THXquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Goede titel
Aan de andere kant heeft de redactie wel de allervalste stukjes uitgeknipt en in dat bel/smsfilmpje gestopt. Dus volgens mij willen ze hem vandaag eruit hebben.quote:Tom_Tom- (Moderator) - zaterdag 10 april 2004 @ 22:55
Happy, happy. Joy, joy.
Ze zeiden me iets te subtiel tegen JK dat hij vocaal niet zo sterk is.
Nee, maar zeg dat aub niet over de eerste ronde.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef NiNi het volgende:
Had ik al gezegd dat Boris er mighty FINE uitzag toen hij Justin deed!![]()
![]()
Weet je wat ik denk??quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saturdaynight is JK's last night, hoop ik.
Ik sta op 2 sms-en via eigen telefoon.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Lamb het volgende:
Zo. Hoe staat het met de stemmen op Irma hier?
dat hebben ze deze keer wel bij meer gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft de redactie wel de allervalste stukjes uitgeknipt en in dat bel/smsfilmpje gestopt. Dus volgens mij willen ze hem vandaag eruit hebben.
Dan eet ik m'n hoed op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef schatje het volgende:
Dat JK Idosl gewoon gaat winnen.
Mee eens, was een dramatisch verschilquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef Dizer het volgende:
Nee, maar zeg dat aub niet over de eerste ronde.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Dizer het volgende:
Irma en Eric hebben stiekem wat met elkaar
DAN KOOP JE ER ÉÉN!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan eet ik m'n hoed op.
Ik heb geen hoed, maar dat maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |