Ik had al afgesproken de 400cc meet te gaan rijden en dat lukt me ook al niet, ik heb het stuk rijden er best voor over. Helaas wil mijn brommertje nog niet functioneren zoals de ontwerper het ooit bedoeld had.quote:Op zaterdag 17 april 2004 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind het wel heel lullig aan de ene kant, maar wat ik al eerder zei weegt toch zwaarder. toch zonde om die mooie route maar met zijn 5en te doen? terwijl als we een andere datum nemen, ws. Makster, hollander172 en pepijn sowieso meegaan en wie weet wie nog meer! (ik gok zo op Superfour en frommel krommel Pommel die wel meegaan)
jullie hebben deels gelijk, geef ik toe maar er is al een nieuwe verzamelplaatsquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Dan gaan we gewoon met z'n drieën rijden.
PatrickM, Gerako en ik zei de gek. Laat die andere twee (Riet en OPM) maar in het zuiden als die het er niet voor over hebben.
Nieuw voorstel: VERZAMELEN BIJ DE MacDonalds IN JOURE BIJ DE ROTONDE? Om 11 uur?
Kunnen we meteen een opwarmrondje klaverblad Heerenveen doen voor we vertrekken en een cooldownrondje klaverblad als we terug komen!!![]()
Is dat een goed voorstel?
jij snap het niet helemaal wat ik zei daar he?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik had al afgesproken de 400cc meet te gaan rijden en dat lukt me ook al niet, ik heb het stuk rijden er best voor over. Helaas wil mijn brommertje nog niet functioneren zoals de ontwerper het ooit bedoeld had.![]()
Morgen verder zoeken en desnoods het hele blok uit elkaar peuteren, we zien wel.
Mochten jullie een andere datum prikken voor de Friesland route ben ik er zeker bij. (mits niet verhinderd door andere afspraken)
Dan hadden jullie ook wel even duidelijker kunnen zeggen dat jullie wel zouden komen, het leek er wel heel erg op dat jullie niet zouden komen. En volgens mij staat de afspraak van 11:30 in Lemmer nog steeds want we hebben niks gehoord van PatM. Dus stap op je motor zou ik zeggen. Ik ben wel even bereid om te wachten in Lemmer, niet te lang natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier schijnt de zon af en toe nog wel.
Heb gisteren een bericht gestuurd dat als ie meegaat we gewoon om 11.30 afspreken in Lemmer, hij heeft er niet meer op gereageerd, dus hij weet niet beter of het gaat niet door...quote:Op zondag 18 april 2004 10:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan had je gister ook wel even kunnen zeggen dat je wel zou komen, het leek er wel heel erg op dat jullie niet zouden komen. En volgens mij staat de afspraak van 11:30 in Lemmer nog steeds want we hebben niks gehoord van PatM. Dus stap op je motor en kom naar Lemmer zou ik zeggen, het is hier mooi weer.
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.quote:Op zondag 18 april 2004 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb gisteren een bericht gestuurd dat als ie meegaat we gewoon om 11.30 afspreken in Lemmer, hij heeft er niet meer op gereageerd, dus hij weet niet beter of het gaat niet door...
Denk ik
Misschien niet goed gelezen, ik was kapot gisteren na de hele dag gesleuteld te hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij snap het niet helemaal wat ik zei daar he?
Geen idee..quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
Ik ga nu rijden en ik zie je in Lemmer bij de Mac!quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |