Dit is eigenlijk het SC topic voor de motorrijders onder ons. Het Motormeet topic is eigenlijk bedoeld voor de afspraken omtrend de meets.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:25 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb net een ritje gemaakt hier in de buurt. De dijkjes bij Blokzijl, Giethoorn, Steenwijk, Zwartsluis, Hasselt, Genemuiden, Ijsselmuiden......
Ik kon zowat met één hand los rijden. Het stikt van de motorrijders
Het was wel weer een leuk ritje. Strax lekker MotoGP kijken. Ik ben benieuwd wat Rossi op zijn Yamaha gaat doen.
Ja sorry, ik wist het wel. Ik zat dit topic door te lezen en ik dacht jullie even te vervelen met mijn ervaring. Zal ik niet weer doen hier...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:31 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het SC topic voor de motorrijders onder ons. Het Motormeet topic is eigenlijk bedoeld voor de afspraken omtrend de meets.
Maar waarom kom jij morgen niet (als het nog doorgaat tenminste). Je hebt er vandaag ook in de buurt rondgereden. Als jij ook komt zijn we al met zijn 6en, misschien is dat wel de moeite voor de andere om te komen.
Jullie zeggen niks af maar jullie komen ook niet, kan ik dat hieruit opmaken???quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie mogen wel gaan hoor
We zeggen toch niks af ofzo.. OPM en ik zeggen alleen dat het ons de moeite niet waard is om voor een miniscuul groepje naar het noorden te gaan...
Met hoeveel man waren we de vorige keer dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had jij gekomen als we een clubje van maar 5 man totaal hadden?
Het lijkt ons gewoon leuker om die Friesland route gewoon met de hele club te doen op een datum waarop wel iedereen kan!
Vorige week waren we met zijn 6en, maar toen was het voor de heren een stuk dichterbij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Met hoeveel man waren we de vorige keer dan?
Vijf?
Of waren het er stiekum een veelvoud daarvan?![]()
Dan gaan we gewoon met z'n drieën rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:19 schreef Gerako het volgende:
[..]
Vorige week waren we met zijn 6en, maar toen was het voor de heren een stuk dichterbij.
Maar als jij gewoon de route verzorgt dan kom ik wel. Ik weet niet hoe het met PatM is, maar ik neem aan dat die dan ook komt, die is er speciaal voor blijven overnachten in Bolsward. Als die andere niet meegaan dan kan je ontmoetingsplek volgens mij ook wel op de route liggen, en niet zoals nu dat ie eronder ligt.
Ik weet dus niet of jullie komen, maar ik ben best bereid om te komen morgen.
Joure ja, dat las ik, ik weet hem te vinden, is ook niet moeilijk. Kijk ik morgenochtend ook nog even en anders gaan we gewoon naar Lemmer om 11:30. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:30 schreef ZX9R het volgende:
Is in JOURE hè! Niet in lemmer...
Morgenvroeg nog maar eens checken. Als PatrickM niet online is geweest en het niet heeft bevestigd, geld gewoon de afspraak van 11.30 uur in Lemmer bij de Mac!
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Laat die andere twee (Riet en OPM) maar in het zuiden als die het er niet voor over hebben.
dat wordt met zijn 2en rijden...nergens PatM te bekennen..quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Nieuw voorstel: VERZAMELEN BIJ DE MacDonalds IN JOURE BIJ DE ROTONDE? Om 11 uur?
Kunnen we meteen een opwarmrondje klaverblad Heerenveen doen voor we vertrekken en een cooldownrondje klaverblad als we terug komen!!![]()
wij zijn wel de harde kernquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof de meeting afhankelijk van ons is![]()
Nu niet meer vrees ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij zijn wel de harde kern![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |