je gooide die oude gewoon vol zodat jij de nieuwe aan kon makenquote:Op zondag 11 april 2004 15:25 schreef Lexie het volgende:
En hier weer verder
Had je nog iets spannends te melden op het einde danquote:Op zondag 11 april 2004 15:26 schreef capibar het volgende:
[..]
je gooide die oude gewoon vol zodat jij de nieuwe aan kon maken![]()
ik had het over gourmettenquote:Op zondag 11 april 2004 15:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Had je nog iets spannends te melden op het einde dan.
honden kijken sowieso niet naar dit forumquote:Op zondag 11 april 2004 15:30 schreef Lexie het volgende:
Wokken, dat is pas de bom.
En naar de laatste posts kijkt toch nooit geen ene hond...
Hoe weet jij dat nou??quote:Op zondag 11 april 2004 15:31 schreef capibar het volgende:
[..]
honden kijken sowieso niet naar dit forum![]()
................quote:Op zondag 11 april 2004 16:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou??![]()
![]()
De wereld zit vol verassingen..!quote:Op zondag 11 april 2004 16:33 schreef capibar het volgende:
[..]
................
ehm
ne, dat weet ik niet, maar dat verwacht ik.
bijvoorbeeld gourmetten terwijl je dat nog niet weetquote:Op zondag 11 april 2004 16:38 schreef Floepsje het volgende:
[..]
De wereld zit vol verassingen..!![]()
ik ga vanavond ook gourmetten, maar ik weet het al, en het was geen verassing.quote:Op zondag 11 april 2004 16:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
bijvoorbeeld gourmetten terwijl je dat nog niet weetmaar stiekem toch wel
hij is aparte browsers gaan gebruikenquote:Op zondag 11 april 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
ik wil in dit topic ff tain een pluim geven omdat ik al iets van 2 weken together-alone niet meer in dit forum ben tegengekomen!![]()
maak daar 1 week van, maar toch diep respect voor hem een paar posts hierboven doe ik het nog verkeerdquote:Op zondag 11 april 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
ik wil in dit topic ff tain een pluim geven omdat ik al iets van 2 weken together-alone niet meer in dit forum ben tegengekomen!![]()
wie is jouw kloon dan?quote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak daar 1 week van, maar toch diep respect voor hem een paar posts hierboven doe ik het nog verkeerd
Als bij gourmetten alles aan het aanbranden is, sta je ook voor een verassingquote:Op zondag 11 april 2004 16:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook gourmetten, maar ik weet het al, en het was geen verassing.
ik heb geen clone, die klote zus logt op alle pc's in hier in huis. (floddertje dat is)quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef capibar het volgende:
[..]
wie is jouw kloon dan?
het duurt bij mij altijd eeuwen voordat die zooi klaar is, en dan heb je 2 happen eten...quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Als bij gourmetten alles aan het aanbranden is, sta je ook voor een verassing(of ben je gewoon lui
)
dus je zus mag aan je pc komen?quote:Op zondag 11 april 2004 16:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb geen clone, die klote zus logt op alle pc's in hier in huis. (floddertje dat is)
jah joh mettuh gourmettuh sij al die fleesjuhs feels tu klijn man!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Floepsje het volgende:
Gourmetten kan dus ook gewoon een plak vlees in de pan legguh tog??![]()
Wie heeft gourmette uitgevonden dan? wat een aapquote:Op zondag 11 april 2004 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
jah joh mettuh gourmettuh sij al die fleesjuhs feels tu klijn man!!!!
.
.
.
.![]()
ja idd, ik vreet vet veel van dat brood met soep. en ook pannekoeken en ei doen het goed, die gaan redelijk snel ook prop ik mijn bakje helemaal vol en eigen ik mij de helft van de bovenkant op (nu ik eraan denk vandaag ga ik 3 bakjes proberen te bemachtigen mijn zus isser toch nietquote:Op zondag 11 april 2004 16:46 schreef capibar het volgende:
[..]
het duurt bij mij altijd eeuwen voordat die zooi klaar is, en dan heb je 2 happen eten...
dus ga ik meestal maar friet eten ofzo.
ikkuf denk dattuh du mensuh die eerdug geboruh waruh dan onzz die goermettuh hebbuh uitgefonduh... hah datttug sijn vast helu apuh... !!quote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Wie heeft gourmette uitgevonden dan? wat een aap![]()
Hou opquote:Op zondag 11 april 2004 16:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ikkuf denk dattuh du mensuh die eerdug geboruh waruh dan onzz die goermettuh hebbuh uitgefonduh... hah datttug sijn vast helu apuh... !!
vroeger pleurde ik mijn vlees altijd in zo'n klein pannetje, maar daar kan je net 1 stuk in kwijtquote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja idd, ik vreet vet veel van dat brood met soep. en ook pannekoeken en ei doen het goed, die gaan redelijk snel ook prop ik mijn bakje helemaal vol en eigen ik mij de helft van de bovenkant op (nu ik eraan denk vandaag ga ik 3 bakjes proberen te bemachtigen mijn zus isser toch niet
ja, klote vleesjes ik moet er niet aan denken man dan heb je net een kwartier voor die vleesjes eropzitten en binnen een halve seconde zijn ze alweer opquote:Op zondag 11 april 2004 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
jah joh mettuh gourmettuh sij al die fleesjuhs feels tu klijn man!!!!
.
.
.
.![]()
OMG kan je echt lezen wat ik daar schreef?quote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, klote vleesjes ik moet er niet aan denken man dan heb je net een kwartier voor die vleesjes eropzitten en binnen een halve seconde zijn ze alweer opgelukkig heb ik al gepland vanavond te gaan cuben bij een maat van me
Maar jij discrimineert mij ermeequote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
jij begon![]()
had je maar op moeten letten bij nederlands.quote:Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Maar jij discrimineert mij ermee![]()
brood en allemaal aardappelschijfjes, vlees en allememaal dingenquote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
vroeger pleurde ik mijn vlees altijd in zo'n klein pannetje, maar daar kan je net 1 stuk in kwijt.
nu gooi ik alles gewoon op de bovenste plaat zelf![]()
hij hebben iets van 3 gourmet schotels met allemaal zooi erinquote:Op zondag 11 april 2004 16:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
brood en allemaal aardappelschijfjes, vlees en allememaal dingen
------------------------------------------------------------------------------
6 bakjes waarvan vanavond 2 voor mij, 2 voor mij pa, 1 voor mijn ma en 1 voor mijn kleine zusje
die leraar van ons is ook niksquote:Op zondag 11 april 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
had je maar op moeten letten bij nederlands.![]()
in al die jaren dat je nederlands krijgt?quote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Floepsje het volgende:
[..]
die leraar van ons is ook niks![]()
Wij hebben meetal stuk of 8 stukjes(jesjes) vlees en nog een hele zooi vage nep kip of wat het ook moet zijnquote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
hij hebben iets van 3 gourmet schotels met allemaal zooi erin
meestal houden we echt heel veel over.
ik ken het idd lezen een paar vrienden van me en ik hebben een anti breezer front opgericht en gaan dus allemaal dingen zeggen op breezer cu2's (nick: ultrabreezer, ww:faggot doe er wat mee zou ik zeggen) en daarvoor moet je dat kunnen lezen hequote:Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
OMG kan je echt lezen wat ik daar schreef?
ik kan het zelf niet eens meer herkennen![]()
Breezer taal is tog ZoOoOo?quote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken het idd lezen een paar vrienden van me en ik hebben een anti breezer front opgericht en gaan dus allemaal dingen zeggen op breezer cu2's (nick: ultrabreezer, ww:faggot doe er wat mee zou ik zeggen) en daarvoor moet je dat kunnen lezen he
wij ook vet veel vlees en mijn motto is alles moet opquote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Wij hebben meetal stuk of 8 stukjes(jesjes) vlees en nog een hele zooi vage nep kip of wat het ook moet zijn![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Breezer taal is tog ZoOoOo?![]()
ook alles wat op "uh" eindigt, als ik dat lees denk ik automatisch dat de schrijver zwakzinnig is.quote:Op zondag 11 april 2004 16:57 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Breezer taal is tog ZoOoOo?![]()
I eM tHa SW33t DuShI GuRl_14quote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dit: Br33z3r en dit BrEsZzzZaH en dit br33z4h en zoiets het is dus een soort dialect
ga ook breezers afzeiken op cu2, ww en nick zijn hierboven gegevenquote:Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ook alles wat op "uh" eindigt, als ik dat lees denk ik automatisch dat de schrijver zwakzinnig is.
niet om lullig tegenover jou te doen overigens, maar je kan het beter niet meer doen.
waarquote:Op zondag 11 april 2004 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga ook breezers afzeiken op cu2, ww en nick zijn hierboven gegeven
HeHe BrEeZaH's SiJn LeKkAh!!!quote:Op zondag 11 april 2004 17:18 schreef mordradead het volgende:
in een post hierboven, nog maar een keer dan (jaja het duurde lang ik ben nml gourmet aan het voorbereiden)
nick: ultrabreezer (hoe kom ik er toch op)
ww: faggot (heb ik niet verzonnen he)
we zullen je missenquote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
grrr mijn computer is dood, en fokken op een telefoon is ook niet super, dus ik ben er een paar dagen niet
een telefoon met internet? whooooow.quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
grrr mijn computer is dood, en fokken op een telefoon is ook niet super, dus ik ben er een paar dagen niet
weer de verkeerde accountquote:Op zondag 11 april 2004 18:51 schreef Floddertje het volgende:
daar ben ik weer, het was weer heerlijk
ja, maar ik zit wel weer op de snelste pcquote:Op zondag 11 april 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
[..]
weer de verkeerde account![]()
dit is het slowchat topicquote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef rockstah het volgende:
wat is dit nou weer?
Dan doe ik mijn duit in het zakje: ik heb Super Mario Bros 1 uitgespeeld voordat het gros van de posters in dit topic geboren wasquote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oldskool G&C SC zie je dan staanEn dan is het binnen 2 posts niet meer oldskool
![]()
vroeger was alles beterquote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wij horen nog bij de ouwe van dagen Vagere_Hein... We zijn een uitstervend ras (iig nemen de jonkies het over). Gelukkig weten we hoe het is om met een rechthoekig stuk plastic een paar pixels over het scherm te laten rennen en springen
Die rechthoekige stukken plastic kon je wel altijd lekker hard op de grond flikkerenquote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wij horen nog bij de ouwe van dagen Vagere_Hein... We zijn een uitstervend ras (iig nemen de jonkies het over). Gelukkig weten we hoe het is om met een rechthoekig stuk plastic een paar pixels over het scherm te laten rennen en springen
Klopt, is echt kwaliteitsspul. Een vriend van me had trouwens een NES advantage. Die was ook erg degelijk. Zaten gewichten aan de basis zodat hij goed bleef staan wanneer er intensief aan de stick getrokken werd.quote:Op zondag 11 april 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, ik heb ooit een 3rd party SNES controller gehad, en die was zo kapot met Mario KartBinnen 2 weken... 1st party controller was Ninty doen het allemaal nog hier
Al is de A knop op één van mijn NES controllers wat lam.
ik kijk op koninginnen dag wel ff of ik toevallig een NES goedkoop op de kop kan tikkenquote:Op zondag 11 april 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat jullie veel gemist hebben.
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktquote:Op zondag 11 april 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kijk op koninginnen dag wel ff of ik toevallig een NES goedkoop op de kop kan tikken![]()
gaat een beetje moeilijk, op een rommelmarktquote:Op zondag 11 april 2004 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktAnders moet je Khadgar ff mailen/msn-en, die is reparatie goeroe.
Jah daaahaaag gek!quote:Op zondag 11 april 2004 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed. Let er wel op of je er een hebt die werktAnders moet je Khadgar ff mailen/msn-en, die is reparatie goeroe.
waar staan die?quote:Op zondag 11 april 2004 21:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Jah daaahaaag gek!Hij leest net zoals ieder ander de guides die ik geschreven heb maar.
De SNES controllers van Nintendo hadden anders behoorlijk tere L en R knoppen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, ik heb ooit een 3rd party SNES controller gehad, en die was zo kapot met Mario KartBinnen 2 weken... 1st party controller was Ninty doen het allemaal nog hier
Al is de A knop op één van mijn NES controllers wat lam.
ik hoop dat je niet generaliseert he, ik bedoel gozertjes van 14 hebben dat idd gemist. Ik ben al 16quote:Op zondag 11 april 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat jullie veel gemist hebben.
je had beter een nieuwe teevee kunnen kopenquote:Op maandag 12 april 2004 15:15 schreef rockstah het volgende:
niet zo lang geleden kocht rockstah een xbox voor maar 200 euro en toen leefde hij nog lang en gelukkig
wat heb je daar nou weer aan?quote:Op maandag 12 april 2004 15:17 schreef capibar het volgende:
[..]
je had beter een nieuwe teevee kunnen kopen![]()
die bagger tv/dvd combi van jou dee het toch nietmeerquote:Op maandag 12 april 2004 15:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat heb je daar nou weer aan?
dat heb ik ook, met een mooie zee eromheenquote:Op maandag 12 april 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
[..]
die bagger tv/dvd combi van jou dee het toch nietmeer
woei, blij dolfijntje op het scherm als ik zin heb om een dvd te kijken![]()
![]()
![]()
bij mij zie je "hiteker"quote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat heb ik ook, met een mooie zee eromheenik heb alleen een stand alone dvd speler
ik heb een cdb, ddb of zoiets degelijks. 60 euro bij de kruidvatquote:Op maandag 12 april 2004 15:38 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij zie je "hiteker"
dan had ik toch liever dat dolfijntje gehad.
wat kosten videorecorders tegenwoordig eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2004 15:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb een cdb, ddb of zoiets degelijks. 60 euro bij de kruidvat
ik heb geen dolfijn, alleen een zee, bij de dvd speler beneden zit een dolfijn.quote:Op maandag 12 april 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
[..]
die bagger tv/dvd combi van jou dee het toch nietmeer
woei, blij dolfijntje op het scherm als ik zin heb om een dvd te kijken![]()
![]()
![]()
ohja, dat was beneden, bij jou boven zat toch zo'n zee met een lichtstraal ofzo? HAHAHAquote:Op maandag 12 april 2004 15:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb geen dolfijn, alleen een zee, bij de dvd speler beneden zit een dolfijn.
en hij doet het nog wel, hij geeft alleen geen beeld meer ja?
nee, een zee met bubbles.quote:Op maandag 12 april 2004 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ohja, dat was beneden, bij jou boven zat toch zo'n zee met een lichtstraal ofzo? HAHAHA
niet de nieuwe, we hebben nu zo'n hiteker, daar staat alleen hun logo.quote:Op maandag 12 april 2004 16:38 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, een zee met bubbles.
bij jouw dvd speler zit trouwensch ook een zee.
Games & Consoles Slowchatquote:Op maandag 12 april 2004 21:20 schreef Frankeinstein het volgende:
misschien ben ik wel een donderse n00b, maar wat is G&C SC![]()
kan je er niet ff een nieuw procje ingooien, of is je moederbord inmiddels zo veroudert dat ze daar geen proc's voor maken?quote:Op maandag 12 april 2004 18:40 schreef Tain het volgende:
heb het probleem gevonden, processor is doorgefikt, altijd leuk met een proc van 5 jaar oud. als het goed is gaat mijn pa morgen of overmorgen een nieuwe pc halen
Hiteker? Shit-eker... Een vriend van mij heeft teveel van die dingen gerepareerd toen hij nog bij videoland werkte...quote:Op maandag 12 april 2004 17:08 schreef capibar het volgende:
[..]
niet de nieuwe, we hebben nu zo'n hiteker, daar staat alleen hun logo.
ja, ik weet hetquote:Op maandag 12 april 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hiteker? Shit-eker... Een vriend van mij heeft teveel van die dingen gerepareerd toen hij nog bij videoland werkte...
Je meent hetquote:Op maandag 12 april 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hiteker? Shit-eker... Een vriend van mij heeft teveel van die dingen gerepareerd toen hij nog bij videoland werkte...
kan hij wel svcd afspelen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je meent hetheb er zelf ook een nu weer terug naar hiteker .. ze hadden een tweede hands afgetrapte DVD speler terug gestuurd als vervanging voor een bijna nieuwe (wel stuk perongelijk play en de eject knop ingedrukt hoppa hele LCD stuk) Dus weer terug met dat we toch graag een mooie willde hebben... Hopelijk krijgen we een nieuwe maar ik weet wel ik koop noooit meer een onbekent merk DVD speler. Heb gelukkig nog een 709 van Samsung
een pracht van een apparaat alleen kan ie geen gekopierde CD's aan
![]()
De hiteker naar het schijnt van wel (HE-1900) ... maar tja hij was als stuk voordat ik het kon uitproberen maar de 709 kan prima overweg met SVCD maar alleen maar met een aantal CD-R'tjes die niet in nederland te krijgen zijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef capibar het volgende:
[..]
kan hij wel svcd afspelen?
*inzamelingsactie op touw zet*.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
ok, ik zit nu dus 6 weken zonder tv omdat mijn moeder het bonnetje kwijt is.
dus als ik hier ga vervelen weten jullie waardoor het komt
je kan je geemkube en je xdoosch toch even beneden zetten dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
ok, ik zit nu dus 6 weken zonder tv omdat mijn moeder het bonnetje kwijt is.
dus als ik hier ga vervelen weten jullie waardoor het komt
he man! ik HEB geneens een tv op mijn kamerquote:Op donderdag 15 april 2004 01:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
*inzamelingsactie op touw zet*.
zo, die heeft echt extreem weinig spellen, iemand met zo weinig spellen heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:http://users.ign.com/collection/chrisbid?objType=1
Kijk die cijfer isquote:Op donderdag 15 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:http://users.ign.com/collection/chrisbid?objType=1
Tja, persoonlijke meningenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kijk die cijfer is
Zelda:OOT een 6bv
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
ow, dit is het slowchat topic.
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:52 schreef Khadgar het volgende:
Haaaa tijd om fanboy's te bashen!
Kut XBOX
Kut Playstation 2
Kut GameCube
Kut PC
heb je 't er moeilijk mee?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bash liever kut n00bs die forum plaatjes posten
Hij heeft momenteel een sessie bij een psychiaterquote:Op donderdag 15 april 2004 21:27 schreef capibar het volgende:
[..]
heb je 't er moeilijk mee?![]()
Ongesteld?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:40 schreef gieling het volgende:
och, roy is een beetje in een kut bui, laat hem gewoon ff
eeeeeeeelke maand weerquote:Op donderdag 15 april 2004 21:52 schreef gieling het volgende:
[..]
waarschijnlijk
Door welke overloper komt datquote:Op donderdag 15 april 2004 21:40 schreef gieling het volgende:
och, roy is een beetje in een kut bui, laat hem gewoon ff
wat heb je nou weer?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door welke overloper komt dat
Dat weet Gieling wel. Stay out of itquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat heb je nou weer?
ehm.. NOFI maar ga je nu niet wat te hard van start?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een date met Gieling.
Gieling en ik houden meer van elkaar dan dat jij ooit van iemand zal houden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
ehm.. NOFI maar ga je nu niet wat te hard van start?
je moet je relatie opbouwen, niet gelijk teveel samen doen, dan zijn jullie elkaar zat na een weekje.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al een HALO co-op date met Gieling.
ehm... neequote:Op vrijdag 16 april 2004 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet je wat eerder gaan slapen dan
ik ben ook een keer om half vijf wakker geworden en gewoon wakker gebleven, toen heb ik mijn hond maar uitgelaten, en 2,5 uur naar telsell gekekenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vreemde shitIk heb dat gelukkig niet. Ik slaap juist te lang door enzo
ik heb het maar misschien 1x per 2 maanden, en verder stoor ik me er niet aan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt dus eigenlijk een soort van insomniaMisschien moet je er eens mee naar de dokter. Dat meen ik serieus.
true, so truequote:Op vrijdag 16 april 2004 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gieling en ik houden meer van elkaar dan dat jij ooit van iemand zal houden.
ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:30 schreef pkwarts het volgende:
welkom gieling. hier heb je je ziel terug
VETquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef Khadgar het volgende:
Zo. Proef geslaagd. Ik kan nu via m'n pc een volume regelaar aansturen met een gelijkloop van 0,1 dB en een dynamisch bereik van 120 dB, met een vervorming (THD+N) van 0,0002%!
Subtiel, kwarts, subtiel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
VET![]()
wat?!![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Khadgar, Tweakers is die kant op --->>
ah zo! stoerquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Subtiel, kwarts, subtiel.
Een normale volumeregelaar en voorversterker hebben een vervorming. Meeste mensen horen het niet (ik zeker niet) maar het is er wel. En een volumeregelaar die dag in dag uit zonder enig plopje of kraakje z'n werk doet is zeldzaam. En normaal ontieglijk duur (200 euro per stuk, dus 2 nodig voor een stereo versterker). Ik doe nu hetzelfde met één chip van ongeveer 10 euro.
Jeff Rowland (www.jeffrowland.com) gebruikt ze ook. Maar dan in pre-amps van enkele duizenden euro's...
niet om lullig te zijn, maar niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Dat niet. Ik wil even wat informeren over Gamenieuws op de FP. In wat voor vorm zouden jullie it willen zien?
precies!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn, maar niet.
iedereen kijkt hiervoor toch wel op gamesites? wellicht kunnen jullie wel gewoon links maken naar de headlines van andere gamesites.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:14 schreef pkwarts het volgende:
iedereen kijkt hiervoor toch wel op gamesites? wellicht kunnen jullie wel gewoon links maken naar de headlines van andere gamesites.
Gewoon bij de news headlines op de FP.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat nou als het groot nieuws is? Het uiteindelijke uiterlijk van de Nintendo DS bijvoorbeeld?
Ik zeg toch, specials mogen welquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat nou als het groot nieuws is? Het uiteindelijke uiterlijk van de Nintendo DS bijvoorbeeld?
als een soort ign maar dan zonder reclamequote:Op vrijdag 16 april 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Dat niet. Ik wil even wat informeren over Gamenieuws op de FP. In wat voor vorm zouden jullie it willen zien?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon bij de news headlines op de FP.
ik zou het liefst games.fok.nl zien ofzo, een aparte subsite met gamenieuws (net zoiets als die voetbal en F1 manager) en dan daar ook gelijk de gamereviewsneergooien i.p.v. tussen de andere reviews op de FP.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
ga je het aan een bedrijf ofzo verkopen? en er dan veel geld mee verdienenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Subtiel, kwarts, subtiel.
Een normale volumeregelaar en voorversterker hebben een vervorming. Meeste mensen horen het niet (ik zeker niet) maar het is er wel. En een volumeregelaar die dag in dag uit zonder enig plopje of kraakje z'n werk doet is zeldzaam. En normaal ontieglijk duur (200 euro per stuk, dus 2 nodig voor een stereo versterker). Ik doe nu hetzelfde met één chip van ongeveer 10 euro.
Jeff Rowland (www.jeffrowland.com) gebruikt ze ook. Maar dan in pre-amps van enkele duizenden euro's...
nee lexie, wij willen hier geen FP'ers, dat zijn allemaal n00bs...quote:Geef gewoon af en toe een updatelinkje naar de centrale topics .
Alhoewel, die fp'rs....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:35 schreef gieling het volgende:
[..]
wie?
gelukkig 1 persoon die me mistequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
IK mistje je wel Tain
was je weg dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig 1 persoon die me miste![]()
U zei?quote:Op zaterdag 17 april 2004 07:25 schreef Together-Alone het volgende:
----
niet veel, dat is eigenlijk Tain.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
U zei?
was je pc kapot?quote:Op zaterdag 17 april 2004 07:27 schreef Tain het volgende:![]()
Nouja, ik kan ieder geval weer gewoon internetten enzo
ohjaquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:17 schreef Tain het volgende:
korte termijngeheugen niet meer zo goed cap?
linkje
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef capibar het volgende:
nee lexie, wij willen hier geen FP'ers, dat zijn allemaal n00bs...
super bijzonder is het niet hoor:quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:01 schreef pkwarts het volgende:
nu je een nieuwe pc hebt:
SPECS!
even checken hoor...quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Zeg jij
he ja, je hebt gelijk, ik zei het!quote:capibar - vrijdag 16 april 2004 @ 20:19
amd rulleert, ik heb hier een 1300 megahertz (quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
super bijzonder is het niet hoor:
Asus A7n8X-X moederbord
Athlon 2800+
512MB geheugen
Radeon 9500 128MB
2x Western Digital 80GB harde schijf
Chieftec Matrix tower zilver
52x24x52x cd-brander van lite-on
16x dvd-rom speler
7 in 1 usb card reader van apacer
20" monitor(maar die had ik al)
ik had een 700 megahertz athlonquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
amd rulleert, ik heb hier een 1300 megahertz ()
mijn kamer is alleen wel een kachel in de zomer(van de zomer was het steeds 35 graden in mijn kamer
![]()
niet genoeg koeling?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ik had een 700 megahertz athlonalleen die ruikt nu een beetje doorgebrand
jawel, maar op 1 of andere manier was het koelblok wat losgeraakt. en ik heb die computer verleden jaar voor het laatst verplaatst geloof ik. Dus hij heeft het aardig lang uitgehoudenquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:10 schreef capibar het volgende:
[..]
niet genoeg koeling?![]()
weetje, ik ben gewoon te lui om de 2 slots boven mijn cdrom speler af te dekken, mijn pc staat dus al iets van een half jaar openquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
jawel, maar op 1 of andere manier was het koelblok wat losgeraakt. en ik heb die computer verleden jaar voor het laatst verplaatst geloof ik. Dus hij heeft het aardig lang uitgehouden
Denk je? Zal ik hem eens testen op schade danquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
iemand topgear gezien? mijn pc lijkt dus op die Toyota terreinwagen...![]()
![]()
![]()
het is de zijplaat niet, jeweetwel aan de voorkant he, waar men je cdrom drive,dvd drive,cd brander enz. in doet, daar zitten normaal van die afdekplaatjes,zodat er geen stof inkomt, en die heb ik er niet opzitten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:22 schreef Tain het volgende:
de zijplaat voor mijn oude pc heeft er ook een half jaar afgelegen en het is 2 seconden werk om die er weer op te zetten
niet schelden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.tweakers.net/
Zet je er ook nog een voeding in? De meeste Chieftec's komen zonder namelijk. En als je er eentje koopt, koop dan Enermax, geen Noname hoerending wat je pc molt binnen een jaar tijd (ik heb 2 pc's van mensen moeten repareren door hoerige voedingen/moederborden)quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
super bijzonder is het niet hoor:
Asus A7n8X-X moederbord
Athlon 2800+
512MB geheugen
Radeon 9500 128MB
2x Western Digital 80GB harde schijf
Chieftec Matrix tower zilver
52x24x52x cd-brander van lite-on
16x dvd-rom speler
7 in 1 usb card reader van apacer
20" monitor(maar die had ik al)
muse is oke, ik luister nu naar 12 memories van travis en net away from the sun van 3 doors down geluisterdquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
gelukkig dat mijn vriendin uit eten is met een paar collega's anders stond idols hier ook aan. Nu lekker Muse aan het luisteren
als je die al niet geweldig vindt vindt je die andere 2 ook niet zo leuk das nml een stuk rustiger dan korn enzo, misschien ken je saliva wel dat is op zich dan ook wel weer goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Tain het volgende:
3 doors down vind ik niet echt geweldig, meer Korn, Muse en Fear Factory fan enzo...
nope 22:33quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:42 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, is het al CSI tijd?
kan bestquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:46 schreef Tain het volgende:
Saliva is wel ok, staat een nummer van op de Resident Evil soundtrack
ik nietquote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef HomerJ het volgende:
IK heb z'on kutdag achter de rug niet normaal
Ik vind het ook kut dat Marlies uit Idols isquote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef HomerJ het volgende:
IK heb z'on kutdag achter de rug niet normaal
marlies was echt slecht, niet normaal ze zong dat nummer veeels te saaiquote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut dat Marlies uit Idols isJK was bagger en hij mag blijven
nee die heb ik niet gehoord neequote:Op zondag 18 april 2004 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze was niet zo goed als anders nee, maar heb je JK gehoordDie gast had echt niet mogen blijven
is dat dat finkebrau duitse spulquote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee die heb ik niet gehoord neegisteren feestje bij maat van me, had hij aldi bier gekocht
wat is dat spul smerig zeg, gatverdamme niet normaal
weet ik veel, het was iig fokking smerig had daarna ook geen zin meer in nog een biertje gadverdamme ik wil er niet eens aan denkenquote:Op zondag 18 april 2004 00:12 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat dat finkebrau duitse spul![]()
Jaquote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee die heb ik niet gehoord neegisteren feestje bij maat van me, had hij aldi bier gekocht
wat is dat spul smerig zeg, gatverdamme niet normaal
weetje, in frankrijk heb je alleen maar van dat duitse lidl bier.... zo ver als je kan zien.... overal lidl bier.quote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
weet ik veel, het was iig fokking smerig had daarna ook geen zin meer in nog een biertje gadverdamme ik wil er niet eens aan denken
en dat komt er ook nog is bijquote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut dat Marlies uit Idols isJK was bagger en hij mag blijven
zoiets ja geloof ik, gewoon te vies voor woorden, dommelsch vondt ik wel lekker bierquote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaInderdaad. Hoe heet het ook alweer... Jager ofzo toch
![]()
Ahhhquote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en dat komt er ook nog is bijdank je Roy
Mijn dag begon goed, met 1-0 gewonnen van een titelconcurrent met voetbal, volgende week kampioenswedstrijd spelen.
Vervolgens pleurde ik op me bek bij het fietsen, had ik auwToen wou ik wat eten bakken, brande ik een gat in mijn gloednieuwe T-shirt. IK had daarna nog hele erge ruzie met een goede vriend van mij. Vervolgens kwam ik na wat geruchten enzo, erachter dat mijn vriendin met een ander was gegaan, veel gehuild zij omdat ik het uitmaakte. Toen had mijn broertje een virus binnengehaald, en laat nou net norton over de regristratie datum zijn en niet meer werken, Format C
Ik dacht laat ik maar weer mijn frustratie afknallen met Timesplitters 2 op de cube, bleek dat mijn profiel was gewist(een of andere vage redenen) en waren die tientallen uren voor niks geweest
Hoeveel pech kan een mens hebben![]()
Amstel!quote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
zoiets ja geloof ik, gewoon te vies voor woorden, dommelsch vondt ik wel lekker bier(maar dat had hij natuurlijk niet
)
had je die voetbalwedstrijd maar niet moeten winnenquote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef HomerJ het volgende:
bla bla bla
ik heb een 20 jaar oude sony videocamera,en die heeft hele vette battery packs, en daar heb ik vandaag de oplader van gevondenquote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en dat komt er ook nog is bijdank je Roy
Mijn dag begon goed, met 1-0 gewonnen van een titelconcurrent met voetbal, volgende week kampioenswedstrijd spelen.
Vervolgens pleurde ik op me bek bij het fietsen, had ik auwToen wou ik wat eten bakken, brande ik een gat in mijn gloednieuwe T-shirt. IK had daarna nog hele erge ruzie met een goede vriend van mij. Vervolgens kwam ik na wat geruchten enzo, erachter dat mijn vriendin met een ander was gegaan, veel gehuild zij omdat ik het uitmaakte. Toen had mijn broertje een virus binnengehaald, en laat nou net norton over de regristratie datum zijn en niet meer werken, Format C
Ik dacht laat ik maar weer mijn frustratie afknallen met Timesplitters 2 op de cube, bleek dat mijn profiel was gewist(een of andere vage redenen) en waren die tientallen uren voor niks geweest
Hoeveel pech kan een mens hebben![]()
amstel is goed bier, dat koopt mijn pa altijd (want het is lekker betaalbaarquote:Op zondag 18 april 2004 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amstel!
waarom komt ons bier eigenlijk alleen maar uit nederland en belgie? (en duitsland, aldi en lidlquote:Op zondag 18 april 2004 00:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
amstel is goed bier, dat koopt mijn pa altijd (want het is lekker betaalbaar)
omdat de rest niet lekker genoeg isquote:Op zondag 18 april 2004 00:19 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom komt ons bier eigenlijk alleen maar uit nederland en belgie? (en duitsland, aldi en lidl)
en wat drinken ze dan in china, ze gaan hun bier toch niet uit belgie halen man!quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat de rest niet lekker genoeg is
in china drinken ze geen bierquote:Op zondag 18 april 2004 00:21 schreef capibar het volgende:
[..]
en wat drinken ze dan in china, ze gaan hun bier toch niet uit belgie halen man!
ik heb gehoort dat sommige mensen hun eigen pis drinken....quote:Op zondag 18 april 2004 00:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
in china drinken ze geen bier
ik heb gehoort dat jij nog helemaal geen bier mag en sommige mensen drinken idd pis, dat heb ik ooit eens in een pu gelezen bij een review over zo'n tactical shooter in de woestijn voor als je geen drinken meer hebt. (of was het nou een pc zone)quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb gehoort dat sommige mensen hun eigen pis drinken....
dat zou best kunnen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb gehoort dat jij nog helemaal geen bier mag en sommige mensen drinken idd pis, dat heb ik ooit eens in een pu gelezen bij een review over zo'n tactical shooter in de woestijn voor als je geen drinken meer hebt. (of was het nou een pc zone)
wat wil je als je zoveel dorst hebt, ik ben dan zelfs bereid aldi bier te drinkenquote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef rockstah het volgende:
ik zag hyet een keer op discovery channel. over xtreme omsatandigheden ofzo. toen ging zo'n gast een paar dagen in de woestijn proberen te overleden en toen had hij na een tijdje zo'n dorst dat hij zijn eigen pis 'recyclede'.
hij zij dat het goddelijk was.
Bedanktquote:Op zondag 18 april 2004 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AhhhIk steun je !
maar een format c is positief, geen vriendin meer hebben kan positief zijn (je hebt nu iig wel genoeg tijd om verder te komen met timesplitters2)quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedankt![]()
kunstenaars zijn 10x enger..... geloof mequote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind clowns eng
quote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef capibar het volgende:
[..]
kunstenaars zijn 10x enger..... geloof me![]()
welterustenquote:Op zondag 18 april 2004 01:01 schreef mordradead het volgende:
itmaar ik ga denk ik maar pitten
jij ookquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
welterusten
ik wil nou echt weten wat je ondertitel betekent....quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef rockstah het volgende:
en toen kwam de matige saturday night slowchat aan zijn einde....
niet qua uiterlijk sjaak, maar ze zijn gewoon zo eng....quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef HomerJ het volgende:
Poll: Wat is enger?Een clown
[afbeelding]Een kunstenaar
[afbeelding]
Tussenstand:
[afbeelding]
kunstenaars zijn echt 10x enger,geloof me.quote:Op zondag 18 april 2004 09:12 schreef Tain het volgende:
Als je plaatjes van een clown post moet je het wel goed doen
[afbeelding]
Ga huiswerk makenquote:Op zondag 18 april 2004 14:29 schreef capibar het volgende:
ik verveel me.
dat heb ik niet.quote:Op zondag 18 april 2004 15:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ga huiswerk maken
ik speel ET uren achter elkaar multiplayer (zeker een aanrader het is gratis!!!) maar soms wil ik even pauzequote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef Tain het volgende:
ga gamen dan, of heb je al je spellen al uitgespeeld?
had geen zin het half-life 2 topic op te zoekenquote:Op zondag 18 april 2004 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Oh mijn neukende god...quote:Op zondag 18 april 2004 19:49 schreef HomerJ het volgende:
BMH heeft me net iets gegeven wat enger is dan een clown:
http://www.gametrailers.c(...)l
erg héquote:Op zondag 18 april 2004 19:59 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh mijn neukende god...
altijd beter dan dood en verderf....quote:Op zondag 18 april 2004 19:59 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Oh mijn neukende god...
Omg! ik ga dus NU mijn Super Mario Sunshine verkopen, hiermee wil ik niet geassocieerd wordenquote:Op zondag 18 april 2004 19:49 schreef HomerJ het volgende:
BMH heeft me net iets gegeven wat enger is dan een clown:
http://www.gametrailers.c(...)l
Nou hoor je erbijquote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
*N64 gekocht heeft*
*Old School gamer is*
quote:Op zondag 18 april 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou hoor je erbij
quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
*N64 gekocht heeft*
*Old School gamer is*
quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
*SNES gekocht heeft*
*Old School gamer is*
Nee.quote:Op zondag 18 april 2004 22:20 schreef Lexie het volgende:.
Heb je de bijbehorende tattoo al
Roy? Pak je camera eensquote:Op zondag 18 april 2004 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee.Hoe ziet die uit?
Als je het op je buik doet is het 3D.quote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga het N-logo ooit op mijn rug zetten
quote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je het op je buik doet is het 3D.
quicktime ruled man, ik vind het de beste mediaspeler, realplayer, DAT zuigt pas.quote:Op zondag 18 april 2004 22:27 schreef gieling het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk in dat mario sunshine filmpje? Ik heb hier geenquick time
Jij laat je ook niet hinderen door enige vorm van intelligentie of inzicht he?quote:Op zondag 18 april 2004 22:45 schreef capibar het volgende:
[..]
quicktime ruled man, ik vind het de beste mediaspeler, realplayer, DAT zuigt pas.
quicktime is gewoon het beste wat er bestaat.quote:Op maandag 19 april 2004 00:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Jij laat je ook niet hinderen door enige vorm van intelligentie of inzicht he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |