bijgewerktquote:Op woensdag 21 april 2004 17:53 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan alle dagen behalve 9 mei (MF megameet) en 13 en 20 juni (dan ben ik op vakantie).
dus ik zet een kruis voor jou op 9 meiquote:Op woensdag 21 april 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
ik kan alle dagen behalve de 13e
9 mei ga ik in principe naar de mega meet, maar als de meet dan zou zijn, pech voor de mega meet. Ik rij waarschijnlijk alleen heen met het hele genueck, daarna ga ik wel lekker binnendoor terug naar huis, aangezien ik geen zin heb om een halve dag tussen hopen van overvloedig testosteron te gaan hangen op een Mc Donalds parkeerplaats
donequote:Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus ik zet een kruis voor jou op 9 mei
overvloedig testosteronquote:Op woensdag 21 april 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:MF samen gevat in 2 woorden of niet Pat
Als ik echt helemaal niets te doen heb ofzo .. was het helemaal niet van plan dat massale gedoe.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog wel naar de MF meet?
Als de Fok meet niet op 9 mei is, dan ga ik naar de MF-Meet, om daar dus zo ongeveer meteen weer te vertrekkenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog wel naar de MF meet?
Ik vind het opzich wel leuk om met 150+ motoren vanaf Rijswijk (Den Haag) naar Veenendaal te rijden, maar niet om dan vervolgens een halve dag op het parkeerterein van de Mac te bivakeren samen met vol testosteron zittende mannetjes die zich genoodzaakt zien om hun capriolen uit te halen met de nodige gevolgen...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik echt helemaal niets te doen heb ofzo .. was het helemaal niet van plan dat massale gedoe.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 verwacht dat er wel een paar onderuit zullen gaan en/of wat ongelukken hier en daar zullen gebeuren, aangezien je altijd van die idoten hebt die zich willen doen gelden bij zo'n grote massa
er zijn er veel die zaterdag moeten werken/andere verplichtingen hebben, vandaar dat we in verleden hebben gekozen voor de zondagen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdagen zijn ook nog een optie misschien ?
bijgewerkt, klik hier voor de update.quote:Ik noem even de dagen dat ik absoluut niet kan
8-9 mei
13 juni
dan is dit idd veel leuker!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind het opzich wel leuk om met 150+ motoren vanaf Rijswijk (Den Haag) naar Veenendaal te rijden, maar niet om dan vervolgens een halve dag op het parkeerterein van de Mac te bivakeren samen met vol testosteron zittende mannetjes die zich genoodzaakt zien om hun capriolen uit te halen met de nodige gevolgen...
op zich wel leuk om te zienquote:* One_Punch_Mickey verwacht dat er wel een paar onderuit zullen gaan en/of wat ongelukken hier en daar zullen gebeuren, aangezien je altijd van die idoten hebt die zich willen doen gelden bij zo'n grote massa
23 mei kan ik wel hoor! En de rest ook, behalve 25 t/m 28 mei nietquote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.
Oja, ik ben uitgegaan van alle zondagen tussen 9 mei en 20 juni.
Voor de duidelijk, een kruisje geeft aan wanneer je WEL kunt
[afbeelding]
Dan moeten we alleen nog een uiterste inschrijfdatum bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |