Ik wel, jij? De vergelijking is zeer terecht. In dat opzicht is zelf bepalen om een moord te plegen zelfs een goede vergelijking.quote:Op maandag 12 april 2004 00:01 schreef nein het volgende:
[..]
wow
zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten zeker?
Als jij DAT met elkaar durft te vergelijken ben je wel ERG ziek in je hoofd.
Nog nooit van respect voor je medemens gehoord?
*las dit berichtje later*quote:Op zondag 11 april 2004 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
En ik word ook zo moe van dat gezeik over argumentatie. Niet alles behoeft argumentatie. Het kan je ook sieren om gewoon traditie in ere te houden. Als je alleen maar nut nastreeft ben je wat mij betreft weer een primitieve mens zoals miljoenen jaren geleden. Nou, lekker dan.
Dat is waar, maar dan nog kun je daar de kerk de schuld niet van geven. Je hebt de mogelijkheid om van de opbrengsten te genieten, zonder er zelf aan bij te dragen. Dat is waar het om gaat.quote:Op maandag 12 april 2004 00:01 schreef Ache-T het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niets te geven, maar jij wilt bij de rest van de kerk toch een goede reputatie hebben Dat weet ik zeker
Ah, kijk, hier zat ik al op te wachten. Onzinnig argument dit. Doe jij alles wat de wet je voorschrijft? Hoe denk jij over een snelheidslimiet van 120km/u? Is wettelijk geregeld.quote:Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef sebaz het volgende:
Oké, winkelen is niet voor de wet verboden en iemand molesteren wel....nu goed?
en als ik nu zin heb om jou te kwetsen? hoe zou jij dat vinden???quote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als ik nu zelf wil bepalen om iemand te kwetsen?
ben je dan geen profiteur?quote:Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog kun je daar de kerk de schuld niet van geven. Je hebt de mogelijkheid om van de opbrengsten te genieten, zonder er zelf aan bij te dragen. Dat is waar het om gaat.
En jij durft mij te betichten van valse vergelijkingen? Hahahahahahaha. Er is namelijk wel een groot verschil tussen feiten en ethiek.quote:Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef nein het volgende:
[..]
*las dit berichtje later*
![]()
1+1=4
neem je dat ook zomaar maar aan van je leraar?
Zonder beargumentatie?
*stuurt je door naar psychiater*
Als het om mensen gaat wel ja, als het om mezelf gaat vind ik het weer anders.quote:Ah, kijk, hier zat ik al op te wachten. Onzinnig argument dit. Doe jij alles wat de wet je voorschrijft? Hoe denk jij over een snelheidslimiet van 120km/u? Is wettelijk geregeld.
de wet om te voorkomen dat jij iemand molesteerd zonder gevolgen is er om iemand te beschermen! de snelheidslimiet ook!quote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ah, kijk, hier zat ik al op te wachten. Onzinnig argument dit. Doe jij alles wat de wet je voorschrijft? Hoe denk jij over een snelheidslimiet van 120km/u? Is wettelijk geregeld.
Ja, in feite wel. Maar dat doet niets af, aan het principe.quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef u2petre het volgende:
ben je dan geen profiteur?
Hmm, dus jij hebt echt geen respect voor je medemens. Lekker is datquote:Op maandag 12 april 2004 00:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wel, jij? De vergelijking is zeer terecht. In dat opzicht is zelf bepalen om een moord te plegen zelfs een goede vergelijking.
Open daar maar een ander topic over ofzo...dit is alleen maar vanzelfsprekendquote:Op maandag 12 april 2004 00:07 schreef FuifDuif het volgende:
En als we dan allemaal zo geil zijn op argumentatie. Waarom mag je een medemens niet zonder respect behandelen? Geef daar eens een argument voor.
Dus als er weer een wet zou komen die winkels verplicht op zondag gesloten te zijn, dan zou je daar geen problemen mee hebben?quote:Op maandag 12 april 2004 00:07 schreef u2petre het volgende:
[..]
de wet om te voorkomen dat jij iemand molesteerd zonder gevolgen is er om iemand te beschermen! de snelheidslimiet ook!
Kijk eens aan. Daar komt het 'argument'. Waarom is het vanzelfsprekend? Leg maar eens uit dan.quote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef sebaz het volgende:
[..]
Open daar maar een ander topic over ofzo...dit is alleen maar vanzelfsprekend![]()
![]()
dus als we allemaal gaan profiteren komt alles goed en doen we niks fout???!quote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, in feite wel. Maar dat doet niets af, aan het principe.
Ik snap niet wat dat te maken heeft met koopzondagen hoor. Je hoort bij een gemeenschap en je doneert aan die gemeenschap.quote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef u2petre het volgende:
dus als we allemaal gaan profiteren komt alles goed en doen we niks fout???!![]()
als die door de overgrote meerderheid wordt gesteunt, warom niet? maar nederland is te liberaal om dat nog terug te draaienquote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus als er weer een wet zou komen die winkels verplicht op zondag gesloten te zijn, dan zou je daar geen problemen mee hebben?
Je had t over argumenten, bijdehandje. Niet over feiten en ethiek.quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En jij durft mij te betichten van valse vergelijkingen? Hahahahahahaha. Er is namelijk wel een groot verschil tussen feiten en ethiek.
Omdat dat de sociale omgansvorm is die we hebben gekozenquote:Op maandag 12 april 2004 00:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wacht met smart op het antwoord op de vraag:
Waarom is het respecteren van je medemens zo vanzelfsprekend? Dat bepaal ik toch zelf? Net zoals ik kennelijk alles zelf moet bepalen?
Als ik het zou moeten uitleggen, is het niet meer vanzelfsprekend hé?quote:Kijk eens aan. Daar komt het 'argument'. Waarom is het vanzelfsprekend? Leg maar eens uit dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |