Ik moet 'm ook niet; het hele genre van 'm trouwens niet; sommigen noemen 'm de nieuwe Sinatra, nou, 'k dacht 't niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat heb ik een hekel aan hem. Con-stant die irritante noot. "Whee-heee-heeeeeeeyyy..."
En in dat nieuwe nummer, sampled ie nou gewoon Jill Scott?
In dat nieuwe nummer zingt ie, het zogenaamde nieuwe wonderkind, over een loopje heen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat heb ik een hekel aan hem. Con-stant die irritante noot. "Whee-heee-heeeeeeeyyy..."
En in dat nieuwe nummer, sampled ie nou gewoon Jill Scott?
Ik vind de nieuwe cd ook top. Get your way, London skies, Photograph, Catch the sun enz. zijn wel coolquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Nieuwe cd is heel relaxed.....25 november naar keulen voor concert van mister Cullum. Ik weiger naar de HMH te gaan veel te grote zaal voor zijn muziek en dr zullen wel weer van die stomme wipkipjes vanaf 1uur in de rij liggen want "Jamie is zo lekker en ik daarom vooraan staan omdat ie dan mss naar mij kijkt".
Jamie is niet lekker, Jamie is klein, maar het manneke maakt fijne muziek en geeft live een goede show weg daarom wilde ik gerne vooraan staan, maar denk niet dat ze om die reden me voorlaten :p Dus daarom op naar Keulen
ik kan op 'nahand' zeggen dat je geen gelijk hebt, ookal ben ik niet in Keulen geweest!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow ik was trouwens 25 november geweest in Keulen. Echt geweldig. Heerlijk zaaltje. Jamie was ook weer flink op dreef. En kan al op voorhand zeggen dat dit zo veel beter was dan in de HMH![]()
Saint Jamie!
![]()
Uitgebreid verslagje en foto's!
en Ormi's verslag![]()
Het grappige is dat hij best jazz kán spelen, hij doet het alleen niet vaak. Zijn albums en reguliere optredens zijn gevuld met 'poppy' nummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef webfreak het volgende:
Arrghh.. Voor de zoveelste keer hoor ik zojuist een radioDJ de woorden 'jazz' en 'cullum' in één zin gebruiken
Als Jamie Cullum 'jazz' zou maken... Wat zijn dit dan voor figuren?
Nee, wat wél grappig is, is dat jij Cullum associeert met de jazzscene. De mensen die ik ken die naar NSJF gaan voor jazz, "mijden Jamie Cullum als de pest" (letterlijk citaat).quote:Op maandag 26 september 2005 18:38 schreef MaJo het volgende:
Grappig dat je wel naar NSJ gaat en hem niet kent. Je zit blijkbaar niet echt in de jazzscene?
~quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef m021 het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij best jazz kán spelen, hij doet het alleen niet vaak. Zijn albums en reguliere optredens zijn gevuld met 'poppy' nummers.
Frappant was dat hij een keer te gast was in zo'n laten-we-eens-slappe-nummers-meezingen-quiz, en dat hij toen wél jazz speelde. Een paar weken later was hij in een wat 'jazzier' programma te gast, en toen speelde hij een van zijn popnummers.
Geen kwaad woord over Cullum hoor, hij speelt goed.Maar zoals webfreak al zegt is het verkeerd om hem per definitie in het hokje "jazz" te stoppen.
[..]
Nee, wat wél grappig is, is dat jij Cullum associeert met de jazzscene. De mensen die ik ken die naar NSJF gaan voor jazz, "mijden Jamie Cullum als de pest" (letterlijk citaat).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |