -B- vrees ik dat ie niet komt en GizartFRL komt echt wel opdagen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:57 schreef defender het volgende:
Ik mis er nog een heleboel in dit topic. Mike, Private_Ryan, -B-, GizartFrl enz
Dat klinkt goed ! En ik zal -B- wel vragenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mike en PR slapen in de #wannabecrew -trekkershut, dus die zijn er echt wel, van -B- vrees ik dat ie niet komt en GizartFRL komt echt wel opdagen.
Het wordt een waar partijtjequote:Op woensdag 14 april 2004 21:02 schreef defender het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ! En ik zal -B- wel vragen
Is er aan dat laatste niks te doen ? Heb een grote collectie goede muziek hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het wordt een waar partijtje
Bier, sex, slechte muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |