quote:Op zondag 11 april 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je geen antistemmen kunt uitbrengen. Dan had ik eens ff flink op Boris en JK gestemd
Ik eigenlijk ook. De laatste keer dat ik Irma echt goed vond, was bij de workshop en Hind vond ik vorig jaar constant goed.quote:Op zondag 11 april 2004 00:00 schreef u2petre het volgende:
ik von hind beter hoor!
Volgende week mag Irma wat???quote:Op zondag 11 april 2004 00:06 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze sleept teveel met d'r stem, ik vind het ook vaak onzuiver voorkomen. En JK's muziekkeuze spreekt me ook meer aan.
En volgende week mag Maud.
Juist.quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]Boris is gewoon degene die moet winnen. Hij scoort op bijna alle punten het best. Simpel.
Zeg, hoe vaak heb je op JK gestemd?? Eerlijk zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]Boris is gewoon degene die moet winnen. Hij scoort op bijna alle punten het best. Simpel.
Sorry, foutje. Al snel hersteld. Irma mag volgende week op TV kijken hoe d'r collega's t doenquote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Volgende week mag Irma wat???![]()
Als je dat vol noemt, moet jij na 23:00 maar eens RTL 5 gaan kijken....quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef d10n het volgende:
[pubermode]
Maud en Irma vol op de bek!!!![]()
![]()
[/pubermode]
Hhehe denk al...quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Sorry, foutje. Al snel hersteld. Irma mag volgende week op TV kijken hoe d'r collega's t doen
En mijn mams meteen - die anti-idos is : "bah, wat een geklef"quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef d10n het volgende:
[pubermode]
Maud en Irma vol op de bek!!!![]()
![]()
[/pubermode]
Zero niks nada keer. Zijn muziekstijl staat mij totaal niet aan.quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak heb je op JK gestemd?? Eerlijk zeggen.
Als "Tijdens je optreden een kop trekken alsof je aan het bevallen bent van een nijlpaard" een punt is dan is hij zeker de beste jaquote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
En mijn mams meteen - die anti-idos is : "bah, wat een geklef"![]()
Inderdaad!! Ze zijn echt een stelletje eikels!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Fusion het volgende:
JK en Boris zijn echt oncollegiale klootzakken zoals ze daar stonden te dansen toen Irma weg moest... Bah. Walgelijk.
Het is een talentenwedstrijd. Geen theekransje. Evenwel is het niet echt sportief...quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Fusion het volgende:
JK en Boris zijn echt oncollegiale klootzakken zoals ze daar stonden te dansen toen Irma weg moest... Bah. Walgelijk.
Volgens mij beoordelen ze niet op 1 optreden hoor anders had JK er allang uit gelegen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:06 schreef Yokozuna het volgende:
Ik haat stemmers die alleen impulsief oordelen aan de hand van 1 optreden en niet denken aan alle optredens van zanger(essen) en bijna meer waarde hechten aan andere zaken dan puur de zangkwaliteiten.
"Over smaak valt te twisten."
Idd, viel mij ook al op. Vond de manier waarop Maud reageerde welquote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!! Ze zijn echt een stelletje eikels!!!
Inderdaad, helaas.quote:Op zondag 11 april 2004 00:12 schreef Fusion het volgende:
Irma heeft gewoon niet zo veel fans als de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |