quote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
Doe maar snel kopieren en plakken
quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Tommie? Poe Hee!!quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Idril-2 het volgende:
Ik wilde zo graag Tommie zijn. Tommie
Eigenlijk hoopte ik altijd al dat ik Tommie uit Sesamstraat zou zijn.
Zelfs onze hond heb ik 'ooit' Tommie genoemd ...
Oh ja enallemaal!
ach ja laat ik ook is wijvig doen![]()
Fijn voor je, maar ik ga m'n teringbende afwassen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
not that I'm bored or anything... it's just that I'm really really really bored
sorry voor je c/p beau.quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef LeBeau het volgende:*copy paste* :
Bah, Waxxje heeft niks anders dan pure chocola? Ik hoef ook alleen maar melk.Dan mag hij zelf z'n ei maar gaan zoeken. Hij's blond, dus dat kan nog een uitdaging worden.
quote:Op zondag 11 april 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
mmmmmmmmmja hai
Ach het was geen moeite, gewoon een keer of wat terugklikken.quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry voor je c/p beau.
maar hier dus verder... als ie nog komt.
Owja...Peking Eend...Kzit nu tegen sexy Chazia Mourali aan te starenquote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
nog 10 minuten of iets meer, en dan is Peking Express weer bezig!
Ik vind het niet echt mooie mensen. Volgens mij zien wij (kapsones-alert) en een paar mensen in de homotopic er beter uitquote:Op zondag 11 april 2004 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.reddekindertelevisie.nl/zoop/
geile mensjes...
Nederlands wanproduct weer. Mooie mensen zetten ze op het beeldscherm, alleen omdat ze knap zijn want acteren kunnen ze niet, het verhaal is te debiel voor woorden, en het is weer een productie van die Costa-mongool die ze op mogen knopen van mijn part aangezien hij de markt overspoelt met de meest zinloze rotzooi.
Ze zien er vooral erg... nep uit. Heel erg gemaakt voor de televisie zeg maar. Vooral dat haar.quote:Op zondag 11 april 2004 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt mooie mensen. Volgens mij zien wij (kapsones-alert) en een paar mensen in de homotopic er beter uit
TV is statisch. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 11 april 2004 20:30 schreef LeBeau het volgende:
Ze zien er vooral erg... nep uit. Heel erg gemaakt voor de televisie zeg maar. Vooral dat haar.
Je brengt het allemaal erg leuk hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
TV is statisch. Dan krijg je dat..
Sarcasme is okay.quote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef LeBeau het volgende:
Je brengt het allemaal erg leuk hoor.
*aandelen koop*quote:Op zondag 11 april 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga weer even bellen![]()
ook in air canadaquote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*aandelen koop*
Ach, het hoort erbij.quote:Op zondag 11 april 2004 21:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Gourmetten is niet hip
Joa noow, ik bun d'r veurbeej e'reden, moar ik he' we' waddandes te doe-ne dan noar vuur kiek'n en zoep'nquote:Op zondag 11 april 2004 20:18 schreef Idril-2 het volgende:
[..]Waxxje
![]()
Vanoavend poasvuur'n ja?
quote:Op zondag 11 april 2004 22:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi Hoi allemaal
Lieve mamma Idril en Waxje, willen jullie niet zo raar praten? Ik snap er niks vanquote:Op zondag 11 april 2004 22:28 schreef Idril-2 het volgende:
Heb ik weer dat ik niet zeg tegen wie. Najah,en
allemaal!
Blubje? Op tied noar bed toe goan?
quote:Op zondag 11 april 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
*Ook accentloos is*
Nou ja, niet meer als anders
Nouw een stuk beter dan zaaahterdahaaaagquote:Op zondag 11 april 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
hahahahaha hartelijk zondag hahahahaha, danku, danku, hahahahahaha hartelijk zohohohonnnndag!!!!
Hoe is het met jullie???
Mamma has long since gone to sleep, my dear.quote:Op zondag 11 april 2004 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lieve mamma Idril en Waxje, willen jullie niet zo raar praten? Ik snap er niks van
i don't want nobody babeeeyquote:Op zondag 11 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
i fi cant have youuuu...i dont want nobody baby ahhh oooow!
haha nee gewoon ff een disco revival op mijn WMPquote:Op zondag 11 april 2004 22:35 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
i don't want nobody babeeey
if i can't have you
ahahaaaah aah
saturday night fever?
Wat uitleggen Blubney?quote:Op zondag 11 april 2004 22:38 schreef blublub het volgende:niemand die het me wil uitleggen
quote:Op zondag 11 april 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
Nou Blubje, ik zeg bijv. gigantisch of gretig, graag, gegaan of gegoochel anders dan Biefje doet
Ik ouwehoer alleen maar zinloosquote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef Idril-2 het volgende:
[..]Markie-Mark!
Kom je ook zinloos ouwehoeren?
Sla maar een hoofdstukje over, Blubjequote:Op zondag 11 april 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
ik snap t weer niet. HOU OP!
Ja, nu snap ik het ook niet meer.quote:Op zondag 11 april 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
ik snap t weer niet. HOU OP!
maar ik zeg dat ik t niet volg dan moet ie t niet nog erger gaan maken door nog iets onbegrijpelijkers te zeggenquote:Op zondag 11 april 2004 22:43 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Sla maar een hoofdstukje over, Blubje
Het ging toch nergens over
quote:Op zondag 11 april 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het ook niet meer..
*ondertussen laatste minuten van Fatal Attraction kijk*
Sorryquote:Op zondag 11 april 2004 22:46 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
had dat even gezegd toen het begon, jah?
![]()
Jeej, is die jongen nou nog steeds bezig?quote:Op zondag 11 april 2004 22:49 schreef blublub het volgende:
kijk eens wat ik in mn fotoboek vind
Gepost door SexyRomeo - zondag 11 april 2004 @ 17:57
Yo baby,
jij bent het water en ik ben de spons, weetje.
Kiss, Romeo.
#9 .
dat is zoooo Carnaval 2004 weet jequote:Op zondag 11 april 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik 1 keer ring dan ben jij een lekker ding
Als ik 2 keer ring ben jij een superlekker ding
Als ik 3 keer bel, met min fietsbel bel ben jij de lekkerste van het stel![]()
![]()
who the f*ck is dat dan?quote:Op zondag 11 april 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej, is die jongen nou nog steeds bezig?.
*rodekoontjeswegveeg*quote:Op zondag 11 april 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry.
Had je m nog nooit gezien dan? Ik wel maar dat was toch alweer zo'n 15 jar geleden.
Dankzij de TMF Awards heb ik al de hele dag Frans Bauer in m'n hoofd zitten.quote:Op zondag 11 april 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
de whigger van Fok! geloof ikquote:Op zondag 11 april 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
who the f*ck is dat dan?
ik heb dankzij Special D. Special D. in mn hoofd zitten met Home alonequote:Op zondag 11 april 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dankzij de TMF Awards heb ik al de hele dag Frans Bauer in m'n hoofd zitten.
"Heb je even voor mij?"
![]()
Hannibal was laatst nog op tv. Ik had m ook nog niet gezien maar heb het maar 5 minuten volgehouden. Toen ben ik maar achter m'n computertje gekropen. Kon me niet echt boeien.quote:Op zondag 11 april 2004 22:51 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*rodekoontjeswegveeg*
Neej. Ik moet zelfs Hannibal nog gaan zien maar dat durf ik eigenlijk niet echtMorgen denk ik - als ik durruf.
![]()
getsie, en dat komt dan weer mijn fotoboek bevuilenquote:Op zondag 11 april 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de whigger van Fok! geloof ik.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
who the f*ck is dat dan?
Special D. vond ik eigenlijk welquote:Op zondag 11 april 2004 22:52 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb dankzij Special D. Special D. in mn hoofd zitten met Home alone
hij is in t echt leuker dan op tvquote:Op zondag 11 april 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Special D. vond ik eigenlijk weltot ik er achter kwam dat ie uit Duitsland kwam. Da's dan wel weer zonde.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef Idril-2 het volgende:
Sorry Blubje dat was een beetje bot.![]()
Hai dee haai Vlarpquote:Op zondag 11 april 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik weer
ik heb gister naast m gestaanquote:Op zondag 11 april 2004 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Special D is klote maar dat manneke is wel lekker op zich
Waxje, nou praat je weer zo raar!quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Aber um sonnst gibt es die Sonne, oder?
Jaloers benquote:Op zondag 11 april 2004 22:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb gister naast m gestaan
quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
hij is in t echt leuker dan op tvminder pafferig enzo. maar ik hoorde dat ie 19 ofzo is
dat vind ik nog haast te jong
Wat Blubney & Markie zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Special D is klote maar dat manneke is wel lekker op zich
Om niets gaat de zon op??? zoiets?quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
nee ik was in de Hollywood. en daar kwam ie draaien, samen met Mentale Theoquote:Op zondag 11 april 2004 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaloers ben
Mocht je backstage bij de Awards ofzo? Heb je![]()
Kylie
![]()
ook gezien??
Wij ondergesneeuwdquote:Op zondag 11 april 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
mark, we worden ondergesneeuwd.
Euhm, misschien een combinatie van bovenstaande factoren?quote:Op zondag 11 april 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
jesus, ik weet niet of t komt omdat nog niet alle alcohol uit mn lichaam afgebroken is, ik slechts 3 uur slaap heb gehad of omdat ik gewoon blond ben maar ik geloof dat ik zon 90% van de posts op dit moment echt niet kan volgen
Madonna komt naar Europa en ik ben nog armerquote:Op zondag 11 april 2004 23:02 schreef Idril-2 het volgende:
OMG David Bowie komt in de Arena spelen en ik ben arm
ok okquote:Op zondag 11 april 2004 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wij ondergesneeuwd![]()
![]()
Dacht het niet he![]()
![]()
Nightwish komt naar A'dam, en daar heb ik een kaartje voor ...quote:Op zondag 11 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Madonna komt naar Europa en ik ben nog armer
Bovendien zijn wij hip, want wij gaan naar Nelly Furtadoquote:Op zondag 11 april 2004 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok ok.
*smeklt*
Samenquote:Op zondag 11 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Madonna komt naar Europa en ik ben nog armer
zie hier. I rest my casequote:Op zondag 11 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, misschien een combinatie van bovenstaande factoren?
quote:Op zondag 11 april 2004 22:32 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Mamma has long since gone to sleep, my dear.
Idril zal haar taal kuisen![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
i fi cant have youuuu...i dont want nobody baby ahhh oooow!
quote:Op zondag 11 april 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
Nou Blubje, ik zeg bijv. gigantisch of gretig, graag, gegaan of gegoochel anders dan Biefje doet
quote:Op zondag 11 april 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
mark, we worden ondergesneeuwd.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:55 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Sneeuw? Waar![]()
![]()
ow...Je leeft nog...ik wilde er net wat van zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef NathaN het volgende:
Ik ben moe!!!
En hoi enzo...
Ga eens slapen heej...quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef NathaN het volgende:
Ik ben moe!!!
En hoi enzo...
Jij hierquote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef NathaN het volgende:
Ik ben moe!!!
En hoi enzo...
Ja nu ben ik het ook helemaal kwijt.quote:Op zondag 11 april 2004 23:07 schreef blublub het volgende:
[..]
zie hier. I rest my case
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook enzo.quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef NathaN het volgende:
Ik ben moe!!!
En hoi enzo...
JA!!!!!!!! Ik d8 ook van..."WAAR IS NATHAN?".quote:Op zondag 11 april 2004 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zat net te denken....er mist hier iets
En dat klopt dat was Nathan ja![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ali G was grappig.
(Vooral z'n typetjes...)
Niet zo happen op eerste paasdagquote:Op zondag 11 april 2004 23:11 schreef Jerruh het volgende:
ow, het ligt WEER aan mij heur.
ja. ik ook niet absurd veel. maar goed, voordat ik echt de draad kwijt ben ga ik maar eens mn bed in.quote:Op zondag 11 april 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja nu ben ik het ook helemaal kwijt..
En ik heb gisteren niet gedronken. Geloof ik. Althans, vast niet meer als anders. Denk ik.
zeg, na mijn mislukte rel, mag ik toch wel ff wegkwijnen in zelfmedelijden?quote:Op zondag 11 april 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Niet zo happen op eerste paasdag![]()
![]()
Trusten Blublubquote:Op zondag 11 april 2004 23:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. ik ook niet absurd veel. maar goed, voordat ik echt de draad kwijt ben ga ik maar eens mn bed in. trusten stelletje vago's![]()
misschien neem ik morgen die laatste woorden terug, als blijkt dat t toch aan mij lag enzo![]()
niet dat iemand erop ingaat want het is vandaag toch nationale Blublubnegeerdag
![]()
JE BENT NIET DE ENIGE!quote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
Rel?? Ik mis weer wat..
Tsja of het is gewoon een mislukte relquote:Op zondag 11 april 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
[..]
JE BENT NIET DE ENIGE!
*aai*quote:Op zondag 11 april 2004 23:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. ik ook niet absurd veel. maar goed, voordat ik echt de draad kwijt ben ga ik maar eens mn bed in.
trusten stelletje vago's![]()
![]()
misschien neem ik morgen die laatste woorden terug, als blijkt dat t toch aan mij lag enzo![]()
niet dat iemand erop ingaat want het is vandaag toch nationale Blublubnegeerdag
![]()
ik ben toch niet gisteren? ik ben toch blublub?quote:Op zondag 11 april 2004 23:14 schreef Idril-2 het volgende:
Truste Blubje
het is hier altijd gisterennegeerdag hoor
Die was gistermiddag naar zijn ouders vertrokken, des avonds in Arnhem uitgegaan, alwaar hij een leuke jongen tegenkwam tegen wie hij enige weken eerder zo stom was niks te zeggen en tegen wie hij wederom niks gezegd heeft, alwaar er opvallend veel leuke jongens rondliepen en alwaar hij de tent verliet om om half 4 weer bij zijn ouders aan te komen, nog ruim 3 pagina's heeft geschreven om om kwart over 4 eindelijk te gaan slapen, tot half 10, wat veel te vroeg was en na omdraaien en doorwoelen uitkwam op 12 uur, wat een veel schappelijker tijd is, maar evenzogoed tot gevolg had dat ik nu giga moe ben.quote:Op zondag 11 april 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
JA!!!!!!!! Ik d8 ook van..."WAAR IS NATHAN?".
huiliequote:Op zondag 11 april 2004 23:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die was gistermiddag naar zijn ouders vertrokken, des avonds in Arnhem uitgegaan, alwaar hij een leuke jongen tegenkwam tegen wie hij enige weken eerder zo stom was niks te zeggen en tegen wie hij wederom niks gezegd heeft, alwaar er opvallend veel leuke jongens rondliepen en alwaar hij de tent verliet om om half 4 weer bij zijn ouders aan te komen, nog ruim 3 pagina's heeft geschreven om om kwart over 4 eindelijk te gaan slapen, tot half 10, wat veel te vroeg was en na omdraaien en doorwoelen uitkwam op 12 uur, wat een veel schappelijker tijd is, maar evenzogoed tot gevolg had dat ik nu giga moe ben.
je bent liefquote:Op zondag 11 april 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
*niet huil*quote:Op zondag 11 april 2004 23:16 schreef blublub het volgende:
huilie
ik heb slechts 3 uur geslapen
Truste Vlarpquote:Op zondag 11 april 2004 23:16 schreef Vlarp het volgende:
*blegh*
Ik heb geen zin meer in Fok!
Ik ga naar bed...
idd een beetje huilie, ik heb ook maar een paar uurtjes geslapenquote:Op zondag 11 april 2004 23:16 schreef blublub het volgende:
[..]
huilie
ik heb slechts 3 uur geslapen
quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaaaaaaa zeg, wat is dat vanavond?
JIJ BEGON!quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
ja joh watjequote:Op zondag 11 april 2004 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
idd een beetje huilie, ik heb ook maar een paar uurtjes geslapen
Kom op Nathan ben jij nou een vent
wie negeert nu wiequote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef blublub het volgende:
[..]
je bent lief![]()
Blabla. Het feit dat ik nog prima een dergelijk lange zinsconstructie als voorgaande en onderhavige uit mijn vermoeide brein weet voort te brengen, die nog een accurate, zij het sterk verkorte, weergave geeft van mijn activiteiten de afgelopen anderhalve dag, doet toch sterk vermoeden dat, hoewel moe, ik niks heb om over te klagen en dat ook in wezen niet doe, doch meer mijn huidige fysieke toestand weergeef, waarbij ik nog even als terzijde vermeld, dat die ene jongen wel verdomd leuk was.quote:Op zondag 11 april 2004 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
idd een beetje huilie, ik heb ook maar een paar uurtjes geslapen
Kom op Nathan ben jij nou een vent
Ikkuh niet.... instorten is ook niks voor mij, dus ik laat het wel aan anderen over.quote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iedereen is spontaan aan het instorten ofzo...![]()
*Zelf hypert *
Ach mens, ga toch koken.quote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
ja joh watje
quote:Op zondag 11 april 2004 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blabla. Het feit dat ik nog prima een dergelijk lange zinsconstructie als voorgaande en onderhavige uit mijn vermoeide brein weet voort te brengen, die nog een accurate, zij het sterk verkorte, weergave geeft van mijn activiteiten de afgelopen anderhalve dag, doet toch sterk vermoeden dat, hoewel moe, ik niks heb om over te klagen en dat ook in wezen niet doe, doch meer mijn huidige fysieke toestand weergeef, waarbij ik nog even als terzijde vermeld, dat die ene jongen wel verdomd leuk was.
Ik voel mij nog lang niet als een Van Der Valk-parkeergarage.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ikkuh niet.... instorten is ook niks voor mij, dus ik laat het wel aan anderen over.
kweenie. weet jij t? leg je t me dan uit, want dat wil niemand vanavondquote:Op zondag 11 april 2004 23:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie negeert nu wie
Een te laat uur na een saaie eerste paasdag?quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch koken.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blabla. Het feit dat ik nog prima een dergelijk lange zinsconstructie als voorgaande en onderhavige uit mijn vermoeide brein weet voort te brengen, die nog een accurate, zij het sterk verkorte, weergave geeft van mijn activiteiten de afgelopen anderhalve dag, doet toch sterk vermoeden dat, hoewel moe, ik niks heb om over te klagen en dat ook in wezen niet doe, doch meer mijn huidige fysieke toestand weergeef, waarbij ik nog even als terzijde vermeld, dat die ene jongen wel verdomd leuk was.
door mij iig niet, door niemand iig, enzoquote:Op zondag 11 april 2004 23:23 schreef blublub het volgende:
[..]
kweenie. weet jij t? leg je t me dan uit, want dat wil niemand vanavondnegeer ik iemand? word ik genegeerd
* aai *quote:Op zondag 11 april 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga dan maar naar bed hoorCiao....
maar waarom zei je dan wie negeert nou wie?quote:Op zondag 11 april 2004 23:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
door mij iig niet, door niemand iig, enzo.
Wahah zo'n gevoel heb ik bij bijna alle mannen die ik tegenkom.quote:Op zondag 11 april 2004 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je had op die leuke jongen af moeten stappen, wie weet was het de ware en kom je hem nu nooit meer tegen![]()
*grinnuk*quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
Nathan is in luv....
![]()
trustenquote:Op zondag 11 april 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
*Frasier en Angel ga kijken en dan slapen ga*
Goodnight all!
wat gebruik jij veel en moeilijk woorden zo laat op de avond zegquote:Op zondag 11 april 2004 23:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grinnuk*
Dat valt wel mee, want hoewel hij kortstondig op redelijk kuise - zijnde enkel kussende - manier mijn dromen vannacht, dan wel vanmorgen, is binnengedrongen, heb ik niet direct wakker gelegen van het feit dat ik hem niet aangesproken heb, temeer daar ik hem toch enigszins inschat als zijnde jonger dan de voor mij verstandige leeftijdscategorie, hetgeen ook opgaat voor die enorm schattige jongen op wie mijn oog viel tegen het einde van de avond en die ik, het spreekt voor zich, ook niet aangesproken heb.
SLETquote:Op zondag 11 april 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wahah zo'n gevoel heb ik bij bijna alle mannen die ik tegenkom.
*aaiquote:Op zondag 11 april 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga dan maar naar bed hoorCiao....
quote:Op zondag 11 april 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
SLET![]()
Nee hoor geintje![]()
Nathan is slimquote:Op zondag 11 april 2004 23:27 schreef blublub het volgende:
[..]
wat gebruik jij veel en moeilijk woorden zo laat op de avond zeg
Naughty boyquote:Op zondag 11 april 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan is slimen ik krijg het best wel warm van mannen die van dat soort moeilijke zinsconstructies gebruiken
![]()
Ik vermoed dat als ik hem al twee maal in de Entre Nous ben tegengekomen, het niet geheel buiten de statistische werkelijkheid ligt dat er een derde maal zal volgen, in welk geval ik mij heb voorgenomen dat ik hem inderdaad zal aanspreken wanneer er enigszins sprake is van wederzijdse interesse, het gebrek aan duidelijk bewijs waarvan mij ook gisteravond weerhouden heeft, hetgeen onverlet laat dat ik niet in één enkele ware geloof.quote:Op zondag 11 april 2004 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
![]()
Je had op die leuke jongen af moeten stappen, wie weet was het de ware en kom je hem nu nooit meer tegen![]()
en ik ben dom wou je zeggen?quote:Op zondag 11 april 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan is slimen ik krijg het best wel warm van mannen die van dat soort moeilijke zinsconstructies gebruiken
![]()
Huiliequote:Op zondag 11 april 2004 23:27 schreef blublub het volgende:
wat gebruik jij veel en moeilijk woorden zo laat op de avond zeg
Mja idd, ik ben nu een beetje de slet op dit momentquote:Op zondag 11 april 2004 23:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Naughty boy![]()
![]()
ik heb een reden om te huilen, ik heb maar 3 uur geslapenquote:Op zondag 11 april 2004 23:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Huilie
Nee dat wilde ik er eigenlijk helemaal niet mee zeggenquote:Op zondag 11 april 2004 23:30 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik ben dom wou je zeggen?
Misschien komt het door de Paaseieren.quote:Op zondag 11 april 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja idd, ik ben nu een beetje de slet op dit momentMaar ja het is laat, ik verveel me, Pasen is kut enz enz
I'd say "Go for him boy, go, go !!! "quote:Op zondag 11 april 2004 23:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik hem al twee maal in de Entre Nous ben tegengekomen, het niet geheel buiten de statistische werkelijkheid ligt dat er een derde maal zal volgen, in welk geval ik mij heb voorgenomen dat ik hem inderdaad zal aanspreken wanneer er enigszins sprake is van wederzijdse interesse, het gebrek aan duidelijk bewijs waarvan mij ook gisteravond weerhouden heeft, hetgeen onverlet laat dat ik niet in één enkele ware geloof.
Op tijd naar bed gaan....hmmm wrong answerquote:Op zondag 11 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb een reden om te huilen, ik heb maar 3 uur geslapen![]()
![]()
nee. ik ben slim.quote:Op zondag 11 april 2004 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik er eigenlijk helemaal niet mee zeggenmaar als jij dat er van wil maken
Beide complimenten worden op prijs gesteld en ik vermoed dat ik hiermede tevens appelleer aan je oproep om wat onvoorspelbaarder te zijn, zij het dat ik als ik dit vol blijf houden, ik het risico loop dat ik voorspelbaar wordt, hetgeen mij zou nopen tot het staken van dit soort frasen, waardoor jij toch weer zou afkoelen, wat je dan maar moet compenseren met het aantrekken van een extra trui, dan wel het verhogen van de omgevingstemperatuur.quote:Op zondag 11 april 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
kan niet, als je 2 uur in de trein moet zitten om thuis te komenquote:Op zondag 11 april 2004 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan....hmmm wrong answer![]()
Nouw Jerruh, doe is niet zo van zoquote:Op zondag 11 april 2004 23:32 schreef Jerruh het volgende:
ik ben moe.
ik ga zo slapen.
En je bent vrouwquote:Op zondag 11 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
ik heb een reden om te huilen, ik heb maar 3 uur geslapen![]()
![]()
G'nightquote:Op zondag 11 april 2004 23:32 schreef Jerruh het volgende:
ik ben moe.
ik ga zo slapen.
Uitkleden ....en dan slapen. Trustequote:Op zondag 11 april 2004 23:32 schreef Jerruh het volgende:
ik ben moe.
ik ga zo slapen.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
En je bent vrouw
ik plaag je maar een beetje, maar je bent slim genoeg om dat wel door te hebben, toch?
dus ja, dat had ik door ja. maar toch:quote:Op zondag 11 april 2004 23:33 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. ik ben slim.
Neen, aangezien dat niet het geval is en niet was wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 11 april 2004 23:35 schreef Jerruh het volgende:
nathan: kan je het gewoon nie samenvatten tot: ik ben geil maar ik wil da nie tonen dus dan maar een kledingstuk extra maar das te warm blabal?.
nee, met kleding aan!quote:Op zondag 11 april 2004 23:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uitkleden ....en dan slapen. Truste
And the whole world has to answer right now, just to tell you once again: Who's bad?quote:Op zondag 11 april 2004 23:36 schreef blublub het volgende:
dus ja, dat had ik door ja. maar toch:![]()
stout!
geilquote:Op zondag 11 april 2004 23:37 schreef Jerruh het volgende:
nee, met kleding aan!
althans
boxer enzo.
Tot boxer danquote:Op zondag 11 april 2004 23:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, met kleding aan!
althans
boxer enzo.
Originelere begroeting dan "Hoi, neuken"quote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
Tot boxer dan![]()
nie geil!quote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
geil
in your wet dreams, boy!quote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tot boxer dan![]()
GATVER....hmm nu je het zegtquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Originelere begroeting dan "Hoi, neuken"
quote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tot boxer dan![]()
Nou, ik hou de lakens liever droogquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in your wet dreams, boy!
Jij begon met warm krijgenquote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een gegeil hier vanavond zeg
Ik ben al weer afgekoeldquote:Op zondag 11 april 2004 23:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij begon met warm krijgen
Mja, kortere zinnen, hequote:Op zondag 11 april 2004 23:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben al weer afgekoeld![]()
*lawaai maak*quote:Op zondag 11 april 2004 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
Tis wel erg afgekoeld hier ja...iedereen is er stil van.
Ben je ook zo in bed?quote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
*lawaai maak*
quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ben je ook zo in bed?
Wanna find out?quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
Ben je ook zo in bed?
Koel jij nog maar even verder afquote:Op zondag 11 april 2004 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
![]()
Goede vraag Wizard
Ik ben al weer op de juiste temperatuurquote:Op zondag 11 april 2004 23:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Koel jij nog maar even verder af
quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
![]()
bier op?quote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef DennisMoore het volgende:.
Red je daar nog een vrije 2e Paasdag mee?quote:Op zondag 11 april 2004 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Heb nog een kratjuh.
ja ga jij maar maffen.... TRUSTEquote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Markie-Mark het volgende:
ik ga ook slapen
24 beers in a case... 24 hours in a day.quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef NathaN het volgende:
Red je daar nog een vrije 2e Paasdag mee?
Hey...ik ga zeker nog niet slapen schatquote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef NathaN het volgende:
Mietjes
Trusten
Dan ben je nog geen mietjequote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
Hey...ik ga zeker nog niet slapen schat
Met cola red je dat dus nooooitquote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
24 beers in a case... 24 hours in a day.
Coincedence? I think nót!
Kijk, dáár kan ik mee praten!quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef xman het volgende:
Hmmmm...beer!![]()
Gerookte stinkkaas!quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef NathaN het volgende:
kut, ik stink naar gourmet en rook.
*vieze kleren de was in mik*
Je bent mijn nieuwe beste vriend!quote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kijk, dáár kan ik mee praten!
Moet je niet Trutten?quote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef xman het volgende:
Je bent mijn nieuwe beste vriend!![]()
Nee nogsteeds grieperigquote:Op maandag 12 april 2004 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet Trutten?
Neem een biertje!quote:Op maandag 12 april 2004 00:12 schreef xman het volgende:
Nee nogsteeds grieperig
Ben je nog vrijgezel?quote:Op maandag 12 april 2004 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neem een biertje!
Bronwater, gerst, hop, vitamine B, mineralen!
Eeuwig.quote:Op maandag 12 april 2004 00:17 schreef xman het volgende:
Ben je nog vrijgezel?
Merry you? Merry Christmas!quote:Heck merry me!
Jij ook al!quote:Op maandag 12 april 2004 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
Eeuwig..
And a happy merry easter bunny to you too!quote:Merry you? Merry Christmas!
En je hoeft er helemaal níks voor te doen!quote:Op maandag 12 april 2004 00:22 schreef xman het volgende:
Jij ook al!![]()
Op de grill.quote:And a happy merry easter bunny to you too!
Ah natuurtalent!quote:Op maandag 12 april 2004 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
En je hoeft er helemaal níks voor te doen!.
Besprenkeld met wat bier!quote:Op maandag 12 april 2004 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
Op de grill..
Aangeboren.quote:Op maandag 12 april 2004 00:31 schreef xman het volgende:
Ah natuurtalent!
Zeg... straks krijg ik nog een bepaalde reputatie!quote:Besprenkeld met wat bier!![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 00:17 schreef xman het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel?
Heck merry me!![]()
*Burp*quote:Op maandag 12 april 2004 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg... straks krijg ik nog een bepaalde reputatie!.
Mensen die ik op de meet ben tegengekomen krijgen voorrang!quote:Op maandag 12 april 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Like I said:quote:Op maandag 12 april 2004 00:48 schreef xman het volgende:
[..]
Mensen die ik op de meet ben tegengekomen krijgen voorrang!![]()
Homer is okay.quote:
Da's wel kei-lang geleej'!quote:Mensen die ik op de meet ben tegengekomen krijgen voorrang!![]()
Je bent een beetje ver!quote:Op maandag 12 april 2004 00:50 schreef DennisMoore het volgende:
Da's wel kei-lang geleej'!
'k Zit in Amersfoort.quote:Op maandag 12 april 2004 00:57 schreef xman het volgende:
Je bent een beetje ver!
Enschede is in dat opzicht net Maastricht!
Erg mooi maar moeilijk te bereiken!.
Yeah whatever!quote:Op maandag 12 april 2004 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zit in Amersfoort..
Ben verhuizende, vandaar.quote:Op maandag 12 april 2004 01:04 schreef xman het volgende:
Yeah whatever!
Ok kijk das wat beter!quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben verhuizende, vandaar.
Centraler in NL.
Dichter bij al mijn vele vrienden.
I-dé-aal!quote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef xman het volgende:
Ok kijk das wat beter!
Je bent wel dichterbij zo!
Sneller in utrecht
quote:en sneller bij de meet!![]()
duitse jongens...quote:Op zondag 11 april 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Special D. vond ik eigenlijk weltot ik er achter kwam dat ie uit Duitsland kwam. Da's dan wel weer zonde.
quote:Op maandag 12 april 2004 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm moet ik alles weer afsluiten, tekstuele mensen??
Niet helemaalquote:Op maandag 12 april 2004 03:35 schreef WAik het volgende:
[..]
vandaag is het lichtknopje weer voor mij WD
![]()
Buitenspeluuuuuhhh! Ja, buitenspeluuuuhhh! M'n laarzen! Mam, waar zijn me laarzen! Buitenspeluuuh!!!quote:Op maandag 12 april 2004 12:11 schreef blublub het volgende:
jaaaaaaaaaaah, ik ben weer bij geslapen!
kijken of ik t vandaag wel allemaal kan volgen
*aangeeft*quote:Op maandag 12 april 2004 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buitenspeluuuuuhhh! Ja, buitenspeluuuuhhh! M'n laarzen! Mam, waar zijn me laarzen! Buitenspeluuuh!!!
ja dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 12 april 2004 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buitenspeluuuuuhhh! Ja, buitenspeluuuuhhh! M'n laarzen! Mam, waar zijn me laarzen! Buitenspeluuuh!!!
Hutten bouwen! Kasteel spelen! En ik was de stoere prins en jij de verlegen prins en dan gaan we draak verslaan en trouwen! Tikkie jij bent 'm!quote:Op maandag 12 april 2004 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Buiten spelen
Buiten spelen is een verschijnsel dat voorkomt in samenleving waarin kinderen niet hoeven of mogen werken en meer vrije tijd hebben dan hun opvoeders. Kinderen spelen dan vaak zolang het weer het toelaat en zolang het licht is buitenshuis.
Ik doe wel voor spek en bonen mee!quote:Op maandag 12 april 2004 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hutten bouwen! Kasteel spelen! En ik was de stoere prins en jij de verlegen prins en dan gaan we draak verslaan en trouwen! Tikkie jij bent 'm!
neeheeee, zo moet t nietquote:Op maandag 12 april 2004 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hutten bouwen! Kasteel spelen! En ik was de stoere prins en jij de verlegen prins en dan gaan we draak verslaan en trouwen! Tikkie jij bent 'm!
Hou jij je ereens buiten!quote:Op maandag 12 april 2004 12:50 schreef blublub het volgende:
[..]
neeheeee, zo moet t niet
HAALLLO??? ik begon ermee hoor!quote:Op maandag 12 april 2004 12:51 schreef xman het volgende:
[..]
Hou jij je ereens buiten!
Ik ben de prins!!!
quote:Op maandag 12 april 2004 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ok..jij mag het prinsesje wel spelen! Niet dat dat veel zin heeft hier..quote:Op maandag 12 april 2004 12:52 schreef blublub het volgende:
[..]
HAALLLO??? ik begon ermee hoor!![]()
*kusknufkroel*quote:Op maandag 12 april 2004 12:57 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, het is mooi weer dus ik hoef geen laarzen aan zegt mamma.quote:Op maandag 12 april 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
geen kaplaarzen?.
wel want dan ben ik lekker de mooistequote:Op maandag 12 april 2004 12:56 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ok..jij mag het prinsesje wel spelen! Niet dat dat veel zin heeft hier..![]()
oeh lekker met de blote voetjes banjeren door de zandbak (en dan trappen in een verdwaalde heroinenaaldquote:Op maandag 12 april 2004 13:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, het is mooi weer dus ik hoef geen laarzen aan zegt mamma.![]()
Hele hoge rubberen kaplaarzenquote:Op maandag 12 april 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
geen kaplaarzen?.
Jij mag de vuurspuwende draak spelen.quote:Op maandag 12 april 2004 13:03 schreef blublub het volgende:
[..]
wel want dan ben ik lekker de mooiste
whahahahahaha de site waarvan die foto is gemaakt, is van een bekende van mequote:Op maandag 12 april 2004 13:04 schreef xman het volgende:
[..]
Hele hoge rubberen kaplaarzen
[
[afbeelding]
en wederom word er weer zon een draai aan t verhaal gegeven dat ik niet mee mag doen, of de klote kutbijrol mag hebben. ik ga wel weer naar huis toe, jullie zijn niks leuk om mee te spelenquote:Op maandag 12 april 2004 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij mag de vuurspuwende draak spelen..
*Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste draak van het land?*quote:Op maandag 12 april 2004 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij mag de vuurspuwende draak spelen..
ok, je mag mijn prinsesje zijn, dan is G_E de boze heks die je gevangen houdt in je torentje enzo, voor eeeeuwenquote:Op maandag 12 april 2004 13:06 schreef blublub het volgende:
[..]
en wederom word er weer zon een draai aan t verhaal gegeven dat ik niet mee mag doen, of de klote kutbijrol mag hebben. ik ga wel weer naar huis toe, jullie zijn niks leuk om mee te spelen
Kom dan eens met een origineel voorstel.quote:Op maandag 12 april 2004 13:06 schreef blublub het volgende:
[..]
en wederom word er weer zon een draai aan t verhaal gegeven dat ik niet mee mag doen, of de klote kutbijrol mag hebben. ik ga wel weer naar huis toe, jullie zijn niks leuk om mee te spelen
Dat ik geen laarzen aanheb wil niet meteen zeggen dat ik op blote voeten rondloop. En ik speel helemaal niet in de zandbak. Ga jij nou maar leuk zandkasteeltjes bouwen.quote:Op maandag 12 april 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh lekker met de blote voetjes banjeren door de zandbak (en dan trappen in een verdwaalde heroinenaald.
tis origineel, want jullie gaan t spelen en ik mag niet mee doenquote:Op maandag 12 april 2004 13:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kom dan eens met een origineel voorstel..
amateurquote:Op maandag 12 april 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ik geen laarzen aanheb wil niet meteen zeggen dat ik op blote voeten rondloop. En ik speel helemaal niet in de zandbak. Ga jij nou maar leuk zandkasteeltjes bouwen.
tis ook nooit goed met jou!quote:Op maandag 12 april 2004 13:09 schreef blublub het volgende:
[..]
tis origineel, want jullie gaan t spelen en ik mag niet mee doen
@ jerruh: nee
jewel, maar ik mag nooit meedoen van julliequote:Op maandag 12 april 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis ook nooit goed met jou!
ehm: en als je een prinsesje speelt dat verliefd is op een andere prinses, maar die andere prinses vind jou te knap voor haar, dus ze maakt een toverdrankje waardoor je alleen nog maar op jongens valt enzo?.
Mama zegt dat jullie lief moeten doen en maar blij met elkaar moeten spelen!quote:Op maandag 12 april 2004 13:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou.. Dan ga ik wel met anderen spelen, want jullie doen niet lief.
.
ik heb nota bene je topic de voorkeur gegeven en dan nog vind je het saai? wa wil je nou? zandtaartjes? zandbiefstukjes? een zandstandbeeld van jouw vriend?quote:Op maandag 12 april 2004 13:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou.. Dan ga ik wel met anderen spelen, want jullie doen niet lief.
.
quote:Op maandag 12 april 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nota bene je topic de voorkeur gegeven en dan nog vind je het saai? wa wil je nou?
quote:Op maandag 12 april 2004 13:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
.
quote:Op maandag 12 april 2004 13:17 schreef Jerruh het volgende:
[quote]Op maandag 12 april 2004 13:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
.
Hoe kan iemand dit nou haten:quote:Op maandag 12 april 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
je haat me he.
.
quote:Op maandag 12 april 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |