Ik vind het redelijk onschuldig. In dat café werkte ze voor idols, en ze hebben haar goed ondersteund. Ik zie het meer als een soort bedankje, niet om tegen idols in te gaan.quote:Op zondag 25 april 2004 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
duidelijk een gevalletje stank voor dank, als dat optreden daadwerkelijk doorgaat. Want ik geloof niet dat dat helemaal de bedoeling van Idols is ...

zo, jij bent actueel.quote:Op maandag 26 april 2004 12:08 schreef Versie1 het volgende:
Rare meid....
http://members.home.nl/kck/marlies/marlies1.jpg
http://members.home.nl/kc(...)g

dus?.... is het geen rare meid?quote:Op maandag 26 april 2004 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo, jij bent actueel.

Neee! Marlies is erg tof! Lief en aardige meid is het!quote:Op maandag 26 april 2004 12:10 schreef Versie1 het volgende:
[..]
dus?.... is het geen rare meid?

Die hebben we echt nog nooit eerder gezien. Leesmap van 10 weken oud zeker??quote:Op maandag 26 april 2004 12:08 schreef Versie1 het volgende:
Rare meid....
http://members.home.nl/kck/marlies/marlies1.jpg
http://members.home.nl/kc(...)g

Maar het mag niet... En ik vind het dan ook niet zo'n slimme actie... Dat wist je toen je dat mooie contractje tekende...quote:Op maandag 26 april 2004 12:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk onschuldig. In dat café werkte ze voor idols, en ze hebben haar goed ondersteund. Ik zie het meer als een soort bedankje, niet om tegen idols in te gaan.

6 uur ja....quote:Op zondag 25 april 2004 21:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
begint 6 uur toch?

Het optreden van vanavond gaat niet door. Ze mag nog iets van 3 maanden niet optreden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Maar het mag niet... En ik vind het dan ook niet zo'n slimme actie... Dat wist je toen je dat mooie contractje tekende...

dus wat..quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
dus..

achgut. en dat was niet bekend toen dat concert geboekt werd? Heel Nederland weet dat 't niet mag. 't Is iig lekker makkelijk publiciteit krijgenquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het optreden van vanavond gaat niet door. Ze mag nog iets van 3 maanden niet optreden.

Dat valt wel mee, wat er hingen alleen een paar A4-tjes, die normaal gesproken alleen door de vaste gasten gelezen worden. En die hebben haar toch al vaker meegemaakt. Het is niet alsof ze er mee adverteren ofzo (en anders heb ik het iig niet gelezen).quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is iig lekker makkelijk publiciteit krijgen.

Klopt verder niet mee geadverteerd. Maar het blijft een domme actie, alhoewel ie niet perse van marlies hoeft zijn uitgegaan. Misschien dacht de black snel te scoren voor koninginnendag?quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wat er hingen alleen een paar A4-tjes, die normaal gesproken alleen door de vaste gasten gelezen worden. En die hebben haar toch al vaker meegemaakt. Het is niet alsof ze er mee adverteren ofzo (en anders heb ik het iig niet gelezen).

of ze (black en marlies) dachten er mee weg te komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:05 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Klopt verder niet mee geadverteerd. Maar het blijft een domme actie, alhoewel ie niet perse van marlies hoeft zijn uitgegaan. Misschien dacht de black snel te scoren voor koninginnendag?

ze ziet er juist overspannen uitquote:Op maandag 12 juli 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo MArlies ziet er goed uit!
Hier treed ze op in Best!
[afbeelding]
Foto's: Marlies fansite!

Ja, ik heb haar leuker gezien.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze ziet er juist overspannen uit

Ja, ze ziet er een beetje moe uit.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo MArlies ziet er goed uit!
Hier treed ze op in Best!
[afbeelding]
Foto's: Marlies fansite!

quote:Lieve fans,
2004 was voor mij een mooi maar hectisch jaar. Het begon allemaal heel mooi
met de finale rondes bij Idols en het eindigde minder leuk door het uitstellen
van de release van mijn eerste single “Everything”. Als ik het jaar opnieuw
mocht doen zou ik veel dingen anders gedaan hebben. Zo heb ik geleerd dat een arm om je heen niet altijd vriendschap betekent en dat mensen zich vaak anders voordoen dan ze werkelijk zijn. Wat ik absoluut niet zou willen veranderen is mijn liefde voor de fans. Dankzij jullie steun sta ik waar ik nu sta: klaar voor mijn definitieve doorbraak.
2005 moet dus mijn jaar worden en met jullie steun en hulp gaat dit vast lukken. De single is klaar om uitgebracht te worden en ik zal alles aangrijpen om van me te laten horen. Dus kijk niet op als ik in 2005 niet alleen als zangeres maar ook VJ, musical ster of actrice door het beeldscherm hol.
Om jullie goed in de kerststemming te krijgen kun je op de website www.mymarlies.com mijn 'supersonische onder de kerstboom passende kerstcadeau' Funny Feeling downloaden. De hoes kun je daar ook vinden, dus uitprinten, branden en dan ben je de gelukkige eigenaar van de eerste single van mij.
Zoals iedereen hoor ik ook af te sluiten met een kerst- en nieuwjaarwens;
Meer verdraagzaamheid en respect voor elkaar waarbij ik hoop dat ik met mijn muziek de mensen beter bij elkaar kan brengen.
Heel veel plezier en veel Funny Feelings met kerst en nieuwjaar!!
Tot snel,
xmlies

wat een pr praatjequote:

en het werktquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dat wil ik wel even luisteren.
*registreert*.

quote:Lieve fans,
Als eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de hartverwarmende reacties die ik heb gekregen op het nummer Funny Feeling. Was deze op single uitgebracht dan hadden jullie 'm volgens mij zo de top 40 ingeknald. Wat heb ik toch geweldige trouwe lieve fans. Alleen hierdoor al heb ik zelf een geweldige kerst gehad.
2005 gaat er voor mij echt goed uitzien, ik ben namelijk de laatste hand aan het leggen aan een geweldige platendeal maar hiervoor kan ik half januari pas naar buiten treden.
If you gonna do it, you gotta do it right ;-)
Toch moet ik dit jaar voor de laatste keer een beroep op jullie doen, want 31 december ben ik weer te zien in Rate That VJ bij TMF. Ik kom zelf tussen 15.00 en 16.00 uur voorbij en de vijf VJ's met de meeste stemmen maken kans op een eigen ochtend programma bij TMF! Het ging helaas minder goed dan de vorige keer....ik kwam tijd tekort![]()
Een minuut is voor mij ook veel te kort als ik voor de camera sta ;-)
Dus ik kan iedere stem heeeeeeeeel goed gebruiken...
Iedereen veel geluk en gezondheid in 2005!
xmlies
Hoe moet je stemmen?:
Alleen tijdens het uitzenden van Marlies en de clip die ze aangekondigd heeft en niet er voor of erna, want anders worden de stemmen bij anderen meegeteld.
Hoe SMS-en?:
SMS eerst het cijfer (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) dan je reactie
Voorbeeld:
10 Marlies is top!
En dit SMS je dan naar 2863 (2TMF)![]()
![]()

Ik ga zeker op jullie 2 stemmenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Funny Feeling is erg leuk liedje!
Zou gaaf zijn als Mlies mn collegaatje voor een week werd

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |