Nederland weerquote:Op zondag 18 april 2004 09:59 schreef knuppelhout het volgende:
"straks zit je met zn 2en in de finale....."
getuigde wat mij betreft van een beetje veel zelfvertrouwen (terecht of niet, het staat me niet zo aan)
Dat is geen garantie, want Marlies werd er ook gelijk na een keer op de bank gezeten te hebben, uitgeknald.quote:Op zondag 18 april 2004 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nederland weer
Laten we eens even rekenen: Maud heeft regelmatig op de kruk gezeten, JK ook. Niet zo gek dat hij denkt dat hij doorgaat, wel? Bovendien kan het ook gewoon een uitdrukking zijn waar niets mee bedoeld wordt!
Dat dacht ik idd ook, dat hij "je met z'n tweeën" algemeen bedoelde. Hij zal vast wel zelfvertrouwen hebben, maar dat betekent niet dat ie zo stom is dat ie denkt dat alles vast staat. Voordat Hind afviel riep ook bijna iedere bron dat zij zou winnen.quote:Op zondag 18 april 2004 11:30 schreef TamaraB het volgende:
Misschien bedoelde hij "je" wel in het algemeen. Straks zitten er nog maar 2 in de finale en dan zit je daar met zijn tweetjes. Waar je al niet over kan vallen zeg! Of ie nou wel of geen kwal is, hij zingt gewoon het beste van deze 3. Als hij niet wint, heeft Nederland weer de verkeerde Idol gekozen. Mensen hebben niet door dat de zang belangrijker is dan persoonlijkheid. Hind was vroig jaar ook te arrogant volgens veel mensen, maar ik had 1000 x liever haar als winares gezien, arrogant of niet.
quote:Op zondag 18 april 2004 11:57 schreef Cee het volgende:
(...) onze all-dancing, all-singing koortslip couturier.
Jammer dat iedereen dan alleen weer die zin hoort en niet wat hij er achteraan zei....quote:Op zondag 18 april 2004 09:59 schreef knuppelhout het volgende:
"straks zit je met zn 2en in de finale....."
getuigde wat mij betreft van een beetje veel zelfvertrouwen (terecht of niet, het staat me niet zo aan)
Vergeet dan ook vooral zijn workshop niet te noemen met z'n platina platen, gouden singles en MTV Cribs.quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef Day het volgende:
JK zei een tijdje terug: ik ga een platencontract krijgen, nadat hij notabene zijn slechtste performance achter de rug had (ook nooit over gezeikt).
is het eigenlijk al zeker dat er een World Idols 2 komt?quote:Op zondag 18 april 2004 19:07 schreef Christine het volgende:
Boris moet duidelijk winnen...
... vooral als we nog kans willen maken bij World Idol
Nee dat is nog niet zeker.. en als het er zou komen duurt het ook wel ff... met jamai toen was met kerst toch? .. nah dan zou het dus nog minstens 10 maand duren.quote:Op zondag 18 april 2004 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
is het eigenlijk al zeker dat er een World Idols 2 komt?
Ik bedoel, vond het erg leuk, en we denken telkens *met die maken we meer kans* enzo, maar vroeg me af of het nou al zeker is of het komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |