No way! Die kant gaan we dus niet op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:47 schreef Monidique het volgende:
POLSC-kloon!
Integreren zal je, kreng.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:51 schreef Youssef het volgende:
Hej, zullen we dit topic dan voor morgen laten?Anders zit ik ier om 02:00 nog, en dat laat mijn islamtische leefwijze niet echt toe.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:51 schreef Youssef het volgende:
Hej, zullen we dit topic dan voor morgen laten?Anders zit ik ier om 02:00 nog, en dat laat mijn islamtische leefwijze niet echt toe.
Juist dus niks tot 2.00 uur achter de computer maar hup de kroeg in en aan die bar hangen we zien je on half zes wel weer ladderzat terug.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Integreren zal je, kreng.
En welke kant mag dat dan zijn?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
No way! Die kant gaan we dus niet op.
En ook dat is een onderdeel van de verdorven westerse cultuurquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist dus niks tot 2.00 uur achter de computer maar hup de kroeg in en aan die bar hangen we zien je on half zes wel weer ladderzat terug.
Post je in NWS?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag ik ook meedoen
Je noemt zelf de westerse cultuur verdorven, maar als iemand de islamitische cultuur achterlijk noemt mag het opeens weer niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En ook dat is een onderdeel van de verdorven westerse cultuur
Ach bedorven, wat is bedorven (ja de grafsmaak in m'n bek morgen maar verder) het iseen stukje cultuur je komt tot de "apartste" inzichten om 4 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En ook dat is een onderdeel van de verdorven westerse cultuurVind je het goed als ik bedank
Welke kant gaat dit wel op dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
No way! Die kant gaan we dus niet op.
We gaan ons hier allemaal keurig gedragen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke kant gaat dit wel op dan?
Ik heb hier al een aantal personen gesignaleerd die daar een groot talent voor hebbenquote:Op zondag 11 april 2004 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We gaan ons hier allemaal keurig gedragen.
Dat is juist de humor er vanquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je noemt zelf de westerse cultuur verdorven, maar als iemand de islamitische cultuur achterlijk noemt mag het opeens weer niet?
Hehe, idealisme is goed enzo.quote:Op zondag 11 april 2004 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We gaan ons hier allemaal keurig gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |