Een scart is vaak zonder tulpaansluitingquote:Op donderdag 15 april 2004 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap het alIk heb een RGB scart zonder tulpaansluitingen
Moeilijk. Lik-sang heeft soms wel aardige aanbiedingen. Wellicht kun je je concentreren op klassiekers (US) en games die in nederland niet te krijgen zijn (US/JAP)?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx!!!!
Ik zal kijken wat ik kan doen voor lik-sang... moet ff zien of het wel mogelijk is.
Maar welke games van lik-sang??? de JAP of ook de US en PAL????
adres?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:07 schreef Roi het volgende:
MeZZiN goed idee, maar er komt al een site aan met alle budgettitels voor de cube, sommige gasten zijn er al weken/maanden mee bezig
Ik moet eerst een url geven van waar de product pagina is op de site en dan gaat hij elke 6 uur pollen of de prijs veranderd isquote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Moeilijk. Lik-sang heeft soms wel aardige aanbiedingen. Wellicht kun je je concentreren op klassiekers (US) en games die in nederland niet te krijgen zijn (US/JAP)?
Overigens, voer jij die prijzen handmatig in of checkt je script een url?
BTW het is geen idee het werkt alquote:Op donderdag 15 april 2004 18:07 schreef Roi het volgende:
MeZZiN goed idee, maar er komt al een site aan met alle budgettitels voor de cube, sommige gasten zijn er al weken/maanden mee bezig
Het is niet meer dan een forumquote:Op donderdag 15 april 2004 20:22 schreef Roi het volgende:
Nee ze zijn niet gestop, de laatste update is van eergisteren.
http://www.BudgetCorner.tk is de site, nu nog een forum maar binnenkort de site.
Houd dat ook zo... hebben we tenminste nog één exclusivequote:Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef MeZZiN het volgende:
Oh trouwens ik ben niet vanplan om andere consoles (XBox of PS2 te gaan invoeren..... ) misschien alleen nog PC games als ik zin heb. Maar voor nu is het alleen maar nintendo ONLY .
Tnxquote:Op donderdag 15 april 2004 21:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Houd dat ook zo... hebben we tenminste nog één exclusive
(goed bezig, trouwens! en als anderen er al mee bezig zijn, moet dat voor jou een extra motivatie zijn.... om het beter te doen)
Lets hope so.. ziet er in iedergavaal zeeer mooi uit!quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tales of Symphonia ziet er er goed uit. Hopelijk is het verhaal ook goed! Dan wordt dat zeker een must-have.
wat doen ze nou precies in het tweede screenshot?quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:11 schreef Chocobo het volgende:
ToS screens(US screens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die cristal zooi dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal hem opzeker! Eindelijk RPG'en op de Cube
dus je bedoelt dat de cube eigenlijk nog geen rpg's heeft?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das meer hack 'n slash, en niet echt RPG'erig.
gelukkig komt golden sun eraanquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, bijna niet. Skies of Arcadia is er ook wel een. Maar in vergelijking met de PS2 zijn we maar een schim op RPG gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |