Oh, maar met krullen kun je anders ook zat spannende dingen doen, hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef breezahgirl het volgende:
ik vind al die spullen van andrelon voor geen meter werken!!! ik heb nu zelf andrelon steil & anti pluis
nou me haar lijkt nu steeds meer op een afrokapsel :S helpt dus voor geen meter, komt waarschijnlijk omdat ik krullen heb, dammmnz
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:00 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Maar bruin haar heeft normaal in de zon toch ook niet opeens duidelijk blonde highlights?
Hmmm... Donker haar...quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Hehe is wel te hopen dat er geen waterstofperoxide inzit... heb je ineens wit haarals je het niet goed uitspoelt. Gelukkig heb ik dan ook donker haar
Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:01 schreef nikky het volgende:
ik heb wel eens dat spul van scheer blondeheerlijk spul en je haar krijgt een mooie glans
dat mag ook wel met die prijsquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed om te horen, John Frieda is echt waar voor je geld.
John Frieda heeft ook een lijn die heet "Brilliant Brunette" Ik weet niet of hij in Nederland te koop is, maar ik heb hem in Amerika gekocht twee maandjes geleden. Wel een fijne shampoo, geeft net iets meer glans.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:24 schreef heaven7 het volgende:
Werkt dat John Frieda dan wel op bruin haar? Ik hoef btw GEEN hoogblonde plukken, daarvoor gooi ik er wel gewoon bleekmiddel inMaar gewoon dat het iets oplicht en er wat uhm.. zonniger en levendiger uitziet zonder er troep in te hoeven gooien wat je haar kan beschadigen
wit haar ie cool, zilver haar is cooler.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Hehe is wel te hopen dat er geen waterstofperoxide inzit... heb je ineens wit haarals je het niet goed uitspoelt. Gelukkig heb ik dan ook donker haar
Deze misschien:quote:Op zondag 18 april 2004 11:02 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb niet echt bruin haar maar meer donkerblond vind ik zelf, ik heb in de zomer ook altijd verschillende blonde plukjes her en derIk zal wel even een foto van mijn haar plaatsen.. Eigenlijk heb ik allemaal verschillende tinten door elkaar heenzitten.
[afbeelding]
Gewoon bij de Etos en het Kruidvatquote:Op zondag 18 april 2004 17:29 schreef heaven7 het volgende:
BedanktIs bovenstaande gewoon bij een drogist te koop?
Waarom ontkleur je het niet eerst?quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef p-etr-a het volgende:
ik vroeg me ook al af of dat zomerblond mij nou blond zou kunnen maken, maar mijn haar is zo donkerbruin dat het bijna zwart is en dan heeft het dus totaal geen nut.
ik vind het wel jammer want ik dacht dat het misschien mijn haar tijdelijk blond zou kunnen maken om eens te zien hoe dat me staat, zonder meteen drastische maatregelen te hoeven nemen.
want ik kan mijn haar echt in bijna geen kleur verven, het is er in een mum van tijd weer uit.
Dan kun je net zo goed een citroen uitpersen en het sap over je haar sprenkelen en in de zon gaan zitten..quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:17 schreef 83lien83 het volgende:
wat dacht je van blondspray!?
hmm dat werkt bij mij niet, te donker haar voor denk ik:(quote:Op zondag 25 april 2004 13:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een citroen uitpersen en het sap over je haar sprenkelen en in de zon gaan zitten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |