en heeft niet de juiste uitstraling...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Irma heeft ook een dijk van een stem. Ze heeft alleen géén talent voor wat betreft het kiezen van de juiste nummers.
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yo yo! Bling bling! My way!
Marlies????quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ben ik maar voor Marlies..
Ergens ruik ik iets.. iets heel smerigs..quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.
Zosja was geweldig. Helaas was haar album niet zo geweldig, de soundtrack voor Phileine Zegt Sorry.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Yokozuna het volgende:
Zosja was ook een soort zangeres als Irma, stem met veel pit/power/volume met prachtige uithalen. Daar hoor je ook niets meer vanOm uberhaupt binnen een klein landje als Nederland van muziek te kunnen leven moet je gewoon superbekend zijn.
Helaas pindakaas dus....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Irma heeft ook een dijk van een stem. Ze heeft alleen géén talent voor wat betreft het kiezen van de juiste nummers.
Ik hoop dat Herman gaat winnen maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef BaggerUser het volgende:
ik hoop dat jk gaat winnen maar betwijfel het
Doe jij nou maar gewoon Gunnik, straks wordt je koffie coooooolquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.
Hej dat wilde ik net postenquote:Hind-moment is dit.
Ze heeft tenminste power/pit/ballen in haar stem, dat kun je slechts van heel weinig Idols kandidaten zeggen. Vooral bij dat Direct optreden gingen er een aantal finaal op hun bek.quote:Dat Irma het tot de laatste 5 heeft gebracht is opzich al knap, gezien haar rocky ding.
Precies.. dat heeft haar echt gekilled, die sjachrijnige kop van irma...quote:Op zondag 11 april 2004 00:02 schreef NiNi het volgende:
Who cares, lekker weg dat chagrijn!
Gooooooo Boris!
Hehe.quote:Op zondag 11 april 2004 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe jij nou maar gewoon Gunnik, straks wordt je koffie cooooool
quote:Op zondag 11 april 2004 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat Herman gaat winnen maar dat zal wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |