En ik houd ze gezelschap in de achterste gelederen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We rijden goed door maar als er mensen achterraken wachten we daar gewoon op
Je woont toch in Zeeland? Ik zou zeggen: zet een leuke tocht uit, prik hier een datum en we komenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:15 schreef Polleke83 het volgende:
Ik zit nog op school jah, maar loop stage. dus toch wel redelijk veel vrije tijd.
als jullie nog een keer naar het zuiden komen, rij ik graag een keer mee!
en ben blij dat jullie niks tegen old-timers hebben (1967, tis al een oud beestje)
owjah, ik woon in Hulst, Zeeuws-vlaanderen.
vanmiddag met mn pa en ma (alle drie op de motor) een uurtje rondgereden. zalig.
Polleke83 had zich al eerder gemeldquote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was er maar eerder geweest...zondag zijn we in Belgie geweest.
Coolquote:Op donderdag 15 april 2004 15:45 schreef Polleke83 het volgende:
Ik zal wel eens kijken of ik iets van een mooie toch kan vinden, maken. dan laat ik het jullie dan wel weten.
Welke motoren wij thuis allemaal hebben?
Triumph Bonneville T120 (650 cc)
Triumph 3TA (350 cc)
Minder cool, maar tochquote:Vespa P150X (150 sprint!)
IN VETTE HOOFDLETTERS OOK NOGquote:Op donderdag 15 april 2004 17:14 schreef Gerako het volgende:
Scroll eens omhoog zou ik zeggen, daar staat het namelijk al een tijdje.
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
IN VETTE HOOFDLETTERS OOK NOG
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:24 schreef PatrickM het volgende:
En ik alle bladzijdes door de meettopics bladeren
Ach... het is pas het begin van een grote toekomstquote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]behalve deze dus...
volgens mij zijn we weer met zijn 5en zondag, van de rest hebben we niets meer gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |