Dat vind jij.quote:Op zondag 11 april 2004 16:28 schreef Baklap het volgende:
[..]
Die danspasjes swingde echt wel de pan uit hoor.
Ja, dat was dat indische (?) meisje, dat naast een oudere dame (z'n moeder?) zat.quote:Op zondag 11 april 2004 11:58 schreef Skwish het volgende:
Boris een kind?! Zat de moeder van zijn kind niet toevallig daar voorin?
Iemand een scan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
In de Story staat een foto van 'm samen met z'n zoontje op de fiets.
Ja, ik zou die foto ook graag even zien!quote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iemand een scan?
Meer Extreme makeoversquote:[b]
Marlies? Brrr.... Doet het leuk voor een reclame van Make Me Beautiful; samen met die Edwin(?) voor gebitsprothese na overmatig speed gebruik....
Die (oudere) dame was idd z'n moeder. Goede vriendin van m'n tante geweest vroegah.quote:Op zondag 11 april 2004 16:54 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ja, dat was dat indische (?) meisje, dat naast een oudere dame (z'n moeder?) zat.
Oudere klonk idd een beetje raar. Ik bedoelde eigenlijk gewoon dame (moederleeftijd).quote:Op zondag 11 april 2004 18:17 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Die (oudere) dame was idd z'n moeder. Goede vriendin van m'n tante geweest vroegah.
Hehe begrijp ik.quote:Op zondag 11 april 2004 18:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Oudere klonk idd een beetje raar. Ik bedoelde eigenlijk gewoon dame (moederleeftijd).
Ja hoor, daar is-ie weer. Kun jij nog iets positiefs zien in mensen die blijkbaar een talent hebben dat jij niet hebt?quote:Op zondag 11 april 2004 19:11 schreef marky het volgende:
Verder gedraagt hij zich als een over het paard getilde kwal die zelf veel te goed weet dat hij gaat winnen.
Gelul. Waaraan kun je zien dat Boris naast zijn schoenen loopt?quote:Op zondag 11 april 2004 19:45 schreef benniebon het volgende:
Hij loopt een beetje naast zijn schoenen nu een keer op de kruk zou helemaal niet verkeerd zijn voor zijn ego.
Volgens mij zit je jezelf gewoon aan het tegenspreken.quote:Op zondag 11 april 2004 19:11 schreef marky het volgende:
Ik vond Boris gisteren niet goed hij had een plaats op de kruk wel verdiend. Verder gedraagt hij zich als een over het paard getilde kwal die zelf veel te goed weet dat hij gaat winnen. Zijn eerste nummer was gewoon vals gezongen. Het complete eerste stuk zong hij achter de muziek aan en bij het nummer van Justin thimberlake keek hij weer zo moeilijk. Ik vond Marlies gisteren de beste en als het over een echte idol en een ster gaat dan heeft JK alles in huis om het te maken. Boris is alleen maar een goede zanger en dat is niet genoeg.
In de uitzending van afgelopen zaterdag was hij gewoon niet goed. Het eerste nummer was ronduit vals. Neemt niet weg dat het verder wel een goede over het paard getilde zanger is.quote:Op maandag 12 april 2004 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zit je jezelf gewoon aan het tegenspreken.
Ik heb weer andere talenten.quote:Op maandag 12 april 2004 01:33 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is-ie weer. Kun jij nog iets positiefs zien in mensen die blijkbaar een talent hebben dat jij niet hebt?
Nou, ik heb Marky anders wel gemist.quote:Op maandag 12 april 2004 01:33 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is-ie weer. Kun jij nog iets positiefs zien in mensen die blijkbaar een talent hebben dat jij niet hebt?
JK absoluut, maar ik vind wel dat Marlies toch wel iemand is die met haar zielige zieke moeder, krolse kat, airconditioning en verjaardag smoesjes probeert te verzinnen voor haar slechtere optredens en haar 'ik ben te dom om mijn tekst te leren'-hersens. Ik weet zeker dat Boris met een Django op de arm ook veel meer sympathiestemmen zou kunnen krijgen. Heel verstandig doet hij dat niet (al heb ik zaterdag backstage niet gezien, maar ik ga ervan uit van niet), je bent er om te zingen. Daarbij is hij ook niet zo camerageil als de rest.quote:Op maandag 12 april 2004 08:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb weer andere talenten.
Ik vind Marlies en JK symphatieker overkomen. Ik heb bij die twee ook echt het idee dat die er nog veel meer blanco tegenoverstaan. Terwijl ik bij Boris meer het idee heb dat hij eigenlijk vind dat hij dit met twee vingers in zijn neus moet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |